Hop til indhold

Hej


Gæst Maja
 Share

Recommended Posts

Må hellere starte her, med en lille præssentation :-)

 

Jeg hedder Maja, og har nu 3 Grand Danoise hunde, hvilket er 2 mere end vi er vandt til. Vi har altid kun haft en hund ad gangen, og havde egentlig heller ikke planer om at ændre på dette.

 

Men af og til sker der uventede ting, og deraf uventede, hurtige og ikke mindst spontane beslutninger. Så ja, nu har vi som sagt 3 af slagsen, hvilket er en stor omvæltning, og ligeledes opgave for os.

 

Tingene er gået noget stærkere, og noget anderledes end vi havde forudset, her gennem de sidste par uger :lol: men mere om de i andre kommende indlæg.

 

Jeg har oprettet mig her, i håb om at lære mere, samt forhåbentlig få svar på mange af de spørgsmål der uvilkårligt dukker op, når man pludselig står med flere hunde, og ikke mindst nu har både han og hun, hvor vi før altid kun har haft hanhund.

 

Jeg bor på landet, og driver egen virksomhed hjemmefra. Så er meget hjemme ved hundene. Vi har en stor grund, med et pænt stykke mark, hvor hundene kan bolte sig.

 

Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Først tak for varm velkomst til jer alle :-)

 

Hej og velkommen til. :-)

 

Hvilke omstændigheder gjorde at i pludselig fik 2 ekstra hunde?

 

Bare kort her, prøver lige at finde rette sted/kategori at skrive mere. Men vi har overtaget dem efter en kennel som skulle af med deres hunde. enten afsætte dem, eller aflive. Så vores gode hjerter løb af med os.

 

Det er i øvrigt nogle dejlige vovser, men må nok se en tid imøde, med megen opmærksomhed omkring dem, samt træning og tilvænning til hinanden, altså vores gamle hund og de nye imellem.

 

Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

:-) Endnu engang tak for så fin velkomst.

 

Jammen de fortjener bestemt at få en chance. Vi har heldigvis også pladsen til dem, selvom de fylder en del sådanne store hunde.

 

Selvom det var en spontan og hurtig beslutning,og har givet en del sved på panden de forløbne par uger, så fortryder vi ikke. Har jo kun gode erfaringer med racen.

 

Vi har endnu kun billeder af Odin. Men der kommer sikkert også billeder af både Balou og Lady.

 

Jeg skal bare lige finde ud af hvordan jeg lægger billeder ud.

 

Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Maja,

 

Velkommen til, og tillykke med dine 2 nye hunde, lyder som om der er lidt at se til i disse dage (læste også dit andet indlæg under GD) men jeg er sikker på i nok skal få det skønt sammen alle sammen både GD'er og mennesker:-D

 

Har selv en pige GD på 9 mdr, som lige er gået ind i sin første løbetids periode i torsdags, så måske kan vi støtte hinanden lidt der hen af vejen, da det jo også er hel nyt for mig med løbetid/blod og alt det der..:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen, altid rart med nye venlige medlemmer på hundeforummet :vinken:

 

Jammen jeg har søreme da heller ikke grund til andet :lol: Har jo selv ind til nu, kun fået venlige svar, og god velkomst. Så man kan da kun føle sig både velkommen og godt tilpas

 

Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Må hellere starte her, med en lille præssentation :-)

 

Jeg hedder Maja, og har nu 3 Grand Danoise hunde, hvilket er 2 mere end vi er vandt til. Vi har altid kun haft en hund ad gangen, og havde egentlig heller ikke planer om at ændre på dette.

 

Men af og til sker der uventede ting, og deraf uventede, hurtige og ikke mindst spontane beslutninger. Så ja, nu har vi som sagt 3 af slagsen, hvilket er en stor omvæltning, og ligeledes opgave for os.

 

Tingene er gået noget stærkere, og noget anderledes end vi havde forudset, her gennem de sidste par uger :lol: men mere om de i andre kommende indlæg.

 

Jeg har oprettet mig her, i håb om at lære mere, samt forhåbentlig få svar på mange af de spørgsmål der uvilkårligt dukker op, når man pludselig står med flere hunde, og ikke mindst nu har både han og hun, hvor vi før altid kun har haft hanhund.

 

Jeg bor på landet, og driver egen virksomhed hjemmefra. Så er meget hjemme ved hundene. Vi har en stor grund, med et pænt stykke mark, hvor hundene kan bolte sig.

 

Maja

 

velkommen til.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Jer alle, både dig og dine 3 GD'er :vinken:

Det er virkelig stort, at du gør så flot ( og garanteret hårdt) et arbejde med at redde dem fra aflivning, det tager jeg hatten af for :5up: STOR respekt herfra og endnu en gang Velkommen :vinken:

 

Tak fra os alle :-)

 

Ja, i går aftes var jeg ihvertfald selv klar til at blive skrottet, af bare træthed :lol:

 

Men det skal nok komme til at fungere.

 

Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...