Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Hvis du anede hvor mange bilelder jeg lige har taget... med numser der er på vej ud af billedet eller områder hvor der engng var en hvalp..De små møgunger bevæger sig hele tiden:evil:
  2. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Men nu kan man ikke vælge mere..Hvis man skal til udlandet SKAL dyret være chippet med en iso-godkendt chip.. Alle mine er chippet, på nær de tyske som er både chippet og tatoveret.. Det er de franske forresten også..
  3. Jamen har du set de nye videoer :slem: Ny side 0
  4. og rød hvalp..Var der en præmie for cuteness vilel hun vinde den med mange længder
  5. Nye billeder af tøsetøserne Gul hvalp
  6. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Det tror jeg ikke..Han har sine interesser og hun har sine Han er ligeglad med damenumser..Bare han har sine blanke overflader og metalting :klap: Nå ja som han nu har udvidet med stenslag i ruden
  7. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Tulle:shock: Hun vil sige duer ikke til dem alle sammen..Hvis hun SKAL vælge så tror jeg hun vælger Numsegøjen Ham kan hun lige holde ud..Og jeg tror også hun ville bytte Bimsen væk for ham...:slem:
  8. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    så håber jeg ike det bliver ligeså nemt som med Stargirls hvalpe
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    :hmm::hmm: Det var vist hjertet du så med..Hvordan skal det dog gå med dine hvalpe..hvordan vil du vælge?
  10. Ja dem ville jeg også godt undvære nogle af Det er ikke så slemt hvis du bliver i Danmark men så snart du krydser en grænse så skal de pludselig have megt oftere...
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Shabi og bob..Og når jeg tænker på hvilket usansynligt grimt lille skravl han var..Men Jesper og Camilla forelskede sig selvfølgelig i ham men han har vokset sig stor og smuk
  12. Det skal jeg nok gøre (altså fortælle hvad Gudrun siger) Hun er jo fx helt imod blanding af vacciner.. Eller vaccination ved bare den mindste smule sygdom (som fx ørebetændelse).. Det kan jeg rigtig godt lide
  13. :stupid::stupid: det er da også rigtig.. Det har jeg også hørt
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Smukke smukke Sofus..Han ligner sin far, men med sin mors udtryk JA han er sq uopdragen
  15. Du har ret.. Og det er en af de ting der undrer mig endnu mere. Min dyrlæge ANBEFALER jo at jeg venter med vaccination til hvalpene er 16 uger..Det gør jeg så med mine egne, men som du skriver så FORVENTER hvalpekøbere at man vaccinerer inden de får hvalpen og at den har fået ormekur mange gange. På et tidspunkt fjernede jeg ormekur og vaccination fra min hvalpepakke.. Og er du gal et ramaskrig! Det kom totalt bag på mig, da enhver vel kan regne ud at vaccination og ormekur ikke er de store udgifter.. Jeg giver 57 kr for vaccinationen når jeg alligevel får lavet sundhedsattest.. Og ormekuren koster måske 100 kr for 100 ml (hvilket er nok til 100 kg hund). Det der undrer mig er at dyrlægen er å meget mod vacination når hun anbefaler så meget ormekur..MStadig medmindre der er nogle regler jeg skal overholde
  16. Det skal man så ikke med hunde.. Om dyrlægen får problemer skal jeg ikek kunne sige..Jeg går da ikek udfra at hvem som helst kan gå derop og få ormekure..Men jeg ved heller ikke om retningslinjerne for momsregistrerede kenneler er anderledes.. Men det kan jo kun være momsregistrerede, for kenneler (erhvervsmæssig opdræt) uden momsregistrering gælder det vel ikke for? Gad egentlig vide om alle som har mere end 4 hunde på deres matrikel (og dermed er erhversmæssig opdræt) får besøg af fødevareregionen? så kan de da ikke foretage sig meget andet
  17. Om hvad? om der er andre regler? Næste gang de kommer så prøver jeg at sige at kun hvalpe og mødre har fået ormekur.. Og ser om de reagerer anderledes.
  18. Ja mine får jo også når vi tager til udlandet..Alle dem der er med. Åbenbart synes min dyrlæge at der er begrundet mistanke om orm når man har mange hunde. Det er da også det første Fødevareregionen og miljøtilsynet spørger om når de kommer på uanmeldt besøg. Så måske er man underlagt andre regler nå man er momsregistreret?
  19. Det var jo også ekstremerne Langt de fleste ligger omkring samme størrelse.. Ollie er bare meget lille, men giver sjovt nok hvalpe af almindelig størrelse..Oskar-Løwens Oskar er efter Ollie.. Obama er kastreret og blev det tidligt.. Måske derfor han er blevet så stor..Han ser også større ud fordi han er bred (læs tyk, men det må du ikke sige til Natascha jeg har sagt ) En normal Löwchen-tæve er omkring 28-30 cm og vejer 4.5-5.5 kg Hannerner er som regel lidt større. højde 30-33 cm og vægt 6-7.5 kg Vægten afhænger også af om de bliver udstillet eller bare laller rundt derhjemme.. Mine løver er ret muskuløse..Vi er tit på åsen (den nordjyske ås) eller på stranden. Begge steder løber de op af stejle skrænter.. Samtidig har vi junglen derhjemme, med væltede træer osv.. Det giver også gode muskler. Jeg skal prøve at lægge et billede ind af en lev-hunde-livet løve og en kasse-løve når jeg kommer hjem. Man kan tydeligt se forskel på blandt andet bagbens musklerne :slem:
  20. Min dyrlæge siger at alle hundene skal have en gang om året.. Plus forældredyrene skal have inden parring..Tæven får 14 dage inden fødsel..Tæven plus hvalpe får når hvalpene er 2 uger, 5 uger, og 8 uger. 10 uger gamle for hvalpene igen (den sidste giver jeg når hvalpene flytter).. Men nu har en kær veninde som også er opdrætter sagt at det er alt for meget. Jeg har jo ikke lyst til at gøre det mere end højst nødvendigt.. Det er jo da en form for gift man giver hundene hver gang. Alle hundene fik forresten ormekur i forgårs (inden vi gik i seng)..og jeg har selvfølgelig tjekket hver eneste lort de sidste 1½ døgn.. Ingen orm overhovedet! Så medmindre de er bittesmå, så har de ingen haft.. Jeg har også lagt mærke til at når jeg giver de små hvalpe ser jeg heller ingen. Første gang de får fjerner Mor stadig deres lort, men de næste gange ser jeg stort set heller aldrig nogen. De gange hvor jeg har observeret orm er hvis jeg har været sent ude med ormekuren til mor inden fødslen. Hvor tit giver I? især jer med mange hunde.
  21. Se lige her: Ridehesten.com/Heste-billeder/Salg Det er jo viggo Ok man kan ikke ligge hele linket ind..hvsi I vil se billederne så gå på udstillinger og søg på viggo

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.