Hop til indhold

EFTERLYSNING ÅRHUS


Gæst stinneberg
 Share

Recommended Posts

Gæst stinneberg

Min rhodesian ridgeback løb væk i mandags 28/9, og hun er endnu ikke fundet. Hun er hvedefarvet m. lidt hvidt på poter og bryst. Bærer sort nylonhalsbånd m. kæde og hundetegn. Er chipmærket. Hun løb fra Amtssygehuset i Århus C og er sidst set tirsdag v. 18-tiden v. Skøjtehallen. Hun er meget sky overfor fremmede og kan være svær at få fat på, så hvis du set hende, så prøv bare at holde øje med hende og ring bare til mig med det samme på tlf. 23727390. Jeg savner hende så meget og håber meget hun snart dukker op, så jeg kan få hende hjem igen. På forhånd 1000 tak for hjælpen.

 

I kan evt. melde jer ind i min Facebook-gruppe "HAR DU SET MENINA???", som jeg opdaterer løbende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stinneberg

Tak for det - jo flere vi er til at holde øje, jo større må chancen være for at få hende hjem. Andre hunde kan muligvis lokke, hun elsker normalt at lege med dem, vi møder. Hvis du ser hende, skal du ikke være bare for, om hun gør hverken hunde eller mennesker noget, nok er hun sky med aldrig aggressiv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det - jo flere vi er til at holde øje, jo større må chancen være for at få hende hjem. Andre hunde kan muligvis lokke, hun elsker normalt at lege med dem, vi møder. Hvis du ser hende, skal du ikke være bare for, om hun gør hverken hunde eller mennesker noget, nok er hun sky med aldrig aggressiv.

 

Okay. Det jeg tænker er at der vist er et par mennesker her fra HF fra Århus-området med nogle søde hunde der måske kunne hjælpe med at lede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Jeg bor i Århus og skal nok prøve og holde et vågent øje!

 

Er meget ked af det på dine vegne - må være frygteligt ikke at vide hvor hun er og hvordan hun har det! :ae:

 

Hvordan skete det? Altså hvorfor løb hun væk? Og ufatteligt de kan løbe så vidt omkring!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stinneberg

Jeg er lige blevet ringet op. Charlotte havde set Menina onsdag i kolonihaverne bag kirkegården/v. Statsgymnasiet onsdag middag. Det er meget tæt på hjemme, så bare hun nu kan finde det sidste stykke. Jeg tager over og leder nu med det samme i området.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige blevet ringet op. Charlotte havde set Menina onsdag i kolonihaverne bag kirkegården/v. Statsgymnasiet onsdag middag. Det er meget tæt på hjemme, så bare hun nu kan finde det sidste stykke. Jeg tager over og leder nu med det samme i området.

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX'er fingre:x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stinneberg

MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

 

Dejligt med en happy ending :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

 

Hvor er det dejligt at høre at du har fundet hende igen:5up:..

 

 

Men jeg er lidt nysgerring efter at vide hvordan hun slap løs??? må jeg spørge om det???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stinneberg

Det må du gerne. Hun slap fra min hundelufter ud af vores have og løb ud foran en bil. Det gjorde hende så forskrækket, så hun bare satte afsted. Nu skal hun bare have ro, varme og hygge i sofaen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

Hvor er det super dejligt at høre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...