Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Det er så nederen!!! Sig endelig til hvis du vil se vores blad... Nu er jeg jo desværre ikke den eneste med korthårede Löwchen længere..Men det gør ikke noget, så finder fruen da bare noget nyt Gad vide om hun ved hvor mange der er ved at dø af grin over hende i DKK? Jeg har allerede linket til den her tråd
  2. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Men sjovt er det da
  3. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    De der er jeg ked af, Lotte Ring hvis du vil snakke..
  4. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    En testikel er da nok..Jeg har jo sagt du vælger selv om den skal lave tæver eller hanhunde .. Jeg har masser der slet ingen testikler har
  5. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Det vrimler med dem... nyoprettede..Se det behøver jeg ikke benytte mig af.. Jeg behandler mine hvalpekøbere ordentligt, så behøver man ikke lave fuskerbrugere
  6. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    :hmm:
  7. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Skrev du ikke det her?
  8. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jamen det er slet ikke endt..Aldrig har jeg moret mig så ksteligt
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Hahahaha.... :mrgreen::mrgreen:
  10. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Ikke så godt når en opdrætter ikke kan huske hvad hun laver Men jeg er hjælpsom idag
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Han tør jo ikke..:slem:
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    skal åbenbart gemmes først
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Nååå.. nu vil jeg tage på den gule måge og æde med dem der vil med Tak for en sjov tråd..De er lang tid siden jeg har hygget mig så meget.. kæft hvor jeg syens det er grimt når de løvefolk skal lufte det beskidte undertøj fnis men sjovt eller hvad? nærmest sådan lidt børnhaveagtigt Sådan er vi ikke på udstillingerne..eller jeg ved ikke med de andre de vil jo aldrig joine os..men vi har det sjovt..og hyggeligt..og vi har kage så kom den igen..Jeg har da et sygeligt forhold til kage
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    nok i eller nok af??
  15. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jeg elsker når det kommer ud ved en fejltagelse at I bruger så meget tid på mig at vi er på fornavn :slem:Kom dog forbi til en kop kaffe en dag..Og tag bare fru Silvercoat med.. Hun har aldrig været her og jeg ved jo hun er en meget nysgerrig frue Men helst ikke tintin..Isabella er ikke så vild med ham.. vent :hmm: på den anden side så tag ham med..Jeg har hørt rygter om at han vil tæve mig..Det er sq længe siden jeg har været med i en god slåskamp..især en hvor jeg vidste hvem der vandt
  16. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Nej læderbukser ville ikke rigtig passe til dig... jeg snakket om hendes sidste yndlingsvennde..eller var det hende før :hmm: Never mind..jeg ville ellers godt se dig i læderbukser Hvad betyder han er ikke små børn? er det jydesnak? det har jeg det lidt svært med..Mener du han er ikke et lille barn? Mænd kan da altid lokkes væk fra deres "koner"..og de elsker at kigge på billeder af andre piger..Især slanke, langbenede og smækre sild.. Jo jo vi vil da gerne høre din mening..men gerne noget konstruktivt..Hundene har tynde ben, kan vi da ikke bruge til meget..Og slet ikke når man synes netop fru silvercoats hunde har tynde umuskuløse ben..Men de har da sikkert andre fortæffeligheder
  17. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Snakker du om den du viser bilelde af? nej..Den er vel 8 uger, der skal man virkelig ikke være professor for at kunne udtale at den ikke er indgået i avlen...Jeg snakker om parringen med Macey og hendes søn... Forøvrigt er det ikke så lang tid siden jeg så Macey.. :megaked:
  18. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Aj nu skriver jeg lige et mere seriøst indlæg, selvom det godt nok er svært at tage den her parodi seriøst.. Hvorfor ikke skrive den slags her et andet sted? Jeg går ud fra at det er nogle bestemt i ville provokere? Jeg bliver ikke provokeret.. jeg bliver ikke engang fornærmet eller ked af det ... Og nej Tina jeg blvier helelr ikek sur hvis vi ikke vinder i ringen..JEg har mange gange fortalt dig at det interesserer mig ikke så meget.. Mine hunde er de smukkeste uanset hvad Jeg kommer for kagen (overført det sociale) fordi jeg har meget svært ved at strække min evne til at være social over længere tid (flere dage)Det vil sige at jeg sjældent kan se alle mine hvalpekøbere, medmindre jeg inviterer nogle hver dag.. Og det kan jeg desværre ikke overskue. Så udstillingerne er kanon for os at mødes..Drikke kaffe og æde kage (der var den sq igen)..på netral grund hvor jeg ikke hele tiden skal lukke hunde ud eler ind, børste hunde, fodre hunde eller noget andet..Og fordi jeg ikke gerne tager for meget tid fra hundene når jeg er hjemme hos dem. Jeg er ikke og bliver aldrig sportsmenneske.. Desværre eller heldgvis? :hmm: Og så synes jeg det er malplaceret at skrive at hundene er grimme? hvem er det lige der skal definere det? Jeg vil sige ejerne.. hvis du som ejer synes din hund er den smukkeste er det så ikke ok? Synes du så ikke at vi skal lade de nye udstillere blive i den tro? Så de kommer igen..det er unægteligt meget sjovere nu hvor vi er 22 hunde i ringen end da vi var 2 (mig og isabella). Eller det er sjvt når Isabella er med, jeg hader den der ring ting.. Træningen elsker jeg, men at gå i ringen siger mig intet Du ved ligeså godt som jeg at det varer længe inden de nye udstillere begynder at slå de garvede.. Så hvad er du bange for med alle de nye? Byd dem dog velkommen.. Nogle af os synes udstillingerne er hyggelige.. Vel især dem som kommer i løvelejren..Hvor vi synes alle de andres hunde er så smukke, søde og dejlige..Også dem vi ikke selv har opdrættet og hvor vi med gode hjælper og giver gode råd.. I løvelejren er vi kun konkurrenter inde i ringen..udenfor er vi venner, eller hvertfald hygger vi os sammen og lader fnidderfnadder og nag være glemt
  19. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Nok engang touche
  20. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Nemlig.. og jeg staver ikke godt når jeg hygger mig kan jeg se Shaba er skøn..hun vinder nok aldrig en udstilling, men det betyder heller inet. Bare kagen er god.. Ih glæder mig så meget til Næstved..Der kommer så meget kage mums
  21. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Undercover er godt..de går i dybden fnis
  22. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    er det ikke Sigurd? snuseren er bare..snuseren
  23. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Meget mere end du tror..og håber Langt mere
  24. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Næ det ved jeg godt..Hende har jeg set, og hun ligner slet ikke dig..Meget tyndere, mørkt hår og smiler og ser glad ud hele tiden.. eller næsten hele tiden..Det var malinois jeg troede du var..Samme ord og sæningsstilling..ed du hvad det betyder? eller skal jeg skrive det anderledes? nok et københavner ord
  25. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    God idé så kan du også se giraffen Og kagen er skidegod..og der er rigeligt af den

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.