Ascha Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Jeg har jo fået ny telefon og skal så lige se om jeg kan finde ud af at smide billeder ind. Tror snart jeg er den eneste der ikke kan finde ud af sådan noget. Så herunder skulle der så gerne være 2 billeder af Thailo. Det første fra min mors have og det andet hvor Thailo sidder på sin udkigspost i skoven og venter på Bine (en gammel dansk hønsehund). [ATTACH]14278[/ATTACH] [ATTACH]14279[/ATTACH] 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Weeee, jeg kan. Men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal komme til mekanikkeren. Det er godt at det først er sent i eftermiddag, så kan det være at jeg kan få armene ned til den tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Han er en flot ældre fyr :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Weeee, jeg kan. Men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal komme til mekanikkeren. Det er godt at det først er sent i eftermiddag, så kan det være at jeg kan få armene ned til den tid. Hva har du fået?? Hvis du siger iPhones 3Gs så møder jeg personligt op hjemme ved dig, gir' dig et par flade og napper telefonen! ... Næsten da! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Hva har du fået?? Hvis du siger iPhones 3Gs så møder jeg personligt op hjemme ved dig, gir' dig et par flade og napper telefonen!... Næsten da! Slet ikke noget så avanceret. Jeg lavede et fuldstændig panikkøb, da en dyrlæge skulle ringe til mig og min gamle telefon havde det med at slukke af sig selv. Det skulle bare være en klaptelefon og den Nokia de havde var lilla .... så jeg endte med en Sony Ericscon walkmantelefon. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Dyygtiiiiig *klik* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Slet ikke noget så avanceret. Jeg lavede et fuldstændig panikkøb, da en dyrlæge skulle ringe til mig og min gamle telefon havde det med at slukke af sig selv. Det skulle bare være en klaptelefon og den Nokia de havde var lilla .... så jeg endte med en Sony Ericscon walkmantelefon. Pheew, jeg har det straks meget bedre :lol::lol: T'løk med det nye køb :5up: Jeg kender det i øvrigt alt for godt, med besatte telefoner der slukker sig selv, "glemmer" at sende og modtage sms'er ind imellem, skruer HELT ned for lyden når man er midt i en samtale og den slags pjat! Derfor jeg er ved at gå fuldstændigt amok over at vente på min nye iPhone Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 uuhhh hvem der bare havde råd til en iphone Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 uuhhh hvem der bare havde råd til en iphone Hvad er det der er så specielt ved dem?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 (rettet) Hvad er det der er så specielt ved dem?. Det er en alt-i-én telefon! Telefoni, sms, mms, email, kalender, gps, kompas, musikafspiller, kamera, notebook... jeg kunne fortsætte! Den er bare dybt smart og praktisk - og smuk Har ventet i 1,5 måned, så nu synes jeg altså snart det gerne må blive min tur! Suk! Redigeret: http://3.dk/Privat/Mobil/Status-for-iPhone-3GS/ Redigeret September 22, 2009 af Lykkeliv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Han er altså bare en flotter fyr, ham Thailo! Og nu kan du lægge billeder op! Så er der altså fast arbejde, du er jo temlig meget bagud - nu skal du jo gøre godt for de år du ikke har været i stand til at uploade billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Hvor er du bare absolut SEJ! Nu har du kun et problem Nu kan du ikke bruge undskyldningen "jeg kan ikke finde ud af det" længere, og derfor KRÆVER jeg (plz be om, tak) flere billeder :blink::blink::blink::blink: Når alt dette nu er sagt, så har du da en absolut sød hund (jow jow, har vidst set et enkelt billed før) Nårh jo, og tillykke med mobilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Hvor er du sej Ascha :5up: Sidder og klapper i hænderne over alle de smækre billeder vi skal se af Bøllebæstet fremover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Flot fyr :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Slet ikke noget så avanceret. Jeg lavede et fuldstændig panikkøb, da en dyrlæge skulle ringe til mig og min gamle telefon havde det med at slukke af sig selv. Det skulle bare være en klaptelefon og den Nokia de havde var lilla .... så jeg endte med en Sony Ericscon walkmantelefon. Jeg spammer lige totalt... Jeg skal bruge fotos af en "gammel" hund, var det noget for Thailo? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Jeg spammer lige totalt... Jeg skal bruge fotos af en "gammel" hund, var det noget for Thailo? Det kan da godt være. Er det til hvad jeg tror det er til?. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Det kan da godt være. Er det til hvad jeg tror det er til?. :blink: Ja det tror jeg, hvis jeg tror jeg ved, hvad du tror jeg tænker på. Det begynder at haste med de sidste fotos Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Jeg slår lige en pling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Weeee, jeg kan. Men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal komme til mekanikkeren. Det er godt at det først er sent i eftermiddag, så kan det være at jeg kan få armene ned til den tid. Dyyyygtig:klap2: Dejlig dreng:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts