Hop til indhold

Dette er en test.

Ascha
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo fået ny telefon og skal så lige se om jeg kan finde ud af at smide billeder ind. Tror snart jeg er den eneste der ikke kan finde ud af sådan noget. :cry:

Så herunder skulle der så gerne være 2 billeder af Thailo. :x: Det første fra min mors have og det andet hvor Thailo sidder på sin udkigspost i skoven og venter på Bine (en gammel dansk hønsehund).

[ATTACH]14278[/ATTACH]

[ATTACH]14279[/ATTACH]

• Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Weeee, jeg kan. :mrgreen:

Men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal komme til mekanikkeren. :???: Det er godt at det først er sent i eftermiddag, så kan det være at jeg kan få armene ned til den tid. :-D

Hva har du fået?? :mrgreen: Hvis du siger iPhones 3Gs så møder jeg personligt op hjemme ved dig, gir' dig et par flade og napper telefonen!

... Næsten da!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva har du fået?? :mrgreen: Hvis du siger iPhones 3Gs så møder jeg personligt op hjemme ved dig, gir' dig et par flade og napper telefonen!

... Næsten da!

Slet ikke noget så avanceret. :lol: Jeg lavede et fuldstændig panikkøb, da en dyrlæge skulle ringe til mig og min gamle telefon havde det med at slukke af sig selv. Det skulle bare være en klaptelefon og den Nokia de havde var lilla :badr:.... så jeg endte med en Sony Ericscon walkmantelefon. :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slet ikke noget så avanceret. :lol: Jeg lavede et fuldstændig panikkøb, da en dyrlæge skulle ringe til mig og min gamle telefon havde det med at slukke af sig selv. Det skulle bare være en klaptelefon og den Nokia de havde var lilla :badr:.... så jeg endte med en Sony Ericscon walkmantelefon. :roll::lol:

Pheew, jeg har det straks meget bedre :lol::lol::lol::lol:

T'løk med det nye køb :5up:

Jeg kender det i øvrigt alt for godt, med besatte telefoner der slukker sig selv, "glemmer" at sende og modtage sms'er ind imellem, skruer HELT ned for lyden når man er midt i en samtale og den slags pjat!

Derfor jeg er ved at gå fuldstændigt amok over at vente på min nye iPhone :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det der er så specielt ved dem?. :confused:

Det er en alt-i-én telefon!

Telefoni, sms, mms, email, kalender, gps, kompas, musikafspiller, kamera, notebook... jeg kunne fortsætte!

Den er bare dybt smart og praktisk - og smuk :lun:

Har ventet i 1,5 måned, så nu synes jeg altså snart det gerne må blive min tur! Suk!

Redigeret: http://3.dk/Privat/Mobil/Status-for-iPhone-3GS/

Redigeret af Lykkeliv
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er du bare absolut SEJ!

Nu har du kun et problem :mrgreen: Nu kan du ikke bruge undskyldningen "jeg kan ikke finde ud af det" længere, og derfor KRÆVER jeg (plz be om, tak) flere billeder :blink::blink::blink::blink:

Når alt dette nu er sagt, så har du da en absolut sød hund :lun:

(jow jow, har vidst set et enkelt billed før)

Nårh jo, og tillykke med mobilen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spammer lige totalt...

Jeg skal bruge fotos af en "gammel" hund, var det noget for Thailo?

Link til indlæg
Del på andre sites

Weeee, jeg kan. :mrgreen:

Men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal komme til mekanikkeren. :???: Det er godt at det først er sent i eftermiddag, så kan det være at jeg kan få armene ned til den tid. :-D

Dyyyygtig:klap2: Dejlig dreng:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites