Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. og det har hun jo..og det er i dag :banan::banan: Tillykke til Bimsen aka Lions of Denmark Fantastic BellaMia :banan::banan::banan: Løverne spørger hvorfor de ikke er inviteret til føsdag? De vil gerne have kakao og lagkage nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
  2. Vi kommer søndag med en bunke løver
  3. Jeg kan se at der er 20 mennesker der har fulgt linket til mine hjemmeside fra den her tråd Tak for det! Hjemmesiden er lige nu blevet opdateret med nye billeder af alle hvalpene.. Og det er jo nok hvalpene der er det store trækplaster
  4. Jo mere gramseri desto bedre
  5. Löwchen er ikke så udbredt endnu..Og de hundebøger hvor den er vist i, er som regel afbilledet med meget dårlige billeder.. Der kommer Löwchen til Fredericia..Både de rigtig opshinede som skal udstilles Og vi har også et par hvalpe med som gæster som skal introduceres til udstillingslivet.. Og vores hunde må gerne kæles, klappes og berøres :slem:
  6. Hvor er hun dygtig :klap:
  7. Jeg vil selvfølgelig slå et slag for Löwchen Ligesom Cotonen og Havaneseren er den allergivenlig (fælder ikke).. Den er lidt højere end C og H (26-33 cm).. Ved at den er bygget lidt anderledes (mere kvadratisk) kan den nemt løbe sammen med jer. Den er utrolig lærenem og glad for børn. Kan lide alle mennesker, og dyr.. Den spiller aldrig op til andre hunde. Den lærer nemt at være alene hjemme, og renligheden synes jeg heller ikke virker som et problem der lader vente på sig. De strejfer ikke eller stikker af når de er løse. Og gøer ikke meget. Kan sagtens lære slet ikke at gø indenfor. De er rigtig dygtige til agility(en af USAs bedste agility hunde er en løve), dogdancing osv.. De elsker at vise sig frem og elsker når man synes de er dygtige og sjove. De gnaver ikke i ting når de er hvalpe (jo toiletruller, gerne med papir på ) men ledninger, sko osv rør de ikke.. De er madglade, så man får ikke problemer med at finde et foder som den kan lide. Mange af de små racer er meget kræsne. Mht klipningen BEHØVER man ikke løveklippe den medmindre man udstiller.. Mange får klippet deres løve i hvalpeklip fx.. Løverne har ingen sygdomme som de slås med..Men vælg alligevel en opdrætter som fx øjenlyser hundene. Her er et link hvor der er en masse løver i forskellige farver www.lions-of-denmark.dk
  8. Så rundede han 4 kg.. :klap::klap: Det er faktisk knap 1.5 kg på under 14 dage.. Han har nu været uden penicillin i 3 uger og tandkødet er rigtig fint... Jeg har lovet ham (og mig selv ) at når han når 4.5 kg løveklipper jeg ham.. Lige nu er han langhåret foran og halv lang på de normalt barberede steder..Og han filtrer af helvede til fordi han har en jakke på, der går helt ned til halen og ned af alle 4 ben..
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Næ... Engang kom der en popup ting når jeg havde fået en pb, men nu kommer der ingenting:megaked:
  10. Ja hvis det er fra centrum til centrum... Men foredraget bliver holdt udenfor Aalborg..meget tæt på motorvejen... Fra os er der 60 fordi det er den "forkerte" side af Aalborg..
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Der er masser af løver i Københavnstrup..vi planlægger at lave et hvalpetræf derovre, så må du hellere hænge på så du kan få nogle "løvekontakter"
  12. Sundet?? Er det ikke det der ligger mellem Sjælland og Sverige?? Den anden vej hedder det da bæltet :engel:
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Spolorm kan også give hoste og de er hvertfald meget almindelige hos unge hunde
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Har han fået ormekur? Ellers kan hoste være et tegn på orm
  15. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    ... Næsten alle dem jeg snakker med tror ellers at man må trække udgifterne fra først..Og så er der jo aldrig 50K tilbage... Bare der var
  16. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Næ.. det er rigtigt..Men er omsætningen bare et år over 50K skal du faktisk momsregistreres.. Og det er altså indtjeningen ikke et evt overskud de kigger på...
