Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Den ene af mine hunde er nødt til at have jakke på... Indenfor har han en striktrøje på og når han skal ud får han en fleece heldragt over..Der er 4 ben i og så lukker den tæt på maven helt op til halsen..Han får aldrig sne indenfor den der dragtting, selvom han borer sig gennem snedriverne
  2. Det er lige meget.. Til næste hvalpetræf kan han give opvisning
  3. Det må være på tide at genoplive den her tråd hvem f..... skal jeg vælge :hmm: Toffee... Hun er lille ligesom Terry.. Elsker alle mennesker og alle hunde/dyr..Hun er for det meste med på udstillinger fordi hun er sådan en god ambassadør for racen... Absolut ikke reserveret, og smider sig med det samme på ryggen og siger klø mig deeeeer.. Hun er fra de tjekkiske linjer, som er kendetegnet ved ro, kærlighed, ro og ro Toffee er egentlig en forklædt jagthund..Hun jager mus. Toffee kan smile på kommando og selvfølgelig ryste sig på kommando... Hun ved udmærket godt at vindueskarmene er nogo, alligevel hopper hun op i dem og når jeg så kommer ind og opdager hende sidder hun helt stille bag gardinet og lader som om hun er en blomst..... Ude i gården med det lave hegn kan hun hoppe op og gå på kanten og når jeg så kommer lægger hun sig ned og ligner en altankasse Toffee tigger ved at sætte sig bagerst i køen og så glo intenst på en..Til sidst bliver man helt syg af den dårlige samvittighed der pludselig tynger en... Hun ligger altid ovenpå mig og sover om natten Toffee er 27 cm høj..Hendes stambogsnavn er ****************s Filled Toffee
  4. Luffe er jo godt opdraget
  5. God idé!! Farfar og Jack er bare så søde sammen.... Jeg glæder mig til at se dem til træning..eller endnu bedre konkurrencer
  6. Nj..Hun ved ikke endnu hun er den udvalgte Jeg skal lige tage mig sammen til at sige det Hun passer nok ikke på standarden :blink: hun kan både gå på plads, sitte, dække og hvad ved jeg...Så hvis du lader være med at fortælle hende at løverne er arrogante så får du ingen problemer
  7. Det kan hun helt sikkert lugte eller smage...Det smager af helvede til... Så ville det nok være smartere at putte det i noget ymer og suge op med en sprøjte og ind bagerst i munden...
  8. Nå ja...Lidt kongelig må man jo være Han er så heller ikke vild med Eskil, Selvom Eskil påstår han er en rigtig løve og træner dagligt ude i junglen for at blive bedre til at kravle på træstammer..Men det tror jeg ikke cockere er så gode til :slem:
  9. Camilla kender sit værd En vaskeægte Tjekkehund af de fineste aner.. Tænk at grine af hendes lækre numse
  10. Jeg har jo sagt til dig at den elendige hund burde du sende retur til opdrætter :slem: Så kan opdrætter få sig en lærestreg
  11. Arrogant?? Det har jeg ikke bemærket...Men jeg har en der drikker..Hun kan ikke modstå Bailey Hvis hun havde drukket rødvin så kunne man jo henholde sig til de franske aner..Men Bailey?? Det må være noget i opvæksten eller socialiseringen der er gået galt..For mange besøg på bodegaen? Viljestærk?? Jo måske..Hvertfald når det gælder at gå på bordene selvom de godt ved de ikke må :hmm: Lydighed? Jeg satser da på at overtale en herinde fra til at lave en ordentlig lydighedsløve :slem: Håber virkelig ikke hun læser det her med at de er for viljestærke til at lære Det der med at udfordre andre hunde? :hmm: Jeg har da hørt om Löwchen der er sådan dårlige i temperamentet..Men det følger vist nogle bestemte linjer..Som jeg selvfølgelig holder mig fra Generelt synes jeg at løverne elsker alle hunde..og mennesker... Måske bogen bare er skrevet af en idiot som ikke aner en skid om Löwchen??
