Hop til indhold

At melde nogen til politiet?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Sagen er den at mine hunde igen i aften blev angrebet af nabohunden. :megaked:

 

Det skete også for knap 3 mdr siden og efterfølgende har jeg så ikke boet ret meget hjemme af frygt for denne hund. Af samme grund flytter jeg fra min lejlighed om mindre end en måned..

Ejer er så blevet smidt ud af andre årsager, så jeg flyttede hjem igen... Det viser sig så at hunden bor der endnu, bare nu hos ejers mor, der bor oven på mig.

 

De andre beboerer råder mig så til at anmelde det, så hunden kan fjernes.

 

De har talt med udlejer også om at hunden skal fjernes..

 

Men jeg har sgu aldrig anmeldt nogen for noget og aner ikke hvordan og hvorledes..? Og hvad kan politiet egentligt forlange? At hun har hunden i snor? Det er hun jo åbenbart ligeglad med, da hun allerede er blevet bedt om dette:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg anmeldte jo Luna's overfald.. De lavede en rapport. Hvor meget mere de kan gøre, ved jeg ikke.. Men det kan jo være du kan bruge politirapporten ved kontakt til boligforeningen for at få hunden fjernet..

 

Håber dine hunde er okay?

 

Det er privat udlejer og jeg tænker også at det som sådan er ham, der skal forlange at hunden fjernes?

 

 

Kom politiet ud og snakkede med anmelte og dig eller?

 

Sheila kan heldigvis forsvare sig selv, det er mysla den har gået efter begge gange, denne gang fik hun ikke fat, så jeg kan ingen huller finde.

men vi er alle meget utrygge derhjemme lige i øjeblikket:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Puha.. Det er sgu' ikke sjovt at være utyg ved at færdes udenfor sin egen hoveddør :(

:ae: :ae:

 

Ville også melde det til politiet - Tror ikke de gør så meget ved det, men som andre har nævnt, så kan det gøre det nemmere at overbvise udlejer om at den hund er til fare for andre, og ikke burde bo der.

 

Og skulle den evt. overfalde en anden hund igen, så ligger der allerede en rapport, og så har politiet nemmere ved at slå ordentligt ned på ejeren!

 

Man kan også håbe at moderen, måske selv vælger at finde et andet sted til hunden, hvis hun får en politi anmeldelse på halsen pga. hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Anmeld det, det kan sku ikke være rigtigt at ens hund skal overfaldes 2 gange af den samme hund. Ejerne lyder som om de er ligeglade siden de ikke har lært noget af første episode, og giver hunden mulighed for at overfalde andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...