Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ricko2008

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af ricko2008

  1. Joh, det var måske nemmere med en ny hund, men det har jeg desværre ikke mulighed for Nåh, kan man ikke slette den herinde..... hmm okay. Jeg kunne måske også bare beholde min profil herinde, men jeg er bare ikke herinde ret meget, nu hvor jeg ikke har hund længere, desværre. Jeg takker for jeres svar, fortsat god weekend til jer alle herinde
  2. et emne tilføjede ricko2008 i Diverse
    Hejsa Alle herinde på Hunde-Forum. Jeg står i den ulykkelige situation at jeg ikke har nogen hund længere, han blev aflivet for lidt over 1 år siden, så nu vil jeg gerne slette min profil herinde, men hvordan gør jeg dette??
  3. Det må vist være Anna Pihl...... genial serie!!!! Før den, var det vist Strisser På Samsø........ osse en genial serie!!!!!
  4. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Hvalpe
    Hvor er den dog dejlig, man bliver jo helt solgt, uha da da :hjerte:
  5. Velkommen til, og sikke en dejlig vaps, tillykke med ham Jeg har jo selv en sort labbe på snart 7 år, og det er da bare den skønneste race der findes, ss.
  6. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Debat
    Uha uha... der er jo mange skønne racer, men jeg er nok en labbe-pige og bliver nok ved med at være det :-D Det er simpelthen bare racen for MIG!!!! Meen, drømmer da engang imellem om disse racer her: Schæfer ( langhåret ) Collie ( blue merle, korthåret ) Golden Retriever Rottweiler Dobermann og så har jeg en stor drøm om en hund der er blandet af langhåret Schæfer og langhåret Collie, så engang sådan en, og nøjjj hvor var den flot!!!!!! Elsker også hunde af alle mulige sjove blandinger, de er da såå søde ;-)
  7. Sikke et par smukke hunde
  8. Vi glæder os til at se dem ihvertfald......
  9. Jeg og Ricko, vil da også gerne lige sige tillykke med den kommende familie forøgelse Vi glæder os til at se de små nuttede hvalpe Der er ikke noget mere sødt, end små labbe hvalpe der fiser rundt og leger..... man smelter helt.......
  10. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Debat
    Det er virkelig forfærdeligt, jeg ville heller ikke have det godt hvis min Ricko var væk, og jeg har prøvet at han har været stukket af et par timer.... simpelthen så forfærdeligt..... Håber meget på, begge hunde dukker op igen, i god behold!!!!!
  11. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Debat
    Jah, det er virkelig et herligt vejr......... Ricko og jeg, har været ude og nyde det
  12. Det er så forfærdeligt og meningsløst når den slags sker..... :ae:
  13. Synd for sådan en dejlig hund, håber meget at han får et godt hjem
  14. Har svaret nix.. Ricko, har aldrig strintet indenfor, men ved ikke om han kunne finde på det overhovedet..... jeg håber det ikke Har dog haft ham med i en dyreforretning her i Vejle, og der virkede han nok lidt for interesseret i alle de nye ting der, men gjorde ikke noget.... gudskelov..... det havde været flovt ;)
  15. Åh hvor er den bare sød :) Der er altså noget specielt over de der Bullterrier
  16. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Vis os din perle
    Sikke et dejligt billede
  17. En Golden er virkelig en skønno hund :hjerte:
  18. Det var da forfærdeligt Er den fundet???
  19. Sikke nogen dejlige billeder
  20. Ville ønske jeg kunne hjælpe, men krydser fingre for den får et nyt og godt hjem
  21. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Præsentér dig selv
    Jeg er så en af dem der ikke kender dig, men velkommen tilbage Beagler, er bare såå søde synes jeg....
  22. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Præsentér dig selv
    Sikke et par dejlige vovser, og hvor er de billeder bare gode Jeg har selv en Labbe, godt nok en sort en, der hedder Ricko, på 6 år Jeg synes selv personligt, at det er verdens bedste race, men det synes man jo altid
  23. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Præsentér dig selv
    Jeg vil også gerne byde dig velkommen herinde på hf Tror at du vil finde mange gode ting herinde, og der er altid en hjælpende hånd at finde hos en masse søde mennesker. Det bliver da rigtig spændende, når hunden er i hus, og så ser vi frem til billeder af vidunderet, når tiden er der
  24. en besked i et emne svarede på ricko2008 i Omplaceringshund
    Håber også han finder et dejligt hjem

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.