Hop til indhold

Pedipaws


potil
 Share

Recommended Posts

er der nogle herinde der har erfaringer med denne her?

 

[media]http://www.petdreams.dk/images/thumbs/feat-pedipaws1_260_194.jpg[/media]

 

 

Jeg er altså lidt en kylling hvad angår det med at klippe negle på Herr Flick og prøver at undgå det for en hver pris, men nu kan jeg vist ikke krybe udenom længere også var den her jo lige løsningen......... hvis den virker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

er der nogle herinde der har erfaringer med denne her?

 

[media]http://www.petdreams.dk/images/thumbs/feat-pedipaws1_260_194.jpg[/media]

 

Jeg er altså lidt en kylling hvad angår det med at klippe negle på Herr Flick og prøver at undgå det for en hver pris, men nu kan jeg vist ikke krybe udenom længere også var den her jo lige løsningen......... hvis den virker :blink:

 

jeg har den og har også foræret en til freudika - ved at hun har brugt den ... Hvis den virker og hun kan anbefale den må du gerne købe min billigt.... :-D jeg får den nemlig ikk brugt

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har den og har også foræret en til freudika - ved at hun har brugt den ... Hvis den virker og hun kan anbefale den må du gerne købe min billigt.... :-D jeg får den nemlig ikk brugt

 

 

Det lyder godt... Tusind tak for det :blink:

Jeg tror såmænd også at Herr Flick vil tage det med ophøjet ro, det med at få pillet ved neglene, det er bare hende den gumpetunge to-benede der er en kylling :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Jeg har siddet og kigget på den... og undret mig lidt - hvis man nu har en hund der er bange for en simpel, manuel negleklipper, så tror jeg da næppe det hjælper med sådan en motoriseret 'blyantspidser' der skal proppes på poten og derefter sættes til at kværne løs :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

nåå så i stedet for at klippe når sliber den bare neglen? Er det ikke værrer? Skal hunden ikke stå der længe så? :engel:

 

nej, det tager ikke særligt lang tid - du skal jo bare lige slibe spidsen af

 

Jeg har siddet og kigget på den... og undret mig lidt - hvis man nu har en hund der er bange for en simpel, manuel negleklipper, så tror jeg da næppe det hjælper med sådan en motoriseret 'blyantspidser' der skal proppes på poten og derefter sættes til at kværne løs :?:

 

jeg tror ikke den er lavet til hunde der er bange for negleklipperen - nærmere de mennesker der er bange for negleklipperen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg tænker også, at det må føles værre for hunden end et hurtigt klip med negleklipperen? :hmm:

 

Jeg ville også anbefale at klippe først og så slibe til bagefter... man kan slibe neglene kortere end man kan klippe, da sådan en dims tager lidt af gangen i stedet for et stort stykke af neglen...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Du kan tage "kapslen" af hvis du øsnker det - hvis den bliver på, så opsamler den "neglestøvet"

 

Nysgerrig som jeg er.. så var jeg lige inde og læse lidt om den, og kan se at den anbefales til mindre hunde da den ikke er stærk nok til store... Jeg ønsker mig stadig en dremel... den kører mega stærkt...hihi:lol:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil nu også mene den er opfundet hovedsageligt for menneskets skyld - men den har så også den fordel at man ikke kommer til at klippe for langt ned i første klip.

 

Måske kan den indstilles så man ikke kan slibe for langt af gangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...