Hop til indhold

Månedens udfordring - Oktober


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Freya har ikke fundet ud af bakkeøvelsens ædle kunst-art... Istedet for kan hun nu kravle forlens og rulle:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

På trods af, at Tyson er virkelig god til både at bakke stående og kravle forlæns, tog det ham noget tid at forstå, at man også kan kravle baglæns. :-) Vi har dog også kun fået trænet det i korte sessioner et par gange om ugen, da vi er i gang med at træne nyt dogdancingprogram.

 

Men nu er han da begyndt at forstå det og lave nogle baglæns kravlebevægelser, selvom han stadig skal lokkes meget med hånden, som det fremgår af videoen. :5up: (Til sidst på videoen er han bakket ind under bordet, og det bryder han sig åbenbart ikke om, det er derfor, han ikke vil bakke længere :-)).

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=YSvVBHCeWJY[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

På trods af, at Tyson er virkelig god til både at bakke stående og kravle forlæns, tog det ham noget tid at forstå, at man også kan kravle baglæns. :-) Vi har dog også kun fået trænet det i korte sessioner et par gange om ugen, da vi er i gang med at træne nyt dogdancingprogram.

 

Men nu er han da begyndt at forstå det og lave nogle baglæns kravlebevægelser, selvom han stadig skal lokkes meget med hånden, som det fremgår af videoen. :5up: (Til sidst på videoen er han bakket ind under bordet, og det bryder han sig åbenbart ikke om, det er derfor, han ikke vil bakke længere :-)).

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=YSvVBHCeWJY[/media]

 

Hold da op hvor er I bare gode :klap: :klap: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå lagde den bare på youtube og så får i et link dertil....

 

men fik vidst ikke holdt telefonen helt korrekt men i kan lige vende hovedet på skrå og nyde filmen heeh :genert:

 

 

[media]

[/media]

 

Dygtig Kiki. :5up: Men vil du ikke bruge en anden kommando end "bakke"? Det ser ud som om, at hun bliver lidt forvirret over, at bakke stående og bakke kravlende hedder det samme. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Er der nogen der har ønsker til November måneds udfordring? Har selv et par forslag, men jeg er ikke tilhænger af diktatur, så I skal bestemt også have budet :mrgreen:

 

Jeg vil da gerne have en november udfordring... godt nok bestod vi ikke den fra oktober.. men jeg fik da lært Freya at kravle forlæns og rulle istedet... så lidt fik hun da lært i denne måned:5up:..

 

Men jeg er frisk:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...