Hop til indhold

Gennemsnitlig vægt på cavalier tæve?


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Jeg leder fortsat efter cykelkurv til Smilla, da hun stadig er halt. :neutral:

 

Hun vejer 6,5 kg nu (7½ måned gammel). Nogen der tror hun kommer til at veje over 8 kg (som er det (max) de fleste cykelkurve kan bære?

 

Ved racebeskrivelser af cavalieren står der den vejer mellem 5-8 kg (synes bare tit dem jeg møder ser lidt større ud). :engel: (Uden at de er overvægtige, men måske er det pelsen der snyder..). Så hjælp..... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mimi er 2 år og vejer 6,2 kilo, det har hun vejer i hvert fald over 1 år

 

Måske du kan bruge et billede at vurdere ud fra? Synes jo at Smilla og Mimi er meget ens i kropsbygning

 

 

Årh, søde Mimi med de smukke øjne. :lun: De ligner faktisk ret meget hinanden i kropsbygning. Men igen det er svært fordi pelsen snyder. Smillas pels fylder også godt kan jeg se, når hun er våd. :lol: Hun vejede 6,1 hos dyrlægen igår (har tabt sig lidt, tror det er muskelmasse). :(

 

Ej, jeg kan da ikke tro hun kommer til at veje 8 kg... :hmm:Spurgte min opdrætter i en mail igår, hun sagde godt nok hun mente de ville komme til at veje omkring de 8 kg..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Er det forresten en Ferplast Ergocomfort sele du bruger til Mimi. Er den god?

Øh, det ved jeg ikke :oops: Den er købt ude hos Tilst dyrehospital, den kostede enten 129 eller 149 kr.

 

Jeg er rigtig glad for den, Mimi har det med at bakke ud af sine seler, men det kan hun ikke med den her - selv om hun prøver og prøver :lol: Den eneste ulempe er hvis hun har været ude at bade, så er forstykket våd/fugtig et godt stykke tid efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...