Hop til indhold

Ny Dog Camp - hvor ??


FOX
 Share

Recommended Posts

Har brug for jeres hjælp :mrgreen:

 

Vi er i Hundens Tarv ved at planlægge næste års Dog Camp og kunne godt bruge nogle forslag til egnede steder. Har du kenskab til et egnet sted ?? - Så må du meget gerne skrive det i denne tråd :5up:

 

Selvfølgelig er der nogle "små" krav - bl.a. at der skal være godt med plads, da der både skal være plads til telte, campingvogne, toiletforhold, køkken (eller cafeteria) - gerne plads til bålplads, indhegning til hundebørnehave osv. osv.

 

Kom frit frem med forslag - eneste krav er at det er en by i Danmark :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Festivals pladsen i Jelling :engel: ved ik hvordan man booker den, men der er et lille hus/information og der er masser af plads. Det er ikke hegnet ind. Men super lækkert, det er der mig og bissen går ture. Der er en lille sø og masser af plads og lige overfor ligger en campingplads :blink:

 

Ved du om det er kommunen man skal henvende sig til for evt. leje af pladsen ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, det slog mig lige (jeg er lidt langsom) at det mest optimale sted, skulle være Ringe dyreskueplads :mrgreen:

 

Det er så stort at de har holdt midfyns festival der :5up: (godt nok var teltene over på ko-marken, men stadigvæk):mrgreen:

 

Maritn siger det er ejet af faaborg midfyns kommune :blink:

(som også ejer det gamle posthus)

 

72 530 530 :engel::engel:

 

 

Samt det ligger 3 km fra motorvejen, hvor nemt er det lige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med MCH?! Der er sandsynligvis køkken og læmuligheder hvis vejret er dårligt :mrgreen:

 

:blink: så stiller du dig til rådighed hele week-enden ?? - Noget skal vi jo så tjene penge på, for at kunne leje sådan et sted :mrgreen:

 

 

ellers et meget godt forslag, men så skal vi nok være liiidt mere berømte først - så vi venter et par år med det, tror jeg nok:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...