Hop til indhold

Forhudsbtændelse


Jane
 Share

Recommended Posts

Og så ville jeg give ham lidt tomat hver dag.. Det virker mod forhudsbetændelse har jeg hørt fra utallige hanhunde-ejere

 

Den kender jeg godt. :blink:

 

Husker også at der var en herinde der spurgte hvordan, man fik tomaten til at sidde fast. :lol: Jeg nævner ingen navne.

 

 

NOli....... Min mund er lukket. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så ville jeg give ham lidt tomat hver dag.. Det virker mod forhudsbetændelse har jeg hørt fra utallige hanhunde-ejere

 

Jeg skærer en tomat i Bassens mad hver dag efter den ulyksalige gang, hvor en eller anden belærte mig om, at min hund havde forhudsbetændelse. Efter tomaten har vi ikke set skyggen af betændelse + det hjælper også mod øjnbetændelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kender jeg godt. :blink:

 

Husker også at der var en herinde der spurgte hvordan, man fik tomaten til at sidde fast. :lol: Jeg nævner ingen navne.

 

 

NOli....... Min mund er lukket. :mrgreen:

 

Åhhh Tak for et godt grin:mrgreen:

 

( nå ja hvor skulle man egentlig vide det fra )

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha.. det var da også et godt spørgsmål! :5up: :lol:

 

Og fedt med tippet omkring tomat, Mio har haft mindst en halv liter grønt snadsk i det ene øje her de sidste morgener! :badr:

 

Vasker med kold kamillete, men vil prøve med tomat også (i skålen altså! :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha.. det var da også et godt spørgsmål! :5up: :lol:

 

Og fedt med tippet omkring tomat, Mio har haft mindst en halv liter grønt snadsk i det ene øje her de sidste morgener! :badr:

 

Vasker med kold kamillete, men vil prøve med tomat også (i skålen altså! :mrgreen:)

 

 

Kogt vand, som jo først bruges når den er lunken :blink:

Kammille er en overvurderet ting :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Tomater :lol: - jamen altså - det skal prøves :klap:Her går jeg og vasker og vasker den lille mand i klorhexidin, men det bliver bare ved med at komme, det gule/grønne stads :badr:

 

Nogen der ved, hvorfor det virker? Noget med antioxidanter eller?

Skal de være friske, eller kan det være flåede tomater fra dåse? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tomater :lol: - jamen altså - det skal prøves :klap:Her går jeg og vasker og vasker den lille mand i klorhexidin, men det bliver bare ved med at komme, det gule/grønne stads :badr:

 

Nogen der ved, hvorfor det virker? Noget med antioxidanter eller?

Skal de være friske, eller kan det være flåede tomater fra dåse? :confused:

 

Nogle har givet makrel i tomat fra dåse, med held? Så dåsetomater er vel lige så gode :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle har givet makrel i tomat fra dåse, med held? Så dåsetomater er vel lige så gode :mrgreen:

 

Ja, det skulle man da tro. Men er der nogen der ved om hunde kan optage næringsstoffer bedre end mennesker, for der kan der ikke være meget bakteriedræbende tilbage i sådan en omgang tomat fra en dåse makrel :confused: Det kunne være spændende at vide noget mere om :hmm:Jeg synes feks. også, at han reagerer noget hurtigere på en portion A38 end jeg gør, hvis jeg har ondt i maven :hmm:Nå, det kan være jeg skal starte en ny tråd om det. Men tak for svar, jeg skal helt sikkert prøve med tomat. Det ville være dejligt at slippe for hele tiden at vaske hundetæpper for grønne pletter :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der tomat, hvor længe skal han have det, før man kan se bedring? Jeg har givet ham en hel om dagen i 5 dage nu og der er ingen forskel at se endnu :hmm:

Jeg plejer at give sådan noget hakket tomat på dåse, i 4 dage og så bruge klorhexidin (staves) hvis det er en slem omgang nogle dage i træk og jeg tager det bare på en vatrondel og så renser "trolden" :slem: hvis det så stadig er der så har jeg efter et par dage taget en omgang tomat mere, men det var kun første gang, herefter har jeg med mellem rum givet en kur nogle gange, bare lige 4 dage med tomat, og måske en enkelt gang "rens" så vi har ikke så store problemer med det mere

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer at give sådan noget hakket tomat på dåse, i 4 dage og så bruge klorhexidin (staves) hvis det er en slem omgang nogle dage i træk og jeg tager det bare på en vatrondel og så renser "trolden" :slem: hvis det så stadig er der så har jeg efter et par dage taget en omgang tomat mere, men det var kun første gang, herefter har jeg med mellem rum givet en kur nogle gange, bare lige 4 dage med tomat, og måske en enkelt gang "rens" så vi har ikke så store problemer med det mere

 

Ok :5up:, det vil jeg prøve så. Jeg har også renset hver dag med klorhexidin på vat. Hvor meget af sådan en dåse giver du ad gangen? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Snakker vi cherrytomater eller almindelige store tomater? :genert:

Altså, hvis det er mig du spørger :genert: Så snakker vi blommetomater, den slags, som er sådan en mellemstørrelse... :-) som jeg har givet i 5 dage uden at se bedring :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...