Gæst susypagh Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Jeg har fået en lille Yorkshire Terrie - nu 9 uger.. Jeg er meget i tvivl om den skal chipmærkes eller tatoveres. Har hørt; at de små hunde kan blive syge af chippen.. Er det rigtigt?? Susy/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 30, 2009 Rapporter Share Besvaret September 30, 2009 Det tror jeg ikke de bliver - hvorfor skulle de blive det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 30, 2009 Rapporter Share Besvaret September 30, 2009 Chippen har jeg aldrig hørt nogen hund blive syg af - det er nok nærmere vaccinationen der kan være et problem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 30, 2009 Rapporter Share Besvaret September 30, 2009 Fie bliver altid skidt af vac., chippen skete der intet ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 30, 2009 Rapporter Share Besvaret September 30, 2009 Fie bliver altid skidt af vac., chippen skete der intet ved samme her - syg af vaccinen intet problem med chippen - Karla er en lille hund, ikke lige yorkshire størrelse, men dog lille. Hun vejede vel knap 3 kg da hun blev chippet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 30, 2009 Rapporter Share Besvaret September 30, 2009 hov og hvis du planlægegr at rejse med din nye ven, så husk at kun chippen godkendes i udlandet fra år 2011 (tror jeg det er) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 30, 2009 Rapporter Share Besvaret September 30, 2009 Jeg ville for alt i verden undgå at skulle tatovere (så gammel) en hund. For det første er den svær at læse, og dernæst kan det fremover blive nødvendigt alligevel at skulle chippe, da man ikke kan rejse (til de fleste destinationer) uden hunden er chippet. For mig ville der ingen tvivl være: chip. Og har aldrig hørt om nogen hunde der blev dårlige af den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret September 30, 2009 Rapporter Share Besvaret September 30, 2009 Chip selvfølgelig.. Den ligger jo bare under huden og gør ikke hunden syg. Nålen man ligger den ind med er ikke så tyk endda. Det er simpelthen SYND at tatovere hvalpe - de HYLER når de får sådan en nåletang gennem øret. Fed første dyrlægeoplevelse at have? Desuden er tatoveringer utydelige (især når hunden bliver gammel) og hvordan identificerer man hunden hvis der sker noget med øret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts