Hop til indhold

Den Store Zoo-tur!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Jeg starter lige en ny tråd så det bliver lidt mere overskueligt :engel:

 

 

 

Her er listen med dem der har tilmeldt sig:

 

Tonks og Izzie + mormor (2 voksne)

 

Dorte og Liva (1 voksen)

 

Tanita og Danny(?) (hvor mange?)

 

N1nna og Mio + kæresten (2 voksne)

 

Frigg og mor (1 voksen?)

 

Bamseida og mor (2 voksen)

 

Cs-Dumle og mor (2 voksne)

 

Hundensven og Karina (evt.) (1 voksen?)

 

Luckyluna og Sheila og Mysla (2 voksne?)

 

Vinhou og Sasha (2 voksne)

 

Dogue1 og Lene -uden Lexus (2 voksne)

 

 

Hvis i er flere voksne og børn end der står så skriv det lige :5up: jo flere desto bedre :mrgreen::blink:

 

Der er stadig masser af plads til flere tilmeldinger :5up:

Det bliver fredag d.16. oktober 2009

 

Os der vil lade hundene løbe og lege lidt inden vi går i parken: Vi mødes kl. 10 på parkeringpladsen foran indgangen, og går over på pladsen og leger.

Dem der ikke vil med over og lege inden: Vi mødes kl.10.30 på parkeringspladsen foran indgangen :5up:

 

Når jeg får mere info omkring hvad der skal ske den dag, skal jeg nok skrive det ind i det her indlæg!

 

Prisen bliver:

 

90 kr. for voksne

60 kr. for børn

 

HUSK::!:kontanter!!!

 

Det blir et mareridt hvis alle skal til at hæve penge i billetsalget. Og da jeg skal betale samlet er det vigtigt at i alle har kontanter med og MEGET gerne det præcise beløb for så skal vi ikke til at veksle og alt muligt :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har lige tjekket min vagtplan, og det ser ikke ud til at de forventer så mange fredag d. 16 :5up: så det blir måske til at holde ud for de hunde der gør meget :blink:

 

:klap2::klap2: Vi glæder os meget (2voksne+hund)! Og håber Mio kan finde en, at lege med inden - han er nemlig lidt klodset/voldsom, især for små forsigtige/usikre hunde :oops:

 

Vi havde sådan en god tur sidst, men det var så varmt, at hverken løver eller ulve gad vise sig rigtigt! :roll: Mio var dog meget fascineret af de store Gorillaer og kameler, så dem skal vi bestemt hilse på igen! :blink:

 

Kører vi ind i vores egne biler og mødes på en P, eller hvordan regner du med det skal foregå? Sorry hvis jeg er lidt spørgende, men jeg kan godt lide, at være forberedt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap2::klap2: Vi glæder os meget (2voksne+hund)! Og håber Mio kan finde en, at lege med inden - han er nemlig lidt klodset/voldsom, især for små forsigtige/usikre hunde :oops:

 

Vi havde sådan en god tur sidst, men det var så varmt, at hverken løver eller ulve gad vise sig rigtigt! :roll: Mio var dog meget fascineret af de store Gorillaer og kameler, så dem skal vi bestemt hilse på igen! :blink:

 

Kører vi ind i vores egne biler og mødes på en P, eller hvordan regner du med det skal foregå? Sorry hvis jeg er lidt spørgende, men jeg kan godt lide, at være forberedt :mrgreen:

 

Izzie skal nok lige se Mio an, men er sikker på hun er med på en vild leg :blink:

Ulvene var rigtig aktive idag, og gik rundt omkring broen så man kunne se dem tydeligt :5up: Og vi har jo fået en lille gorillaunge (en pige :lun: ) så der er jo nok at se i den kølige lavsæson.

 

Ja, vi kører ind i egne biler regner jeg med. Men vi mødes jo som sagt på p-pladsen foran indgangen så vi kan klare betalingen og jeg kan dele billetter ud :blink:

 

Synes vi skal starte med at gå parken rundt, og så hente bilerne senere.

For jeg synes vi skal gøre det i samlet flok (så vidt som muligt) så vi kan skiftes til at se efter hundene når folk er inde hos løverne, da hunde jo ikke må være i bilen. Og tænker der nok er nogen der ikke er så stolte ved at lade deres hund gå i et fremmede bur helt alene :engel:

 

Så skal vi jo se hvad assist4dogs finder på med dogdancing, og mener Gerda sagde noget om service/brugshunde, men der kommer nærmere info senere.

