Aslan Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Hvis en hund nu godt kan li en pærer eller to i løbet af en dag over flere dage, ville det så kunne give hunden dårlig mave? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 kommer nok an på om mavsen er vandt til at få så meget pære :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Hvis en hund nu godt kan li en pærer eller to i løbet af en dag over flere dage, ville det så kunne give hunden dårlig mave? Der er ikke nogen her i huset der får dårlig mave af det Her nyder Tex en dejlig hjemmelavet pærer:-D [ATTACH]14167[/ATTACH][ATTACH]14168[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Og Mille napper selv Blåbær fra busken. [ATTACH]14170[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Og Mille napper selv Blåbær fra busken. [ATTACH]14170[/ATTACH] Cool...hehe...Pablo plukker selv æbler...ser lidt sjovt ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 ..... Det finder du jo ud af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 ..... Det finder du jo ud af :blink: Problemet er at hunden HAR dårlig mave, sådan tynd tynd dårlig mave, og siden jeg er lidt pyllert og med det parvus osv osv.................. Men hvis så pærer kunne give dårlig mave, ville jeg jo stoppe med at bekymre mig meget, og nøjes med lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Der er ikke nogen her i huset der får dårlig mave af det Her nyder Tex en dejlig hjemmelavet pærer:-D [ATTACH]14167[/ATTACH][ATTACH]14168[/ATTACH] Ge-ni-al-e billeder :5up: Især det første Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 17, 2009 Rapporter Share Besvaret September 17, 2009 Vores hunde spiser også pærer i disse dage og de spiser mange - nogen flere end andre Det er primært nedfaldspærerne, som er overmodne og de indeholder store mængder væske - det gør også at være tisser meget mere, hvis indtaget har været stort (+5 pærer) - jeg kunne godt forestille mig, at hunde - især hvis den ikke er pærervant - godt kunne få tynd mave, både pga det fremmedartede, men også pga væsken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maja Besvaret September 18, 2009 Rapporter Share Besvaret September 18, 2009 Hvor herligt Her gik jeg og troede at Odin var lidt sær, på det punkt, da han selv plukker pærerne ned fra træet, og guffer dem i sig. Og så spiser jeres hunde minsanten også pærer Maja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts