Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. De står mere op..Men de gange hvor jeg har klippet en løve ned har de også fået stritører...
  2. Løver er lærenemme og kloge..Arbejdsvillige Lowchens of Australia presents the AGILITY LOWCHEN - "Pistil"!
  3. Præcis:5up: En dejlig Löwchen. Men ikke den skarpeste kniv...
  4. Alle farver... Det skulle gøres worldwide så..
  5. Jeg tror faktisk ikke de bliver korthåret..Ikke nødvendigvis...
  6. Selvfølgelig løveklippet..Det skal Tysons dansepartner også være jo
  7. Det synes jeg også...Jeg håber at en eller anden seriøs opdrætter får lov at parre 2 korthårede...Og en korthåret og en almindelig.... Korthårs-genet må være meget resident, og sandsynligvis bundet til chokolade-genet...
  8. Det tænkte jeg også
  9. Sikkert fordi coton-opdrætterne har været rigtig gode til at køre cotonen frem som ALLERGI-HUNDEN... Löwchen opdrætterne har heller ikke været særlig gode til at markedsføre løverne..De viser sig stort set ingen steder. Men de sidste år har Löwchn været rigt repræsenteret fx til hundens dag i Tivoli (på begge sider af bæltet).. Og til mange andre arrangementer hvor der kommer mange mennesker.. Jeg har faktisk flere andre coton-ejere som nu vil have hund nr 2 og så vil de have en löwchen
  10. Ja..Min dyrlæge gik lidt i chok..Han vinterbader nemlig men så kom han i tanke om at konene ventede nummer 3
  11. Ja jeg er en dårlig hundemor
  12. Jeg har jo sagt til dig der er masser huse heroppe...20 i din lille flække lige her..Og så kan Petrine komme i dagpleje her mens du er på arbejde :slem:
  13. Du skal da have en sort/hvid løveklippet dreng :slem: Jeg har præcis en nu gemt specielt til dig
  14. :klap::klap: Præcis...Jeg synes heller ikke man skal bestræbe sig på at lave dem.. Men man skal bestræbe sig på at anerkende at de findes..Og at de kommer hos alle på et tidspunkt...At benægte deres eksistens er lige så sygt som dem der gemmer deres løver bort fordi de har PRA eller dem der benægter at kryptorchisme findes..Jeg har engang spurgt om nogle andre end mig har købt eller avlet en kryptorchid hund..Udfra svaret må jeg nok erkende at den slags kun forekommer Nordenfjords... Jeg har købt en del som blev/var kryptorchide... Altid har opdrætter en god undskyldning: du lader dem rende i vandet på stranden når det er koldt!! Du fodrer dem med råt kød!
  15. Jeg vil sige at langt de fleste løver jeg har mødt har et godt temperament... På nær en bestemt tysk linje..Men om det er gener eller opvækst er svært at sige
  16. Det tror jeg også...
  17. Nej både papper, shih tzu og tibetansk terrier har det
  18. Ja det er sq da det hun er ... Send hende dog tilbage til den elendige opdrætter :pift:Det underlige er at hun er sådan...Kuldet efter hvor Luffe var far er overhovedet ikke sådan..De er bare ikke særlig kløgtige :slem: Eller det vil sige den ene er..Den jeg solgte
  19. Jeg har en ledig i øjeblikket :pift: de findes også i papillon..Men igen opdrætterne har det svært med dem og "ekspederer" dem væk... Vel fordi de får skyld for at have parret andre racer ind
  20. Nej det er ikke svært for mig at være objektiv.. Vi kiggede selv på cotonerne da vi ville vælge en race..Men de er mere stride i temperamentet... Vi kigggede også på havaerne..Men de var lige en tak for rolige og løverne gik vi hurtigt henover..Den klipning der :stupid:..Men ved et tilfælde fik vi en genbrugsløve..Og så var vi solgt!!
  21. Jeg kan ikke finde ud af om de fælder sådan rigtigt... Karina som har Frida siger der falder lidt flere hår af, men ikke meget... Jeg kunne godt lide at prøve at lade en med allergi sidde med en korthåret og se om der var nogen reaktion.. Natascha som har meget allergi får ingen reaktion fra de korthårede.. Vi har lige passet Frida en uge
  22. Og så fra et af mine sidste kuld.. Han er 7 uger nu
  23. Så er der Laura - Lions of Denmark Valiant Laura... Læg mærke til forskellen på dem selvom de har samme forældre...Ørerne er meget mere rejste på Laura
  24. et emne tilføjede kennel-lowchen i Lowchen
    Jeg har tidligere lovet at ligge nogle billeder af korthårede løver herind... Det er lidt spændende med de "korthårede" .... Jeg har snakket med de andre opdrættere rundt om i verden som er seriøse nok til at indrømme at de har fået dem i deres opdræt.. Selvom de fleste opdrættere stadig får dem til at "forsvinde" når de opdager dem. Jeg ved ikke hvorfor det er så pinligt og skrækkeligt at få dem. Korthårsvarianterne findes i alle de langhårede racer (malteser, havaneser, shih tzu osv).. De rangerer lige så lavt som de brune(chokolade) løver gør. Efter at have snakket med 2 store opdrættere er jeg kommet frem til at de korthårede altid har en chokolade i stamtavlen 2-3 generationer tilbage... De passer meget godt med mine.. Jeg har fået 2 kuld med korthårsløver..Begge kuld har Magic (min chokolade tæve) 2 generationer tilbage.. Men hvorfor er det så slemt med de korthårede? Er de anderledes end de "rigtige" løver? Temperamentet er som de langhårede løvers.. Der er ingen forskel overhovedet.. Farven holder sig mere intens.. Det ved jeg fra en af mine venner som opdrætter løver og har fået korthårede... 90% af de løver som bliver solgt, ender i en familie hvor de alligevel klipper deres løve kort.. Det slipper man for med dem her Faktisk synes jeg de er yndige på deres egen måde..Man kan se deres ansigt meget tydligere... Nå men lad os komme til sagen Først vil jeg vise Frida... Lions of Denmark Valiant Frida

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.