Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Udstillingsminder
Det bliver en helt vild fed og mindeværdig dag - masser af kage og rosetter og hvad ved jeg
-
Udstillingsminder
:klap:
-
Udstillingsminder
Det er helt i orden..Jeg kommer jo kun for kagens skyld
-
Udstillingsminder
Så kan du også komme..Så vinder vi hver sin gruppe og bliver begge placeret i BIS konkurrencerne Det er så smukt så smukt
-
Er der hvalpe på vej?
Kan du ikke mærke hvalpe når du trykker hende på maven? Hævede patter og kønsdele får de også ved falsk drægtighed..Er hun ikke blevet scannet? Hvis jeg var i tvivl om min hund var drægtig, ville jeg få hende røngtenfotograferet.. Keder du hendes normaltemperatur? ellers er det ligemeget med at tjekke den? Spiser hun? Vil hun ud og tisse hele tiden? Halser hun? graver elelr har hun gravet i dyner, tæpper, gulve osv eller prøve at komme ind i skabe? Hvis du er det mindste i tvivl om hun godt kan være drægtig og ikke er rutineret, så må du forbi dyrlægen..Ingen af os herinde har set hende, så er det svært at sige om hun er drægtig.. Og hvis hn f.eks kun har en hvalp i maven kan den være for stor til at hun selv kan føde den... HAr du ikke læst bøger om drægtighed og fødsel, så du kender de almindelige tegn??
-
Udstillingsminder
SÅ er man da sikker på at blive BIS
-
Udstillingsminder
Det ved jeg også..og det er ikke min ynglingsdommer.. Eller jeg kan godt lide ham når han er dommer..Han har bare altfor mange kasketter på - det kan jeg ikke lide
-
Udstillingsminder
Det er rigtig..Rajko Rotner..Og han var bare så kær
-
Udstillingsminder
Er det ikke samme dag??+:shock: Så var jeg sq da komme en dag for sent
-
Endnu et overfald
Stakkels lille lily.. God bedring til hende
-
Udstillingsminder
Nej om lørdagen
-
Overfald på Lumi....
Ok..hvis kagen ikke er spist :slem:
-
Overfald på Lumi....
Næ.. Vi er i Næstved hallerne..Det ikke så langt derfra..eller altså det komemr jo an på hvem der siger det
-
Overfald på Lumi....
Jamen er det ikke samtidig med at vi holder udstilling? også i Næsved.. Så må du GÅ hen til os..Vi har kage
-
Jeg har noget I ikke har
Det er fordi du har købt dine hunde her..jeg elsker glimmer og blingbling Bobo og Bella har også været søbet ind i glimmer.. Smukt :klap:
-
Gøen
Man kunne også vælge en voksen som havde lært ikke at gø :slem:
-
Overfald på Lumi....
Langt?? Fra KBH til Næstved er der vel 85 km? Jeg har lige været i Luxembourg, der var 1200 km men jeg synes nu ikke der var langt.. Det var ligefør jeg synes der var langt da jeg kørte til SLovenien, men der skulle vi også igennem Tyskland...Hver gang man tror man er nået til enden af det land, så fortsætter det bare Tag dog Sonja med..Hun kan vel glo på løver imens :slem:
-
Udstillingsminder
:pift:
-
Udstillingsminder
MIG???? :shock: De var Rasmus der fodrede hende.. Jeg deler sq ikke min pizza med nogen small lions var med.. Og Hannah havde ligget i nederste køje og var bange for at Annette og Henning gik gennem den øverste køje ned i hovedet på hende hahaha så hun sov ikke hele natten.. Stakkels HAnnah
-
Hvilken klasse skal hun tilmeldes?
Hvis det er via Hundeweb du melder til kan du ikke melde til i forkert klassse (kun hvis hunden er CH...eller hvis du vælger :hmm: hedder det brugshundeklasse?)..Men de klasser der er aldersbestemt kommer den frem og siger hvis du prøver at melde forkert
-
Udstillingsminder
JA det med Grenå kan jeg huske.. Vi lå på dne der campingplads..Og spiste pizza sammen alle sammen om aftenen... Det var hygge! Din yndlingsdommer :slem: Ham der spurgte os den første gang vi var i opdrætsklasse om vi ville præsentere hundene sådan der Og han så gav os nogle tip
-
Udstillingsminder
Åh.. Så har jeg lovet Jonathan skrive en historie han kan huske.. Vi var på 3 dages udstilling i Grenå..og havde Xander med..Xander hadede udendørs udstillinger.. .. Dag 1. : Isabella gik med ham og han gad ikke bevæge sig..men fik dog e klucert Dag 2. : Nu går jeg sq selv med ham, tænkte jeg.. Det kan kun gå bedre... Nej! han gad ikk bevæge sig.. fik igen e klubcert. Jonathan spurgte om han måtte gå med XAnder.. Tjoh hvorfor ikke.. Om aftenen var der fest med KSS incl dommerne.. Tiden går langsomt for en lille dreng til sådan noget, så Jonathan gik en tur udenfor Pludselig kommer han trækkende ind ved hånden med en (temmelig overrislet) dame man kan se har grædt.. Han får plantet hende på en stol..og hun giver ham et kys.. Så kommer han hen til os og jeg spørger hvem det var.. Det aner han ikke.. men hun stod ude på P-pladsen og græd.. Hun kunne ikke finde ind til festen og skulle tisse.. Han tog hende med hende til toilettet og ventede på hende og fik hende ind.. Hvordan de har snakket sammen aner jeg..Hun var fra et østland Dag 3. : Jonathan gik i ringen med Xander. Han gad ikke bevæge sig ret meget, men dommeren (som I nok har gættet var damen fra om aftenen) gav ham klubcert og han blev BIR.. Garanteret hun kunne huske Jonathan havde reddet hende aftenen før
-
Udstillingsminder
Det var ikke hos ham der lod os bestemme hvilken hvalp der skulle vinde? Isabellas Amigo eller Sagapigens Anton.. Vi valgte Anton :klap:Ham kunne jeg godt lide..Vi må finde ham igen
-
Udstillingsminder
Simpelhen professionelt arbejde KAn du huske den første udstilling du var på med Bimsen? Jels! Og du var nærmest i panik..Moni (udstillingsansvarlig i KSS) stod og ventede på mig og sagde "Skynd dig ned tiil din hvapekøber..hun er nærmest i panik"
-
WOW en smuk vovse
Ja det synes jeg også.. Men der er garanteret mange som ikke magter at passe den..Det kan jeg se med løverne