Hop til indhold

Maggie og Kasia's hvalpe


Juelsgaard
 Share

Recommended Posts

Så er det vist tid til at komme med lidt billeder af hvalpene.

 

Kasia født natten mellem lørdag og søndag (fra midnat til kl. 4.30, så jeg var lidt kvæstet i går). 8 stk blev det til, 4 hanner og 4 tæver.

 

2009-39.jpg

 

2009-41.jpg

 

 

Men I skal selvfølgelig også have lidt billeder af Maggie's hvalpe som er 5 uger gamle i dag og i dag har været i skoven i det fine efterårsvejr.

 

2009-35.jpg

 

2009-36.jpg

 

Billeder%20097.jpg

 

Billeder%20091.jpg

 

Billeder%20064.jpg

 

 

Hvis der er nogen der har lyst til at se flere billeder er der selvfølgelig mange flere billeder på min hjemmeside www.juelsgaard.com

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeei, hvor er de bare skønne :lun:

 

 

 

Tillykke med den kommende familieforøgelse! :klap2:

 

Går ud fra, at jeg gættede rigtigt :blink:

 

Jo da :-D går alt som planlagt, så bliver vi de meget meget lykkelige ejere af en af disse søde basser

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hvis ellers din mor vil af med ham igen når hun har haft ham i 8 uger;-)

 

Jeg sender dig lige en mail en af de kommende dage.

 

Ja jeg så et billede fra i går, hvor hon så ud til at være lige lovlig forelsket :hjerte:

 

Dette er nok en reell risiko :blink: men så kan de jo bare skrive sig op til en af Kasia's hvalpe - eller måske stakkels Teitur, som vist nok ikke er afsat endnu?

Billedet af ham er bare sååå sødt... jeg viste min hustru billedet, og spurgte hende om vi skulle bytte ud og hellere tage ham - han har bare de sødeste øjne på det billede.

 

2009-36.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Suukk hvor er ventetiden bare laaaaaaaaaaaaaaaang :shock::shock:

 

Hvad med at læse nogle gode hundebøger for at få tiden til at gå? :-) Jeg har haft rigtig store fornøjelse med:

 

Fra hvalp til hund - Irene H. Jarnved

Hvalpen - Lone Greva

Familiehunden - Lone Greva

..og mange flere :5up:

 

Her er der et link til en masse bøger (og hvis du ikke har lyst til at bruge penge på dem kan du jo låne dem på biblioteket):

http://www.4hotdogs.com/templates/group.asp?GroupGuid=81&GroupName=HundeB%F8ger+%26+HundeSpil

 

og hvis du ikke allerede har gjort det så kan du også lave en socialiceringsliste :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...