 

Og derefter kan vi jo bare gå hver til sit, dem med børn vil jo nok ned og lege på legepladsen og sådan noget.

Parken lukker kl.16 fredag så dagen går jo temmelig hurtigt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs
Izzie skal nok lige se Mio an, men er sikker på hun er med på en vild leg :blink:

Ulvene var rigtig aktive idag, og gik rundt omkring broen så man kunne se dem tydeligt :5up: Og vi har jo fået en lille gorillaunge (en pige :lun: ) så der er jo nok at se i den kølige lavsæson.

 

Ja, vi kører ind i egne biler regner jeg med. Men vi mødes jo som sagt på p-pladsen foran indgangen så vi kan klare betalingen og jeg kan dele billetter ud :blink:

 

Synes vi skal starte med at gå parken rundt, og så hente bilerne senere.

For jeg synes vi skal gøre det i samlet flok (så vidt som muligt) så vi kan skiftes til at se efter hundene når folk er inde hos løverne, da hunde jo ikke må være i bilen. Og tænker der nok er nogen der ikke er så stolte ved at lade deres hund gå i et fremmede bur helt alene :engel:

 

Så skal vi jo se hvad assist4dogs finder på med dogdancing, og mener Gerda sagde noget om service/brugshunde, men der kommer nærmere info senere.

 

Og derefter kan vi jo bare gå hver til sit, dem med børn vil jo nok ned og lege på legepladsen og sådan noget.

Parken lukker kl.16 fredag så dagen går jo temmelig hurtigt :blink:

 

Ja nu håber jeg ikke at min hund for scene skræk, med så mange mennesker... :blink: Vi laver forresten vores show i zoo-scenen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu håber jeg ikke at min hund for scene skræk, med så mange mennesker... :blink: Vi laver forresten vores show i zoo-scenen....

 

mon ikke hunden klare det fint :blink: tror mere det er dig der får sceneskræk :mrgreen:

 

Oki, så er vi også helgarderede imod regnen :5up: så er det bare om at komme i god tid så der er en siddeplads at få :lol:

 

Er ret imponeret hvis din hund kan koncentrere sig med så mange fremmede vovser omkring den :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Amanda: du må sjældent i zoologiske haver :( har kun hørt om Givskud hvor det er tilladt. De er ikke tilladt i Odense, Aalborg og Kbh :roll:

 

Tror det er derfor mange foretrækker vores have :lun: det er det dejligste sted i verden at gå en tur med sin hund. Og se på dyrene der går rundt og passer sig selv, og ingen er i bur (jo fuglene, men af go grund :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Amanda: du må sjældent i zoologiske haver :( har kun hørt om Givskud hvor det er tilladt. De er ikke tilladt i Odense, Aalborg og Kbh :roll:

 

Tror det er derfor mange foretrækker vores have :lun: det er det dejligste sted i verden at gå en tur med sin hund. Og se på dyrene der går rundt og passer sig selv, og ingen er i bur (jo fuglene, men af go grund :lol: )

Det er irriterende man ikke må det, men det kan jo også gå grueligt galt, hvis det er nogle "dårlige" hundeejere ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er irriterende man ikke må det, men det kan jo også gå grueligt galt, hvis det er nogle "dårlige" hundeejere ;-)

 

Nej, reglerne er meget klare. Hunden skal være i snor. Er hunden løs blir de smidt ud af parken (hvis det er med vilje self.) :blink: Og der er personale over det hele, hele tiden :5up:

 

Har endnu ikke hørt om nogle dårlige oplevelser med hunde og hundeejere. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, reglerne er meget klare. Hunden skal være i snor. Er hunden løs blir de smidt ud af parken (hvis det er med vilje self.) :blink: Og der er personale over det hele, hele tiden :5up:

 

Har endnu ikke hørt om nogle dårlige oplevelser med hunde og hundeejere. :engel:

Det var godt, så er det jo intet problem, sådan burde det næsten være i alle zoologiske haver! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Amanda: du må sjældent i zoologiske haver :( har kun hørt om Givskud hvor det er tilladt. De er ikke tilladt i Odense, Aalborg og Kbh :roll:

 

Tror det er derfor mange foretrækker vores have :lun: det er det dejligste sted i verden at gå en tur med sin hund. Og se på dyrene der går rundt og passer sig selv, og ingen er i bur (jo fuglene, men af go grund :lol: )

 

En lille OT

I Aalborg Zoo må man gerne medbringe hund :-D

http://www.aalborgzoo.dk/a23661a8-f8f1-4593-ad6a-f2ae04c30888.W5Doc

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...