Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Der er da ingen undskyldning for at gøre det..Og vi kan kun blive enige om at det er helt forkert..Hvis det er en DKK opdrætter så er det bare at ringe til DKK og gøre dem opmærksom på det... For et par år siden kom der nye regler (ja ja regler igen igen) om at hvis du er erhvervsmæssig opdrætter(og det er alle der har mere end 4 avlstæver eller laver mere end 2 kuld hvalpe om året) så skal du føre logbog over ALT..det betyder også løbetider.. Og DKK kan/må/skal kræve at se de bøger når de er på kennelbesøg.. Af de bøger fremgår det jo tydeligt hvornår en given tæve er i løb, hvornår hun bliver parret og med hvem...Det jegvil hen til er at nogen tæver kommer i løb hver 4 måned(som min Terry) og nogle kommer i løbetid hver 18 måned (som min Bounty).. Hvis jeg fulgte reglerne med Terry, kunne jeg snildt lave 2 kuld om året på hende..Mens, hvis jeg fulgte reglerne, kun måtte lade Bounty parre hver 3 år.. Dkk kan lave avlsforbud på en tæve der bliver brugt for meget..men hvis det ikke er DKK så er der ingen regler. Så voldpar din tæve så tit du vil, og eftersom at det kun er DKK der har et hundeweb så kan en sådan opdrætter gøre som det passer ham/hende..Og tror mig, der er rigtig mange af de små stueopdrættre der parrer deres hund i hver eneste løbetid "hun vil jo så gerne være Mor" :damn:
  2. Jeg elsker de sort/sølv..de er symetriske i farverne og man kan ikke se snavsen på dem..Heller ikke når sølvpudler tisser dem i hovedet
  3. Opdragelse virker bedre. Selvom han bliver kastreret kanhan godt finde på at markere, ligeså vel som at nogle kastrerede hanhunde også kan/vil parre tæver
  4. Det sagde han vel ikke ligefrem??I Danmark anbefaler man at der max bliver trukkket 2 løbetider itræk og så en løbetids pause..Men i Tyskland er det helt ok at trække i hver eneste løbetid fra hunden er 1 år til den ikke kan mere.. Så der er vel ikke nogen klare regler for voldavl eller en klar definition? Er det ikek bare ens egen etik der dikterer det?
  5. Præcis!! Inden vi ser os om vader vi rundt i tyggeben og pivedyr Det er allerede sket her. Jeg rydder op flere gange dagligt efter hundene, laver mad og serverer den for dem.Giver dem fred mens de spiser..jeg tigger ALDRIG.. og når jeg så skal have noget at spise, så sidder de alleammen og æder min mad med øjnene Jeg passer ogp lejer dem..Og hvad er takken?? igår sprang Pandora op og bed sig fast i mit pandehår så nu har jeg kun lidt strit.. og hvad med i morges?? jeg havde sat kosten udenfor døren og så væltede den ned i hovedet på Lexus så han lgnede en der var ved at besvime og dinglede rundt..Så får JEG dårlig samvittighed..Han kunne sq da have lade være med at vælte den Eller når de åbner køkkenskabslågerne og ser helt udsultede ud..fordi de aldrig får lækkerier
  6. Jeg tror det er en revoloution..Inden vi får set os om er det gået helt galt
  7. Man skal aldrig grine..Så bliver de ved..Og man skal aldrig råbe, så falder de ned.. Så nu lader jeg som om jeg ikke ser det, og de bliver ved
  8. Jeg er god til at lave biler så det skal jeg nok lære ham.. så kan han lære mig at lave fyr, elelr bare indstille det..og måske lære mig at svejse? Jeg har købt det flotteste og dyreste svejseværk man kan tænke sig..men jeg ved ikke hvordan man bruger det og rejse aner jeg heller ikke noget om, men det kan jeg vel lære :hmm:
  9. Ork Heartbeat kan oplære ham i tyveri fra bordet..Han fandt ud af igår at man kan hoppe ind af vinduerne når de er åbne og så lander man med snuden lige i kagen
  10. Jeg kigger lige på det..Jeg skal kun til Grenå og udstille i juli:mrgreen:Gider du lige? jeg har boet på 30 m2 med 4 hunde, 6 børn og 2 voksne... i et år..Det var dengang ungerne lærte at rydde op efter sig selv bare skoene stod lidt skævt følted som om en bombe var faldet..:slem:
  11. Selvfølgelig skal Farfar med..Jeg elsker Farfar :hjerte: Her er masser af arbejde..Hvad vil i lave? Jeg glæder mig allerede..Kan jeg godt bestille en billet til USA med det samme..Jeg har kig på et par US-biler..Så kan jeg måske tage mig sammen og få pillet lidt når vi er 2
  12. Det er en plan lige efter min hjerne
  13. Du kommer bare..Vi har gjort det flere gange..Enten at hanhunden kommer herop og snuser damenumser i massevis (damerne skal nok sige stop når det er nok) eller også har Toffee eller Delica været på ferie hos hanhunden..
  14. God idé!! Der er et kæmpehus kun 2 km fra mig til 4000 i husleje om måneden..300 m2 beboelse..Have og en kæmpe garage.. Så kan Kim og jeg købe en amerikanerbil og sætte i stand hver, oppe i hans garage Hvornår flytter I?
  15. Ja de kommer jo fra en god opdrætter med velopdragenhed i højsædet JA vi glæder os til de kommer..De stakler trænger helt sikkert til lidt ferie
  16. Næ..det er bare min autistiske del der slår igennem..Hos mig skal tingene jo passe! Alt ligger vinkelret (90 grader) hvis jeg ikke tager mig sammen og pletterne på de koplettede sidder aldrig symetrisk..Den eneste jeg var vild med er Petra..Hun har 3 pletter over rygraden :klap:pænt fordelt:lol:
  17. Ja jeg tænkte nok du ikke havde opdaget du have lavet en tastefejl..Flisedyret Han ville være klar til ferie bagefter..Når Oskar og luffe har været heroppe så er de DØDE!! Og Macho har lige haft damebesøg i lidt over en uge, fordi han kun kunne tænke på damer.. Nu har han fået nok Og han lærte at spise sin mad.. Ellers gjorde Delica det for ham :damn: jojo løver r usansynligt hjælpsomme.. Som igår da vi havde hvalpekøbere..Natascha bagte den lækreste kage, og som de pæne mennesker man er så spsier man jo kun et enkel lille stykke.. Da hvalpekøberne så gik så skulle vi lige tage billeder af hvalpene og vupti!! havde Heartbeat ædt vores kage Og han var endda på slankekur..Møg dyr!! Forbandede kræ! Utyske! :mrgreen:
  18. Måske skulle jeg købe hende et togkort så hun kan komme når du er for dum...
  19. Ja din mor er sikker på at det bliver en stor race på Færøerne..Når først folk møder dem så forelsker de sig omgående..igår var der det sødeste unge par på besøg her..Og manden blev så forelsket i Beethoven (og Heartbeat)..Normalt plejer mændene at være (eller lade som om??) at de er helt upåvirkede..Men han var helt lost..Jeg håber at en af dem der skal have en fra det nyeste kuld med Heartbeat som Far springer fra... Så skal han have en :banan: Ja meld dig endelig til..Men bare det at de møder fremmede mennesker jævnligt er nok til at de ikke er bange på udstillinger (de har ogsåe begge 2 været med på 5 udstillinger). jeg har lige fået en hanhund der var udstationeret tilbage. Han er et år, og har aldrig været til ringtræning.Men han har mødt masser mennesker. Han har lige været på 2 udstillinger..Excellent begge gange, og Bedst i Racen den ene gang. uden noget forudgående træning. Andet end at jeg havde lært ham at free-stande
  20. Næ jeg sætter dem i arbejde og bager kage og laver lækker mad til dem... Og lærer dem alle de ting jeg kan :slem: Så børn tror jeg er sååååååååååååååå klåw..
  21. Ja det elsker de.. Vi har også heste Og Natascha gider godt at rende op og ned af vejen mens de rider :slem:
  22. Ih tak Laura kan melde sig ind på HF..Annika kan nok hjælpe hende. Så kan hun selv tjekke for billeder
  23. :mrgreen::klap:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.