  17. Så må det være tid til en opdatering: Hele julen "prøvede" vi med temmelig varierende held at give Nomi Hills KD foder.. Han nippede til dåsemaden...og spiste ganske lidt af tørkosten... Var ved at dø over juleanden og flæakestegen som INGEN af hundene nu fik del i.. Alle pakker med ben og andet spiseligt blev byttet ud den 23 med bamser..Tro mig..Hundene vidste godt hvad der havde været i..og de søgte længe under træet efter de lækre sager som var sporløst forsvundet.. Nå men vi kom da igennem..Nomi en del tyndere end før jul.. Vægten var nu nede på 2.7 kg Den 11 havde vi så en tid hos Gudrun.. Hun tjekkede ham igennem og gjorde det som Gudrun nu gør.. Og sagde at han har noget med maven så han udvikler for meget varme i maven når han spiser tørfoder og mørkt kød.. For at køle maven ned arbejder nyrerne på overtid.. For meget varme i maven kan give fysiske eller psykiske problemer.. De fysiske problemer er næsten altid i munden/tandkødsområdet. Psyiksk fejlede han ikke noget.. Han var utroligt tillidsfuld og kærlig. Selvom han ikke har de bedste oplevelser med dyrlægerne. Og han stod helt stille og fandt sig pænt i akupunktur.. Fremover skal han have hjemmelavet mad med ½ kød (kylling, fisk eller kalkun) og ½ grøntsager..Ingen ris. Han får også plaq of (det er jeg meget spændt på at se virkningen af), noget enzympasta til tandbørsten..Og nogle kinesiske urtepiller.. Han må få en ganske lille smule tørfoder, blødt op i vand helst.. Efter besøget hos Gudrun tog vi hjem til Freudika hvor Nomi og Bella hyggede sig om eftermiddagen.. Så var han også træt da vi tog hjem Siden har han spist rigtig godt og hans vægt er nu oppe på 3.4 kg... Næste gang vi skal derned vil hun lægge nogle flere ting på bla. q10.. Men hun ville godt lige se hvordan det her spænder af.. Men lige nu er vi hvertfald ved godt mod
  18. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Erhvervsmæssigt opdræt er, alt efter hvilken offentlig instans du spørger: Politiet: mere end 4 hunde..Uanset om det allesammen er hanhunde, kastrater eller gamle hunde (5 så er du erhversmæssig opdræt, og skal have mere end 100 meter til nærmeste nabo) DKK: 3 eller flere avlstæver og laver mere end 2 kuld om året.. Kommunen: Hvis politiet betegner dig som erhversmæssig opdræt (altså mere end 4 hunde) så skal du overholde myndighedernes krav om bortskaffelse af "affald", larm, antal meter til nærmeste nabo osv. Told og Skat: Du er erhversmæssig opdrætter hvis du har en OMSÆTNING på mere end 50.000 om året.. Hvilket de fleste der laver hvalpe vel har?? Det ville jo være noget nemmere hvis de alle sammen definerede erhvervsmæssigt opdræt ens
  19. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Ikke med de nye regler der blev lavet..Så hedder det max 4 hunde medmindre du har mindst 100 meter til nærmeste nabo
  20. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Det med rødt: 2 fødestuer lyder vildt hvis hun kun har 5 kuld om året..Hun har dem vel ikke samtidigt? Permanent hvalpegård?? ja det kender jeg da mange som har også selvom de ikke får hvalpe mere end hver andet år.. MAn kan jo aldrig vide når det er i avisen man læser det..Men med 2 fødestuer må hun sq da lave mere end 5 kuld
  21. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    4 og det er uanset om det er by eller land..MEN på landet kan du søge om at have flere end de 4 hunde hvis der er mindst 100 meter til nærmeste nabo..Og der dispenseres IKKE for reglerne..
  22. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    85 hunde og ingen har opdaget? Det tror jeg simpelhen ikke på..Enten er det vildt overdrevet eller også må folk da have vidst det..85 hunde æder temmelig meget foder...Hvor har hun fået det fra? Hvordan har hun fået det hjem? Uanset hvad hun så har fodret med må der alligevel skulle en del til.. Hvilke hunde var det? Ikke engang 85 chihuahuaer kan gø lydløst
  23. Jeg har købt dem i Jem og fix og de er udmærket... De er rimeligt stabile og mine har været slået op og ned mange, mange gange uden at blive løse... Jeg bruger ikke bur i bilen..Men jeg bruger dem i campingvognen når vi har mange med..

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.