Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Avlshan + kennelnavn ?
ja det er helt lovligt..men hvis nu der kommer et krav fra en/flere hvalpekøbere er det kennelen der skal betale refusion..og måske man ikke har lyst til det hvis det er vennerne der har fået pengene fra hvalpene? og hvad nu hvis vennerne ikke har lyst til at betale?Man skal passe rigtig meget på og lave kontrakt uanset hvad..
-
Avlshan + kennelnavn ?
MIG??? nej jeg melder aldrig nogen elelr sladrer om noget.. jeg syens samfundet er blevet et sladre-samfund og den slags støtter jeg ikke..Du ved man skal ikke kaste med sten etc etc og ALLE har nogt man kan blive meldt for..Jeg hævner heller aldrig noget
-
Avlshan + kennelnavn ?
ja eller også gør det og håb ingen opdager det..det er jo ikke løver du opdrætter :slem:
-
Avlshan + kennelnavn ?
ja så kan de vel ikke gøre noget..de sidder jo nok heller ikke og tjekker alle navne igennem..Men kommer der en anmeldelse så må man ikke..
-
Avlshan + kennelnavn ?
se her http://dansk-kennel-klub.cms123.com/489 Pkt 2: En hund må kun bære opdrætterens kennelmærke, og andres kennelmærker må ikke indgå i navnet
-
Avlshan + kennelnavn ?
Men hvis nu Drentches hvalp kommer fra udlandet må den godt hedde en andens kennelnavn
-
Avlshan + kennelnavn ?
jo men ikke hvis den er solgt til kennel aslaug
-
Avlshan + kennelnavn ?
I udlandet må man godt, men ikke i Danmark.. Det er ikke mere end 3 uger siden jeg snakkede med DKK om det..En svensk kennel ville have sin hund fra mig til at hedde Lions of Denmark flirting with Irish Mist..Irish Mist er kennelen.. Dkk sagde dog at hvis jeg ikke havde spurgt og en eller anden havde meldt mig (og det sker jo hele tiden for løverne ) så ville jeg få en reprimande og blive bedt om at ændre navnet...
-
Avlshan + kennelnavn ?
nej ikke i dkk..hverken som en hvalp der er registreret i din kennel som eneste hvalp..eller som en del af navnet..i navnet må nemlig ikke indgå andre kennelmærker end den stambogsførende kennel.. fx hvis du sælger mig en hvalp og din kennel hedder Drentches.. må hvalpen ikke hedde Derntches Lion of Denmark.. heller ikke hvis du putter mere ind og kalder den Drentches winning for lions of denmark
-
Farvestof i foder
Hvorfor anbefaler du at man ikke bruger RC hypoallergic til hvalpe? Hvilken forudsætning har du for den udtalelse?Det er min dyrlæge som anbefaler det, også til hvalpe. Og hun er ellers meget mod tørfoder i det hele taget.... Der er ikke noget hokus-pokus med det foder, andet end at det er gjort allergivenligt..
-
Farvestof i foder
ja..jeg bruger det fra de er 3 uger og begynder at få tilbudt fast mad..det gør det også meget nemmere at de får det samme alle sammen..DaVinci er egentlig min hund..men da Isabella flyttede tog hun ham med..og faktisk også Amigo, fordi jeg havde så mange hanhunde..Men Amigo kom tilbage fordi de andre mobbede ham og da Isabella og Kasper så flyttede i lejlighed, og de kun måtte have 2 hunde, skulle DaVinci hjem..Men Hannah forelskede sig i ham..Planen er dog at han skal hjem igen..Han skal udstilles til efteråret.. Og Hannah og Astrid er ikke så aktive med udstillinger så han må hjem igen Ottos far kommer til løvetræffet i Hedeland, så der kan du da møde ham..
-
Farvestof i foder
ja hun bruger almindeligt royal canin foder..og det er også derfor at hendes er orange under øjnene... Ottos far får hypoallergic... Det er nemlig Isabella (min datter) som står for fodringen af ham .. og hun fodrer med det som jeg fodrer med... Har du forresten mødt Ottos far?
-
De dumme ulvehunde.
nej hvor er han dygtig :hjerte::hjerte: sådan en labyrint vil jeg bygge til løverne..det vil de helt sikkert synes er for sjovt
-
Velkommen hjem lille hvalp..
det er jo fremmede hunde hun er utryg ved..og kun sammen med findus og familie..hun skal jo lige have tid til at lære findus og familie at kende..og lære at de passer på hende.. hos mig har hun kun mødt fremmede hunde sammen med nogen hun kendte og havde tillid til - enten en af de voksne og mig eller mig alene..jeg havde præcis samme problem med stargirls hvalpe da de flyttede herop.. de gør også af fremmede hunde når de er alene sammen med mig
-
De dumme ulvehunde.
se hvor du kan da ikke bare gøre mig nysgerrig og så :shock:ingenting
-
Velkommen hjem lille hvalp..
åhr..hun er allerede vokset :hjerte: hvor ser hun dejlig ud..og godt der er ved at komme styr på hende så hun opfører sig pænt :slem:
-
Farvestof i foder
det vil jg ikke give dig ret i.. noget foder giver misfarvninger... fx eukanuba, hvor alle mine hunde blev orange farvede i hele pelsen...Royal canin er heller ikke for godt.. Samtidig med de bliver orange (især under øjnene, rundt om numsehullet, på poter og i armhulerne) begynder de også at klø i ørerne.. netop af samme grund fodrer jeg kun med royal canin hypoallergic og hjemmelavet foder.. efter 10 dage med hypoall var der ingen der kløede sig i ørerne mere... en af dem flyttede så i 3 uger og da han kom tilbage kløede han sig som en gal..
-
Shop amok
de bider ikke hul og hestepenis er et must
-
Shop amok
kammen er til når pelsen bliver længere..så bruger jeg den til at tynde ud i dobbeltpelsen...royal canin påstod hårdnakket at de solgte foder på færøerne..ellers havde jeg ikke kørt dem over på det
- Shop amok
-
Shop amok
jer er selv elendig til at forhandle..og så er jeg altid for gavmild og venlig..jeg tror aldrig jeg kommer til at tjene på noget som helst.. og millionær bliver jeg aldrig jeg ved godt man kan købe løver til 7000 kr, men kvaliteten er også derefter.. næste gang du køber hund så kig på kennelerne i forhold til priserne 1. er forældredyrene undersøgt for racespecifikke sygdomme..det er jeg hvertfald pt den eneste opdrætter med løver der gør.. 2. er forældredyrene udstillet og med hvilket resultat 3. hvad følger der med hvalpen 4. hvad gør opdrætter for hvalpen, hvalpkøber 5. hvordan har opdrætter sine hunde...
-
Så kom løveungerne på græs.
alle burde eje en løve..løver er godt for sjælen
-
Så kom løveungerne på græs.
nye billeder af løveungerne på græs :slem:
-
Så skete det..!
jaaaaaa hans far er bror til heartbeat..og bror til gudinderne
-
flere løvebabyer
jeg kan også lægge tarot-kort