Hop til indhold

Ny hjemmeside - Nyt Hjem Til Dyr.


Gæst Ninna-Oline
 Share

Recommended Posts

Det er jo fint nok, men der er nogle ting, jeg ikke helt forstår.

 

1: Hvorfor er holdningen, at billige hunde har bedre muligheder for at få et godt hjem?

 

2: Hvilke aviser har lukket ned for salget af muskel/kamphunde??

 

3: Er deres side kun for hunde uden tavle? Eller kamphunde? Eller?

 

4: Er det udelukkende hundens tidligere ejer, der er ansvarlig for videreformidlingen eller hvad er jeres rolle i den forbindelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo fint nok, men der er nogle ting, jeg ikke helt forstår.

 

1: Hvorfor er holdningen, at billige hunde har bedre muligheder for at få et godt hjem?

 

2: Hvilke aviser har lukket ned for salget af muskel/kamphunde??

 

3: Er deres side kun for hunde uden tavle? Eller kamphunde? Eller?

 

4: Er det udelukkende hundens tidligere ejer, der er ansvarlig for videreformidlingen eller hvad er jeres rolle i den forbindelse?

 

 

2- Bla. den blå avis og hundegalleri, mener jeg. Måske flere?

3- Der står på forsiden at dyrene ikke må koste over 4000 kr på siden, ud over det er det vist ok med både tavle og ikke tavle (fordi der er klubber til at hjælpe racehundene).

4-Der står også på forsiden at siden kun formidler kontakten.

 

Fin side, håber der kommer nogen gode hjem ud af det :)

Må sige det er forargende så mange amstaff ejere der i denne tid pludselig lægger sig med mystisk, pludselig opstået sygdom som forhindre dem i at beholde hunden. Man skulle jo tro de muskuløse racer bar på en eller anden sygdom som kunne smitte mennesker og få dem til at flytte:roll::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Her er plads til alle racer og blandinger - osse de hunde der går under betegnelsen 'farlig hunde', muskelhunde eller kamphunde.

 

www.nythjemtildyr.dk

 

 

God tanke! Jeg er sikker på, at der er mange familier, der kunne tilbyde et godt hjem til hunde der er blevet "kasseret" af tidligere ejere.

 

MEN opstillingen af siden må der altså gøres noget ved. Teksten er fuld af slå/stavefejl og ordstillingen er ofte forkert så sætningen bliver "gæt selv"........:mrgreen::mrgreen: Få lidt hjælp til teksten, så er den lige i skabet.......:5up::5up:

 

Hvis man skal forvente seriøse henvendelser, må man også være seriøs i sit budskab og dermed sin formulering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Her er plads til alle racer og blandinger - osse de hunde der går under betegnelsen 'farlig hunde', muskelhunde eller kamphunde.

 

www.nythjemtildyr.dk

 

Undskyld hvis jeg ikke var konstruktiv.........:mrgreen: Det skal jeg straks rette op på......:blink:

Har kopieret teksten fra din hjemmeside og rettet lidt i den. Håber du måske kan bruge noget af det........:mrgreen:

 

Ved ikke om jeg er enig i, at dyr der er gratis skal øverst på listen. Man skal huske på at gratis dyr ofte tiltrækker de "forkerte" mennesker! Her mener jeg folk/familier med et ikke gennemtænkt "straks-ønske" om at få et kæledyr. Hvis man skal betale lidt for dyret er sandsynligheden for at valget er lidt mere gennemtænkt større (bilder jeg mig ind...........:mrgreen:)

 

 

Velkommen til Nyt Hjem Til Dyr.

 

Alt for mange familier anskaffer sig kæledyr, for så at finde ud af at de ikke passer ind i familien alligevel. Denne side er bl.a lavet fordi hundeejere for ofte ser dyrlægen som den

nemmeste udvej til at komme af med dyret.

Nogle aviser har lukket ned for annoncering af salg/bortgivning af muskelhunde. Vi er modstandere af dyrene lander i forkerte hænder, og har derfor oprettet denne side.

Her giver vi hundende en sidste chance.

Vi anbefaler at der tænkes på dyrene - ikke pengene.

 

DER ER HJÆLP AT HENTE!

 

På denne side kan man annoncere efter et nyt hjem til sit dyr.

