Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Udstilling Tønder
Ja jeg er glad for at Lottepigen gav mg linket..JEg ville aldrig vide hvordan man fandt derind Men trods alt brugte vi ikke en hel aften til at kigge på dem Men det er ok..Man kan ikke slide en hjemmeside siger min dataven
-
Udstilling Tønder
Eller i kasser og bure? Jeg syens det er rigtig tarveligt at sige sådan om Lottepigen.. Hvis hendes hund har været i haven og ikke andre steder, var det fordi den var syg.. Stakkels hund!
-
Udstilling Tønder
Hun har vel kun set på Tønder udstillingen..Jeg har sq aldrig tidligere set damen ihveertfald.. I Fredericia var yndlingsveninden en med læderbukser på Håber ikke hun har se Sahb..Hun er unik..Vi kan aldrig lave såddan en igen.. Touche :5up:
-
Udstilling Tønder
Næ..det synes jeg også... :hmm:
-
Udstilling Tønder
Måske han kan klæde folk af med sit kamera..Han pegede ikke på mig med det, vel Så ville jeg godt lige have haft styr på al den løse overskudshud jeg har efter mit vægttab..Lidt forfængelig skal man vel være :banan:
-
Udstilling Tønder
Kalder vi dem det? Nu kører jeg ikke i det tyske..Synes de er så dårligt socialiseret.. Ved godt at nogle opdrættere kører meget tysk, fordi de er billige..JEg går efter kvalitet. :hmm:Kommer pludselig til at tænke på hvorfor der ikke er et billede af Fru Silvercoats nye hund..Den som fik korthårede hvalpe hos Kennel lykkely og hun nu har købt.. Vi andre sælger vores hunde som laver fejl, men Fruen køber dem? Hvorfor ingen billeder af den? den er præcis som du skriver : tynde ben, ingen pels og skide bange... Åh... Liva er da efter tyske linjer? Amigo er efter tyske linjer..og Mandy er.. de seneste hvalpe hun har beholdt er efter tyske linjer? Min Magic er fra hendes finske linje (og tyske linje) ..hun er tyndbenet og med ikke så meget pels.. Men bange er hun nu ikke mere.. Men hun drikker Bailey hvis hun kan komme til det.. Opdrætter bor jo også ganske tæt på den tyske grænse :klap: Aha..Så er det jo Beethoven og Gaia du snakker om..Og Dexter.. Store pelse, kraftige lår.. gode vinkler..og et herligt humør i ringen Nej det er mine ikke..JEg mener Löwchen er en skødehund. Så nytter det ikken oget med hunde på 38-40 cm.. Men elelrs har du ret nht tysk..Tinas er meget tyske i udseende..Høje, dårligt vinklede og ikke så god en overlinie.. og temperamentet taler vi slet ikke om.:Typisk tysk.. til gengæld har de store pelse, omend de er for krøllede til min smag.. Men den kan jo glattes MAnge tak..Synes bare ikke indlægget umiddelbart lød til at du havde den mening? Så er han da ikke så dum endda..Klot træk af ham Folk som har bedt om portræt billeder af deres hunde i Löwchen ringen..Var der andre end Fru Silvercoat, mig og KIng of lions..Og tvivler sq på de har bedt om portætbilleder
-
Udstilling Tønder
Gør det!! Lottepigen..Så vi kan høre om det er Fru silvercoat eller hendes veninde...
-
Udstilling Tønder
jeg kommer fra Amager..Men er flyttet..Men jeg vile da stadig sige jeg kommer fra xxx´s by, hvis xxx bor der..Hun er vel flyttet..Eller det må hun være hun bor hvertfald ikke på Als længere
-
Udstilling Tønder
Hvor hvor hvor??? :vedikke:
-
Udstilling Tønder
Aj det der er da kun bagtalelse hvis man føler sig truffet.. Hun har ikke bagtalt mig ihvertfald...
-
Udstilling Tønder
Jeg vil da også godt vide hvorfor? det første kuld blev alle solgt som familiehunde og lavede aldrig en hvalp.. Så hvis det bare var for at få et kuld hvalpe man kunne sælge. Uden at skulle betale for en parring.. JA så er det vel også en grund?
-
Udstilling Tønder
Nej desværre Rams og jeg ventede på dig..Du skullem øde hedne der har købt Bounty..Hun er bare så sød. Og Bounty passer sååååå godt til hende
-
Udstilling Tønder
Det er vel kun hvis man føler sig ramt eller? Jeg synes hun snakker pænt.. Jeg ville have sagt det meget grimmere
-
Udstilling Tønder
Ja hvis jeg elller mine hunde er på..Så fjern dem..Den diskussion har vi haft før, ikke? Ikke nødvendigvis De kan også tænke kæft den er da klippet helt forkert..eller er den hund ikke langt over størrelsen som standarden siger? Så lås dog din profil for fremmede..Eller få Nadja til det. Hun er da ikke så dum, så det kan hun sagtens ordne for dig
-
Udstilling Tønder
Næ..hun har fjernet det billede der er snak om..Men her er der billeder af en af de tyndbenede og pelsløse ihvertfald Tina Elnef | Facebook
-
Udstilling Tønder
Ja det er nærmest en parodi, ikk? Sådan lidt soap-agtigt Hvem får korthårede løver denne gang? Hvem melder hvem og for hvad? hvem vinder konkurrencen? hvem laver den bedste kage( nå nej kagedelen er det jo kun mig der interesserer sig for).. hvem skal vi sige knepper med dommeren denne gang? Er du forvirret? følg med i næste uges afsnit af Löwcengruppen Danmark :banan:
-
Udstilling Tønder
Ja det er også delen med alle grimme hunde, der har fået mig til at tænke at Lottepigen har ret..Det er nok ikke fru silvercoat alligevel..hvis hun skrev at Bobo, Gaia og Dexer synes hun er grimme, så ville hun lyve Hun er pesmisundelig over Bobo..Selvom hun da godt må købe en parring, hvis hun spørger
- Udstilling Tønder
-
Udstilling Tønder
Nej det må man hvertfald ikke..Man må ikke engang video overvåge uden at være sikker på det kun er ens egen grund der blvier filmet og ikke en del af den private vej (som jeg ejer)
-
Udstilling Tønder
Dig og Dexter ser altid dejlige ud
-
Udstilling Tønder
Jeg hader disse tråde hvor TS opretter 2 tråde med lovprisninger af en given person... Men det kom bag på mig at Lottepigen siger veninde..JEg var ret overbevist om at det Fru silvercoat selv..Hun er den eneste jeg nogensinde har hørt kalde STRØBY for STRØJ-BY...
-
Udstilling Tønder
Jep det siger hvertfald min allerbedste ven som er strisser.. Hak hovedet af dem elelr slør dem, medmindre du har fået (skriftlig) samtykke til at offentliggøre..Offentliggørelse er det også på facebook og på hjemmesider
-
Udstilling Tønder
Jeg vil også se skaldede tyndbenede løver :blink:
-
Udstilling Tønder
Men ingen hvor du fremhævede dig selv frem for andre...Du tog nogle rigtig gode af Bobo..Og så vidt jeg husker sagde du værsgo at tage dem til eget brug..Det er der jo ikke tale om her
-
Udstilling Tønder
Han er måske lun på dig? det samme gør Tintin altid med Isabella..Men nu var hun jo ikke med Tænker tit hvor mange billeder han har af Isabellas spændstige numse :klap::klap: Flere end af hundene hvertfald :slem: