Nu skriver jeg lige igen..selvom jeg snart ikke kan huske alt det der sker heroppe ..:hmm:
Jeg har lært at når vi skal ud at køre i bil så skal man spæne ud til bilen og springe ind i buret..så er man da sikker på at komme med..
Jeg har lært at få klippet poter med en klippemaskine.først blev jeg bange og var lige ved at bide løve-mor i hånden. Og hun blev ikke engang sur på mig..kløede mig bare bag øret og sagde rolig, man dør ikke af det..det ved jeg sq da godt men det kilder altså.
Jeg har også bidt løve-mor i hånden en nat..donna gik forbi mig i sengen og så rørte løve-mor ved mig da jeg knurrede..så troede jeg at det var donna og bed..nøj hvor blev jeg flov da jeg mærkede det var løve-mors hånd..:damn:
jeg har også bidt hende i låret så hun fik et stort blåt mærke..men det var slet ikke med vilje. Jeg hoppede op for at bide hende i jakken som jeg plejer. Jeg tror bestemt en af de andre skubbede for pludselig da jeg klappede tænderne sammen og holdt fast..så råbte løve-mor av for satan cleo..slip..jeg blev helt forskrækket. Men så hang jeg der i låret og dinglede. Det var nede på hundeudstillingen..
hundeudstillignen var sjov, selvom magic, nomi og mig ikke var med derinde..vi blev i campingvognen.. løve-mor sagde de bedste hunde ikke skulle med, så havde de nadnre jo ikke en chance nej vent, jeg vil fortælle fra starten af med den udstilling.
Først så blev vi alle sammen vasket og ordnet og pakket ud i bilen..og så kørte vi med campingvogn og det hele..løve-mor og oliver og alle os hunde. Alle mulige havde afleveret hunde til os som vi skulle ordne..godt jeg er så hjælpsom.
Da vi nåede frem skulle teltet slås op..så blev magic, nomi og mig lukket ud..og tænk jer, vi måtte rende rundt uden snor og det hele..så vi hjalp med teltet..og besøgte lige nogle store hunde tæt ved..så vi lige kunne fortælle dem at det er os der bestemmer her..:klap:
jeg så nogle små hunde, men magic sagde at vi ikke må gå over vejen..vi må kun blive så vi hele tiden kan se campingvognen. Men da vi havde været der et par dage gik nomi sin vej..men en dame havde mødt ham og fulgte ham hjem. Så jeg spurgte magic om vi ikke skulle gå også, men hun sagde cleo du går ingen steder.folk ved kun at løveklippede hunde hører til her..nu vil jeg altså løveklippes..også fordi der var en mand der sagde til løve-mor er den lille lavbenede hvide hund også en løve..den er sq da ikke så køn..nøj hvor løve-mor blev sur og sagde til manden – du ser sq heller ikke for godt ud, men vi kalder dig da et menneske alligevel. Så sagde han ikke mere om mig. :banan:
De andre måtte ikke gå løse fordi så blev de sikkert beskidte og de skulle jo udstilles.. men heartbeat hoppede over hegnet. Hold da op han kan løbe stærkt og når så løve-mor kommer ud så skynder han sig bare at lade som om han bare står og tisser op af en skraldespand.
Den første dag skulle vi grille..ja så blev vi lukket ind i gården så der ikke gik ild i os..jeg hørte løve-mor snakke med sig selv og sige- det kan godt være at iqen er stor men helt ærligt må der være en brist et sted når man tænder en grill inde i forteltet- jeg ved ikke hvem hun mente, men jeg så da at hun selv tændte den. Og løve-mor er meget klog, det ved jeg..for hun havde købt rigtig meget kød som ingen kunne spise og så måtte vi hjælpe. Det var klogt.
Om natten skulle freudika sove hos os sammen med bimsehunden.hun troede hele sengen var hendes og bed os andre, altså bimsehunde ikke freudika..hun drak bare noget rødvin sammen med løve-mor og så skulle hun pifte sammen med oliver så hele pladsen vågnede.
Næste morgen havde nogen tisset på freudikas sovepose..jeg ved godt hvem det var, men jeg sladrer ikke. Så kan bimsen lære at opføre sig ordentligt.
Nu er vi kommet hjem igen og jeg er blevet forelsket.igår var det i nomi. han er altså en lækker lille laps..idag er jeg også forelsket i heartbeat.han er en rigtig mand.stor og stærk og meget lækker..sådan veltrænet og ung, i ved