Alt der er opslået af ricko2008
-
Sletning af profil
Joh, det var måske nemmere med en ny hund, men det har jeg desværre ikke mulighed for Nåh, kan man ikke slette den herinde..... hmm okay. Jeg kunne måske også bare beholde min profil herinde, men jeg er bare ikke herinde ret meget, nu hvor jeg ikke har hund længere, desværre. Jeg takker for jeres svar, fortsat god weekend til jer alle herinde
-
Sletning af profil
Hejsa Alle herinde på Hunde-Forum. Jeg står i den ulykkelige situation at jeg ikke har nogen hund længere, han blev aflivet for lidt over 1 år siden, så nu vil jeg gerne slette min profil herinde, men hvordan gør jeg dette??
-
Sidste serie du har set på DVD?
Det må vist være Anna Pihl...... genial serie!!!! Før den, var det vist Strisser På Samsø........ osse en genial serie!!!!!
-
9 uger - I må bare nyde disse billeder!
Hvor er den dog dejlig, man bliver jo helt solgt, uha da da :hjerte:
-
Labsevaps siger hej
Velkommen til, og sikke en dejlig vaps, tillykke med ham Jeg har jo selv en sort labbe på snart 7 år, og det er da bare den skønneste race der findes, ss.
-
Hvilke racer drømmer I hemmeligt om?
Uha uha... der er jo mange skønne racer, men jeg er nok en labbe-pige og bliver nok ved med at være det :-D Det er simpelthen bare racen for MIG!!!! Meen, drømmer da engang imellem om disse racer her: Schæfer ( langhåret ) Collie ( blue merle, korthåret ) Golden Retriever Rottweiler Dobermann og så har jeg en stor drøm om en hund der er blandet af langhåret Schæfer og langhåret Collie, så engang sådan en, og nøjjj hvor var den flot!!!!!! Elsker også hunde af alle mulige sjove blandinger, de er da såå søde ;-)
-
Billeder fra skoven igår :)
Smuk vovse
-
Ny hund i huset
Sikke et par smukke hunde
- Jeg skal være "bedstemor"!
- Jeg skal være "bedstemor"!
- EFTERLYSNING - MILLE!
-
nøøøøj noget vejr vi er velsignet med!!
Jah, det er virkelig et herligt vejr......... Ricko og jeg, har været ude og nyde det
-
Til minde om vores elskede Charlotte.
Det er så forfærdeligt og meningsløst når den slags sker..... :ae:
- Rottweiler/mastiff blanding søger nyt blivende hjem...
-
Strinter din hanhund indenfor?
Har svaret nix.. Ricko, har aldrig strintet indenfor, men ved ikke om han kunne finde på det overhovedet..... jeg håber det ikke Har dog haft ham med i en dyreforretning her i Vejle, og der virkede han nok lidt for interesseret i alle de nye ting der, men gjorde ikke noget.... gudskelov..... det havde været flovt ;)
-
Nikki
Åh hvor er den bare sød :) Der er altså noget specielt over de der Bullterrier
-
Godnat fra Voodoo
Sikke et dejligt billede
-
Maddie - Den dejligt lille lånehund.
En Golden er virkelig en skønno hund :hjerte:
- efterlysning gul labrador tæve forsvundet fra sin hundegård syd for Ringsted
-
Maddie - Den dejligt lille lånehund.
Sikke nogen dejlige billeder
- Kastreret mops søger nyt hjem
- Ermm
-
Vi siger hej
Sikke et par dejlige vovser, og hvor er de billeder bare gode Jeg har selv en Labbe, godt nok en sort en, der hedder Ricko, på 6 år Jeg synes selv personligt, at det er verdens bedste race, men det synes man jo altid
- hej med jer.
- Skønne Julius søger nyt hjem