Hop til indhold

Problem i hundegallery


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke stemme eller skrive kommentarer til billederne i hundegallery mere. Der er ganske enkelt ikke længre nogen rubrikker til de to ting, når jeg besøger et billede. Jeg er logget ind, og har ikke haft ptoblemet før udover i går.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bliver logget ud, når jeg hopper over i hunde gallery ... og når jeg klikker på login - så bliver jeg kastet tilbage i hundeforum - hvor jeg er logget ind ... Og jeg har prøvet at logge ud og ind igen ...

 

Det er præsist det samme der sker for mig :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også vildt sært ... jeg har lige uploadet et billede - tror jeg nok ...

 

Ja det har du, som gæst, og det er selvfølgelig fordi du ikke er logget på derinde, men meget undeligt at du bliver logget ud..

 

Det er korrekt at I bliver sendt tilbage til forum for at logge på, det er samme brugerdatabase der benyttes, netop for at man ikke skal have flere login.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som noget der måske godt kunne løses ved at slette cookies... Men det skal jeg lige overveje om jeg har lyst til ...

 

Der var cookie problemer for et stykke tid siden her på forum, og der gav jeg den globale cookie et nyt navn, det er muligvis derfor nogle har problemer med hundegallery - en løsning burde være, som du siger, at slette cookie så den bliver oprettet igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slettet midlertidige internetfiler og cookies uden effekt. Men tag det med et gran salt, for det så nærmest ud som om der intet var at slette, så jeg tror det er min gamle computer der er lidt spøjs. Skifter over til en ny, formentlig i aften, og så regner jeg med at det fungerer for mig i hvert fald.

 

Synes iøvrigt det er underligt at det kun er Freudika og mig der har problemet herinde???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slettet midlertidige internetfiler og cookies uden effekt. Men tag det med et gran salt, for det så nærmest ud som om der intet var at slette, så jeg tror det er min gamle computer der er lidt spøjs. Skifter over til en ny, formentlig i aften, og så regner jeg med at det fungerer for mig i hvert fald.

 

Synes iøvrigt det er underligt at det kun er Freudika og mig der har problemet herinde???

 

Ja det er lidt mærkeligt det kun er et par stykker der har problemet, jeg er spændt på at høre om det hjælper på den nye maskine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Jeg har lige været i Hundegallery for at teste om det også var et problem for mig - og det var det.

Når jeg er her på forummet står der øverst "Log out (PPP-Pero)", men når jeg går i galleriet står der "Log ind"

 

Måske der er flere der har problemet, men de bare ikke ved det? Jeg har hvert fald aldrig tænkt over det, men har heller ikke brugt Hundegallery særlig meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det virker for de fleste, der er ca 110 albums, og det er meget sjældent der uploades billeder med "Guest/gæst" som bruger.

 

Det kan være meget svært at sige lige hvad der sker i enkelte tilfælde, da der er så mange små programmer på markedet der blokerer pop-up og cookies, så det er sikkert den eneklte maskine der skal justeres på.

 

Man kan tilføje *.hunde-forum.dk som sikkert websted i internetindstillinger, så burde det virke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...