Det er IKKE en ny blå avis. Derfor har vi valgt at sætte de billigeste dyr øverst på vores annonceliste. Vi mener at det er vigtigt at dyrene får et godt og kærligt hjem, og at familier der har tiden men ikke pengene til at investere i meget kostbare race-dyr, også kan byde ind.

Dyr med stamtavle og dyr der koster over 4000 kr (max pris på denne side) vil ikke komme på siden.

Dyr uden stamtavle er sværere at komme af med og derfor denne hjemmeside.

 

Det er ikke Nyt Hjem Til Dyr som sætter prisen på dyret!

Det er ejeren.

 

Det er heller ikke Nyt Hjem Til Dyr som huser alle dyrene. Vi er ikke en kennel, men udelukkende en formidlingsside der hjælper med at skabe kontakt mellem tidligere ejer og ny ejer.

 

Dyr som bortgives kommer øverst på siden.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst Wippet-ejer

Til alle: Hold jer langt væk fra nythjemtildyr.dk, de har ikke rent mel i posen. Sidens "formand" Heidi Hansen kalder sig hunde-instruktør/adfærdsbehandler, det er den rene løgn. Hvis hun var det, viste hun også at det er vrøvl det med de 4000 kr. De foretager ulovlige salg af kamphunde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Til alle: Hold jer langt væk fra nythjemtildyr.dk, de har ikke rent mel i posen. Sidens "formand" Heidi Hansen kalder sig hunde-instruktør/adfærdsbehandler, det er den rene løgn. Hvis hun var det, viste hun også at det er vrøvl det med de 4000 kr. De foretager ulovlige salg af kamphunde..

 

Hvad er vrøvl med 4000 kroner?

Har du købt en hund du har set på siden, eller hvordan?

 

Og jaah... hvordan skulle man ellers videreformidle sunde, raske, velfungerende muskelhunde nu til dags?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er vrøvl med 4000 kroner?

Har du købt en hund du har set på siden, eller hvordan?

 

Og jaah... hvordan skulle man ellers videreformidle sunde, raske, velfungerende muskelhunde nu til dags?

 

Man må da slet ikke videreformidle de hunde der står på listen nu...

 

Læste på hg, der har været en masse ballade, med trusler og politianmeldelser osv

Link til indlæg
Del på andre sites

Man må da slet ikke videreformidle de hunde der står på listen nu...

 

Læste på hg, der har været en masse ballade, med trusler og politianmeldelser osv

 

Ja, det var det jeg mente. Det KUNNE jo tænkes, at der var nogen der var i mod den lov og havde et håb om, at de kunne sende et par enkelte MH til nye hjem og ikke til sprøjten :vedikke:

 

Jeg har ikke læst det du skriver om, hvad går det hele ud på?

Synes bare det var et mærkeligt advare-indlæg, af en bruger der hedder "boykot-nythjemtildyr" :???: Fik ikke rigtigt noget ud af det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden

Der står sådanne på webasitet:

Citat:

12-10-2010

Der er PT lukket for salg af muskelhunde, dette sker på baggrund af trusler og chikane. vi beklager rigtig meget, læs mere på facebook gruppen

 

Citat slut

 

/Bo

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Der står sådanne på webasitet:

Citat:

12-10-2010

Der er PT lukket for salg af muskelhunde, dette sker på baggrund af trusler og chikane. vi beklager rigtig meget, læs mere på facebook gruppen

 

Citat slut

 

/Bo

 

 

Uanset hvordan man så vender og drejer den, så er der et eller andet utroligt dobbeltmoralskt over at ty til trusler og chikane, og dermed bryde en række andre love, for at forhindre en anden i at bryde én lov...

 

 

 

Kæft en tåbelig holdning at have...men der må jo være nogen der er virkeligt forelskede i hundeloven...

 

Inspireret af en anden tråd herinde vil jeg sige "vi må af med dem"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Wippet-ejer
Redigeret af Wippet-ejer
gider ikke gå ind i dette
Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hold da op, han er da godt nok syg i hovedet :shock:

 

Og tænkt sig at det har taget halvandet år før politiet har gjort noget ved det :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

 

 

Nu kan jeg sgu ikke styre min nysgerrighed alligevel...hvad skulle der stå?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...