Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Ja jeg er glad for at Lottepigen gav mg linket..JEg ville aldrig vide hvordan man fandt derind Men trods alt brugte vi ikke en hel aften til at kigge på dem Men det er ok..Man kan ikke slide en hjemmeside siger min dataven
  2. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Eller i kasser og bure? Jeg syens det er rigtig tarveligt at sige sådan om Lottepigen.. Hvis hendes hund har været i haven og ikke andre steder, var det fordi den var syg.. Stakkels hund!
  3. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Hun har vel kun set på Tønder udstillingen..Jeg har sq aldrig tidligere set damen ihveertfald.. I Fredericia var yndlingsveninden en med læderbukser på Håber ikke hun har se Sahb..Hun er unik..Vi kan aldrig lave såddan en igen.. Touche :5up:
  4. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Næ..det synes jeg også... :hmm:
  5. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Måske han kan klæde folk af med sit kamera..Han pegede ikke på mig med det, vel Så ville jeg godt lige have haft styr på al den løse overskudshud jeg har efter mit vægttab..Lidt forfængelig skal man vel være :banan:
  6. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Kalder vi dem det? Nu kører jeg ikke i det tyske..Synes de er så dårligt socialiseret.. Ved godt at nogle opdrættere kører meget tysk, fordi de er billige..JEg går efter kvalitet. :hmm:Kommer pludselig til at tænke på hvorfor der ikke er et billede af Fru Silvercoats nye hund..Den som fik korthårede hvalpe hos Kennel lykkely og hun nu har købt.. Vi andre sælger vores hunde som laver fejl, men Fruen køber dem? Hvorfor ingen billeder af den? den er præcis som du skriver : tynde ben, ingen pels og skide bange... Åh... Liva er da efter tyske linjer? Amigo er efter tyske linjer..og Mandy er.. de seneste hvalpe hun har beholdt er efter tyske linjer? Min Magic er fra hendes finske linje (og tyske linje) ..hun er tyndbenet og med ikke så meget pels.. Men bange er hun nu ikke mere.. Men hun drikker Bailey hvis hun kan komme til det.. Opdrætter bor jo også ganske tæt på den tyske grænse :klap: Aha..Så er det jo Beethoven og Gaia du snakker om..Og Dexter.. Store pelse, kraftige lår.. gode vinkler..og et herligt humør i ringen Nej det er mine ikke..JEg mener Löwchen er en skødehund. Så nytter det ikken oget med hunde på 38-40 cm.. Men elelrs har du ret nht tysk..Tinas er meget tyske i udseende..Høje, dårligt vinklede og ikke så god en overlinie.. og temperamentet taler vi slet ikke om.:Typisk tysk.. til gengæld har de store pelse, omend de er for krøllede til min smag.. Men den kan jo glattes MAnge tak..Synes bare ikke indlægget umiddelbart lød til at du havde den mening? Så er han da ikke så dum endda..Klot træk af ham Folk som har bedt om portræt billeder af deres hunde i Löwchen ringen..Var der andre end Fru Silvercoat, mig og KIng of lions..Og tvivler sq på de har bedt om portætbilleder
  7. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Gør det!! Lottepigen..Så vi kan høre om det er Fru silvercoat eller hendes veninde...
  8. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    jeg kommer fra Amager..Men er flyttet..Men jeg vile da stadig sige jeg kommer fra xxx´s by, hvis xxx bor der..Hun er vel flyttet..Eller det må hun være hun bor hvertfald ikke på Als længere
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Hvor hvor hvor??? :vedikke:
  10. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Aj det der er da kun bagtalelse hvis man føler sig truffet.. Hun har ikke bagtalt mig ihvertfald...
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jeg vil da også godt vide hvorfor? det første kuld blev alle solgt som familiehunde og lavede aldrig en hvalp.. Så hvis det bare var for at få et kuld hvalpe man kunne sælge. Uden at skulle betale for en parring.. JA så er det vel også en grund?
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Nej desværre Rams og jeg ventede på dig..Du skullem øde hedne der har købt Bounty..Hun er bare så sød. Og Bounty passer sååååå godt til hende
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Det er vel kun hvis man føler sig ramt eller? Jeg synes hun snakker pænt.. Jeg ville have sagt det meget grimmere
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Ja hvis jeg elller mine hunde er på..Så fjern dem..Den diskussion har vi haft før, ikke? Ikke nødvendigvis De kan også tænke kæft den er da klippet helt forkert..eller er den hund ikke langt over størrelsen som standarden siger? Så lås dog din profil for fremmede..Eller få Nadja til det. Hun er da ikke så dum, så det kan hun sagtens ordne for dig
  15. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Næ..hun har fjernet det billede der er snak om..Men her er der billeder af en af de tyndbenede og pelsløse ihvertfald Tina Elnef | Facebook
  16. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Ja det er nærmest en parodi, ikk? Sådan lidt soap-agtigt Hvem får korthårede løver denne gang? Hvem melder hvem og for hvad? hvem vinder konkurrencen? hvem laver den bedste kage( nå nej kagedelen er det jo kun mig der interesserer sig for).. hvem skal vi sige knepper med dommeren denne gang? Er du forvirret? følg med i næste uges afsnit af Löwcengruppen Danmark :banan:
  17. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Ja det er også delen med alle grimme hunde, der har fået mig til at tænke at Lottepigen har ret..Det er nok ikke fru silvercoat alligevel..hvis hun skrev at Bobo, Gaia og Dexer synes hun er grimme, så ville hun lyve Hun er pesmisundelig over Bobo..Selvom hun da godt må købe en parring, hvis hun spørger
  18. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    så er vi da to
  19. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Nej det må man hvertfald ikke..Man må ikke engang video overvåge uden at være sikker på det kun er ens egen grund der blvier filmet og ikke en del af den private vej (som jeg ejer)
  20. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Dig og Dexter ser altid dejlige ud
  21. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jeg hader disse tråde hvor TS opretter 2 tråde med lovprisninger af en given person... Men det kom bag på mig at Lottepigen siger veninde..JEg var ret overbevist om at det Fru silvercoat selv..Hun er den eneste jeg nogensinde har hørt kalde STRØBY for STRØJ-BY...
  22. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jep det siger hvertfald min allerbedste ven som er strisser.. Hak hovedet af dem elelr slør dem, medmindre du har fået (skriftlig) samtykke til at offentliggøre..Offentliggørelse er det også på facebook og på hjemmesider
  23. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jeg vil også se skaldede tyndbenede løver :blink:
  24. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Men ingen hvor du fremhævede dig selv frem for andre...Du tog nogle rigtig gode af Bobo..Og så vidt jeg husker sagde du værsgo at tage dem til eget brug..Det er der jo ikke tale om her
  25. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Han er måske lun på dig? det samme gør Tintin altid med Isabella..Men nu var hun jo ikke med Tænker tit hvor mange billeder han har af Isabellas spændstige numse :klap::klap: Flere end af hundene hvertfald :slem:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.