Hop til indhold

UPDATE - tråden


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg lå igår og tænkte på hvordan mon det gik med Luna og det semi kvæl, så slog det mig at jeg ikke rigtig har hørt noget til noomi og gudrun og hvordan det går.............

Og nu læste jeg lige at nogen spurgte til Jason og sinnemus........

 

 

Så hermed en UPDATE tråd, hvor vi kan gå ind og spørge (som jeg allerede har gjort jo) og vi kan ind og opdatere et givent emne som vi syntes vi måske har glemt at skrive :blink:

 

Og jeg ved godt det ikke er en debat tråd, men den bliver altså væk oppe i løst snak :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går rigtig godt med Luna og semikvælen, hun forsøgte at sno sig ud af den 3 gange, og så fandt hun ud af at det ikke kunne lade sig gøre, og siden da har der ingen problemer været. Det er en klog lille tøs jeg har, der jo ingen grund til at spilde for mange forsøg på noget der alligevel ikke kan lade sig gøre :5up:

 

Jeg må lige se om jeg ikke kan få taget et billede i eftermiddag

Link til indlæg
Del på andre sites

glemte at updatere min egen tråd :oops:

 

Izzie skar jo sin pote på en af de der dimser der åbner en dåse øl :(:roll:

 

Jeg panikkede jo fuldstændig og meldte mig syg fra arbejde, og var parat til at betale 600 kr. for at få hende tjekket...

 

MEN så kom mormor forbi fordi hun ved jeg let panikker i sådanne situation :engel: så vi fik sammen tjekket poten (hun holdte jeg pillede) :blink: og hun havde skåret sig, men såret havde lukket sig, så der var ikke noget der sad fast og hun hoppede rundt igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

glemte at updatere min egen tråd :oops:

 

Izzie skar jo sin pote på en af de der dimser der åbner en dåse øl :(:roll:

 

Jeg panikkede jo fuldstændig og meldte mig syg fra arbejde, og var parat til at betale 600 kr. for at få hende tjekket...

 

MEN så kom mormor forbi fordi hun ved jeg let panikker i sådanne situation :engel: så vi fik sammen tjekket poten (hun holdte jeg pillede) :blink: og hun havde skåret sig, men såret havde lukket sig, så der var ikke noget der sad fast og hun hoppede rundt igen :mrgreen:

 

Så var du mere heldig end jeg var med vores første vaps, der også skar sig under poten...jeg har aldrig set så meget blod :shock:

 

God Izzie fik en noget blidere medfart, når det nu endelig skulle være !!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dinah, hvordan går det med at lade være med at alene-træne Cleo? Kan du få det til at hænge sammen med de ting, du skal?

 

Det med at lade være med at øve alene hjemme går fantastisk:5up: og i forhold til at få det til at hænge sammen med de ting, jeg skal, er der jo ikke noget nyt i, da hun jo førhen også altid var med:blink:

 

men . . . . . . . stemningen er lettet betydeligt herhjemme.

1)Ingen stress over syge børn eller mand, der kører senere. Nu nyder jeg det.

2)Der kører ingen tanker omkr., hvordan jeg nu får handlet ind i forhold til, hvorlænge hun magter dén dag. Nu gør jeg det bare tidligt om morgenen eller sent på dagen, når manden er hjemme

3)Orker længere gåture. Nu går vi minimum 2½ time om dagen spredt ud over to "korte" og 1 lang. Nu skal vi nemlig ikke også bruge mange timer på alene hjemme træning hver dag.

4)Hun sover meget bedre/roligere, da hun ved, at jeg ikke pludselig finder på at smutte. Nu bliver hun liggende, selvom jeg rejser mig eller går ovenpå.

 

Der er ingen stress at spore hos hende mere. Imorges skulle jeg køre ungerne i skole (normalt cykler de selv). Manden og Leonora sov stadig bag lukket dør ovenpå. Så jeg tænkte, at de blir da vækket på den hårde måde idag;-), men hun sagde ikke en lyd, og da manden kom ned 15 minutter senere, lå hun inde i stuen midt på gulvet:shock:

 

Nu er der ingen panik, hvis jeg ved, vi skal noget, om vi nu når det antal timer eller minutter inden da, for nu løser vi det "bare" med det samme og tager hende med eller får hende passet.

 

Måske når jeg længere med hende på denne måde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med at lade være med at øve alene hjemme går fantastisk:5up: og i forhold til at få det til at hænge sammen med de ting, jeg skal, er der jo ikke noget nyt i, da hun jo førhen også altid var med:blink:

 

men . . . . . . . stemningen er lettet betydeligt herhjemme.

1)Ingen stress over syge børn eller mand, der kører senere. Nu nyder jeg det.

2)Der kører ingen tanker omkr., hvordan jeg nu får handlet ind i forhold til, hvorlænge hun magter dén dag. Nu gør jeg det bare tidligt om morgenen eller sent på dagen, når manden er hjemme

3)Orker længere gåture. Nu går vi minimum 2½ time om dagen spredt ud over to "korte" og 1 lang. Nu skal vi nemlig ikke også bruge mange timer på alene hjemme træning hver dag.

4)Hun sover meget bedre/roligere, da hun ved, at jeg ikke pludselig finder på at smutte. Nu bliver hun liggende, selvom jeg rejser mig eller går ovenpå.

 

Der er ingen stress at spore hos hende mere. Imorges skulle jeg køre ungerne i skole (normalt cykler de selv). Manden og Leonora sov stadig bag lukket dør ovenpå. Så jeg tænkte, at de blir da vækket på den hårde måde idag;-), men hun sagde ikke en lyd, og da manden kom ned 15 minutter senere, lå hun inde i stuen midt på gulvet:shock:

 

Nu er der ingen panik, hvis jeg ved, vi skal noget, om vi nu når det antal timer eller minutter inden da, for nu løser vi det "bare" med det samme og tager hende med eller får hende passet.

 

Måske når jeg længere med hende på denne måde:blink:

 

Og med dig selv og med den øvrige familie. Hvis man tager tingene og hunden for dens sags skyld mere gelinde og afslappet, er der nu mange ting, der løser sig lige så stille og roligt hen ad vejen, hvad du så også selv har erfaret nu :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...