Hop til indhold

Problem i hundegallery


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
...Dødirriterende.....

Jeg kan da godt undvære Hundegalleriet, men i "Månedens hund" bliver billederne større hvis man kan bruge et billede, der er uploadet til hundegalleriet...

 

Min "Silke synger i badet", er meget lille, fordi det er et billede i højformat...

 

Kan du ikke lægge et billed ind som gæst, og så tage det og lægge det over i "Månedens hund"?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

...Dødirriterende.....

Jeg kan da godt undvære Hundegalleriet, men i "Månedens hund" bliver billederne større hvis man kan bruge et billede, der er uploadet til hundegalleriet...

 

Min "Silke synger i badet", er meget lille, fordi det er et billede i højformat...

 

Kan du ikke lægge et billed ind som gæst, og så tage det og lægge det over i "Månedens hund"?

 

Joo, det er jeg også ved at prøve... Men nu skal det så godkendes af admin først......

 

Nu er det på den liste, jeg kan vælge fra, når jeg uploader billede fra Hundegallery. ---Men jeg kanikke finde det samme billede noget som helst sted på hundegalleriet.... --Så det er nok ikke godkendt endnu..

 

Og så kan jeg jo ikke overføre det til et indlæg i "fuld størrelse".. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

På min nye computer har jeg ingen problemer:)

 

Ja det er også derfor det er så svært at hjælpe, for dem der har problemer, har enten programmer der blokere cookies eller har sat sikkerheden længere ned end standard.

 

Det vil helt sikkert hjælpe dem som har problemer, at sætte *.hunde-forum.dk ind som sikkert websted. I funktioner - internet indstillinger, sikkerhed, fanebladet websted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil helt sikkert hjælpe dem som har problemer, at sætte *.hunde-forum.dk ind som sikkert websted. I funktioner - internet indstillinger, sikkerhed, fanebladet websted.

 

Nu har jeg sat *.hunde forum.dk ind som sikkert websted...

Det hjalp heller ikke...

Jeg bliver stadig logget af, når jeg skifter til Hundegallery.

Og jeg har slettet cookies ... igen...

 

Men jeg ser, at du har godkendt mit bruser-billede. Tak for det! Det er fluks sat ind i månedens konkurrence.

Nu kan man da se at bruseren pjasker ned.. :lol:

 

20080315_027a.jpg

Redigeret af Admin
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Så har jeg osse prøvet at slå firewall fra... Det hjalp heller ikke her.. :?

 

Så jeg slår den lige til igen..

Hold da op hvor er vi besværlige hvad? :? :oops:

 

 

Næhæ! Det er da vist Hundegallery, der er lidt problemisk...

a130.gifa130.gifa130.gif

 

VI er da flinke og medgørlige..

Ja det kan da ikke være vores fejl 00012035.gif

 

a032.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...