  12. Ja det bliver I nødt til...Vi er der hele dagen.. Skal ind engang til sidst. Vi er selvfølgelig blevet flyttet til en anden ring og en anden dommer... Men løverne er gramseklar
  13. Jeg har navnene på alle de løver der kommer i morgen:pift: :slem:
  14. Hvis Cleos pels er fin ligesom løvernes er moser ikke god..Jeg bruger Andis og Oster..EOster er min favorit... Du kan købe afstandstykker som passer til både Oster og Andis MEN det bliver ikke rigtig pænt så du skal alligevel rette til med saks...Jeg bruger selv saks og det tager vel en times tid når man har rutinen..Men så kommer vask og udfiltring oveni..Så de hunde jeg klipper bruger jeg vel 5-6 timer på... Men hvis hun er uden filter så vil jeg tro du snart kommer ned på en times tid når du har fået rutinen
  15. I behøver jo ikke få en hvalp :slem: JAck bor sammen med Farfar..Stargirls svigerfar...Og han ææææællllllskker Jack overalt... De to passer bare så godt sammen
  16. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Det var også på den måde, at den mand der købte en af min hunde af en gammel kone, som havde den på udstationeringsaftale, fandt mig..
  17. Skal I ikke snart have nr 2 :slem: :pift: Milo er snart gaaaaaammmmmelllll...Og hans søsters familie er alledrede ved at blive udvidet med endnu en løve :slem:
  18. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Løverne bider ikke i ledninger..Eller andet..Men slå ledningerne op på væggen/langs fodpanelerne, så de ikke liigger og flyder lige foran næsen på hvalpen..
  19. Jeg er sq også træt af det...Vi har stadig meter sne her..Eller nej nu er det ikke sne mere, nu er det nærmest is. Så hundene er ved at brække benene når de spurter afsted.. Og så siger du godt nok at det i det mindste giver rene hunde..Ja, men til gengæld så filtrer de langhårede helt vildt pga frosten..og sneen som de hiver op i pelsen..Så smelter det når vi kommer ind og tørrer..Og så er hundene filtrede.. Så må jeg børste dem hver dag..så bliver pelsen slidt Så tænker jeg jaaaa..vi vil have tøvejr..Men så bliver hundene sq da først våde..Og under sneen er der mudder ... Den sne skulle aldrig være kommet fra starten..ikke så meget i hvertfald Jeg vil have sommer!!! NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
  20. Sejt.... Jeg havde heller ikke holdt min kæft..Men jeg var nok aldrig kommet på den gode idé at gå ind i Fakta...Sandsynligvis var det endt med et slagsmål..Sådan en der puster sig op og begynder at blive grov i kæften..Nøj det kan tænde mig af og så tænker jeg ikke klart og slet ikke på tilbagetrækning :stupid: Pyh..godt det ikke var mog, så havde der nok været en bruger mindre på HF:engel:
  21. Stakkels stakkels Koda...Og stakkels Pegasus
  22. Jeg kan jo se at det er en d/s gårdhund du har... Tjek om han bider neglene..Altså bider noget af.. Gårdhundene er kendt for selv at holde neglene "nede" ved at bide dem... Og ja jeg ved godt det lyder som en historie.. Da jeg hørte det første gang tænkte jeg Pis med dem... Men det passer. Vores gårdhunde bider, og har altid bidt deres negle...
  23. Det tror jeg er rigtigt..Det er blandt andet en af grundende til at jeg ikke ville købe en hund fra en "opdrætter" som kun havde en enkel eller 2 hunde..eller fra en opdrætter som mener at hvalpene skal bo i et rum for sig selv indtil de flytter hjemmefra
  24. Du må møde en De er ikke skarpe i temperamentet som Cotonen er..Og mere livlige end havaen
  25. ja det kan jeg godt pludselig huske Og du lød så skuffet over min sørgmodige stemme..indtil jeg sagde 2 tæver :mrgreen:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.