Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Filter-Löwchen
Mange tak for de pæne ord Har din opdrætter ikke vist dig hvordan man karter en hund? Ellers vil jeg godt vise dig det. Alternativt kan du kigge på min hjemmeside.. røver at se om man kan lægge et link her..Der er billeder af karte-teknikken og en video.. Eneste Löwchen kennel på toppen - af Danmark
- Filter-Löwchen
-
Bare numser og en med hår
og så lige til sidst Lions of Denmark Count on Granny. Hun er 4 uger
-
Bare numser og en med hår
Og så den sidste i Born kuldet.. De er forresten 6 uger Lions of Denmark Born Sweet
-
Bare numser og en med hår
Lions of Denmark Born Happy
-
Bare numser og en med hår
Lions of Denmark Born Wild
-
Bare numser og en med hår
Lions of Denmark Born Perfect
-
Bare numser og en med hår
Hold dig klar Aslan...5 bare numser og en med pels Først Lions of Denmark Born True
-
Filter-Löwchen
Jeg klipper helst ikke dem ned..Om et halvt år ser hunden lige så slem ud igen..Hvis folk ønsker at bibholde pelsen som lang så bruger jeg den tid det tager at filtre dem ud, og bruger nogle timer, når de henter hunden igen til at lære dem teknikken Jeg er en mget tålmodig sjæl Og jeg dømmer dem forøvrigt aldrig.Ingen gør det med vilje, så vi snakker stille og roligt om det.
-
Filter-Löwchen
Jo selvfølgelig Men det gør hun heller ikke.. Hun har pels når du får hende.Det der går galt, tror jeg, er at folk får en lille hvalp med ikke ret meget pels.. Så "glemmer" de at børste..der kommer mere pels og pludselig en dag opdager de at hunden er filtret.. Så prøver de selv at ordne den..Men hvem gider sidde 10 timer og børste? De gør det måske en time og gemmr resten til næste dag..Næste dag kan de starte forfra.. Hunden gider ikke for den er ikke blevet vænnet til børstningen..Det gør måske ondt fordi folk har glemt den teknik jeg lærte dem da de hentede hvalpen... Det bliver uoverskueligt..og endnu mere uoverskueligt.. Så klippr folk dem enten ned..Og har igen en korthåret hund som ikke behøver børstning..Om et halvt år er det tilbage hvor vi er nu... De kloge ringer herop og så får jeg vovsen i en weekend og ordner den. Nu har de en langhåret hund. Jeg viser dem igen hvordan man holder pelsen og 99 % af dem kommer ikke tilbage med en filtret hund. For nu har de lært at hunden SKAL holdes i pelsen
-
Filter-Löwchen
Her kommer billeder af en filter-løve.. Han er ikke den værste jeg har set.. Fra start til slut har det sammenlagt taget ca 10 timer Billede 1:Hunden inden vi startede Billede 2:Nærbillede af en sok - filtret Billede 3: nærbillede ned i pelsen - filtret Billede 4:Børstet igennem - nu filterfri men ikke klippet Billede 5: Så meget pels blev der børstet af Billede 6:Klippet men ikke vasket Billede 7: Vasket og færdig
-
Obama, en speciel Löwchen
Her kommer som lovet lidt billeder af Obama..Han er helt speciel! Har et underbid som en engelsk bulldog ville misunde ham..Han er stor og f.. øh.. muskuløs (11 kg)..Alt for høj (36 cm ??).. Ikke så kløgtig, men kan godt lide mad Men han har moonboots og bar mave... :blink: Og han er meget elsket af Natascha... Og før nogen vil bestille en hvalp, så desværre han er kastreret..Sådan en hund laves der kun en af
-
Så skete det sgu...
Velkommen i klubben
-
Så skete det sgu...
Indse det! Du har virkelig fejlet med den hund Ikke nok med hun bestemmer hvad I skal have med i tasken..Nu vil hun også bestemme hvad der skal købes:shock:
-
En lille præsentation :)
Jeg tror jeg vil tage et billede af obama også..Han har nemlig rigtige moonboots... Og så bliver Natascha sikkert rigtig glad over at jeg viser hendes store, grimme, fede løve med kæmpeunderbid frem
-
En lille præsentation :)
Ups Og velkommen herind ...
-
En lille præsentation :)
Det var da utroligt med dig Nå men igår klippede jeg alle babyerne... pånær en som skal være fuldpelset..Måske jeg lige skulle tage nogle billeder af dem så du kan ærgre dig over de 5 og elske den sidste :klap:
-
Kan en gl. hund dø af vaccine?
Jeg får vaccinen delt..Men nogen gange er det det vaccinen er dyrket på de ikke kan tåle..Og så lader jeg være med at få dem vaccineret..
-
provokation eller???
Opdagede han det INDEN han tog dem på Lort generer mig ikke..Selvfølgelig håber jeg hverken på lorte der kommer trillende eler dyner der er smurt ind..Men jeg tager det koldt..Derimod bræk Så er jeg færdig
-
Skånekost
Har dyrlægen sagt hun kun må få 60 gram?
-
Kan en gl. hund dø af vaccine?
Hvis en hund ikke kan tåle vaccinen kan den dø..Uanset alder:megaked: Nogle hunde bliver rigtig dårlige af vaccinen..
-
En arrogant hund ;-)
Du vil blive forbavset over hvad rigtig mange folk vil acceptere hvis de hos deres drømmeopdrætter skal vente på en hvalp.. Rigtig mange tager så det næstbedste, eller næstnæstbedste eller.. Det samme hvis de ser at en anden (dårligere) opdrætter tager mindre for en hvalp...Sørgeligt egentligt
-
Sne spiseri!
Åhr ikke andet? Det lyder meget naturligt :slem:
-
Sne spiseri!
Hvis det er snotagtigt skal du tage til dyrlægen..Så lyder det mere som noget betændelse i maven
-
En arrogant hund ;-)
Eller en dårlig undskyldning for ikke selv at gøre noget ved det Hvalpkøbere tror jeg er ligeglad..De tror ikke på den slags hvis de kender nogen der har en Löwchen.. Men ok.. De hunde der kommer fra steder hvor renlighed ikke har en høj prioritet er sq meget sværere at gøre renlige..Hvis de går i hvalpegård og er nødt til at skide tæt på sovested/spisested så er de meget sværere at få gjort renlige. Men hvis de har haft mulighed for at fjerne sig når de skulle af med noget..Og opdrætter måske ovenikøbet har magtet at tage dem ud, så er de hurtigt renlige..Hurtigere end fx chihuahuaerne er