Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Du havde jo kage med..Og kaffe NOGEN spiser bare for meget kage og det altid dem som ikke tager noget med selv
  2. :mrgreen: Stakkels oliver..Hvad da han sked, altså Atticus, på gulvet..Hvis han havde gjort det noget før, så havde vi haft meget mere plads :klap: Det var en god dag. Jeg lærte hvordan man kan sige til folk at man ikke bryder sig om dem og ikke vil sælge hund til dem. Uden at blive uvenner med dem
  3. Ja hvor blev du af?? Vi havde så meget kage (det var slet ikke nok ) og thebirkes, og romkugler og kaffe og brød og boller og og og :banan:Jeg skulle have set Rosita
  4. :5up: Nu har du vel ikke truet ham.. Jeg må hellere finde en han kan træne lidt med... eller en som kan chamere ham rigtig.. Synd Toffee har hvalpe... Og Dicke er der en anden der har forelsket sig for grumt i
  5. Nuij en sød lille burhund:engel:Nu må den mand da snart være mør
  6. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Debat
    Forebyggende.. Jeg giver babyerne fra de begynder at få mad hver for sig
  7. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Debat
    Nej...Men jeg ved ikke om det virker så godt fordi de får opblødt foder? eller fordi der bliver tilsat olie og fedt til foderet? JEg bruger forskellige slags foder til hunde, så det er ikke foderet der gør det.Det lyder jo som om andre ingen resultat har Gnaveting og sager har de altid haft fri adgang til og det er ikke nok..
  8. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Debat
    de lovede billeder
  9. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Debat
    De lovede billeder
  10. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Debat
    Jeg bruger det og jeg er vildt begejstret... Fandt lige et billede af Amigos tænder for 2-3 måneder siden og fik et chok da jeg kiggede ham i kæften før.. Jeg tager lige et billede af nu og henter billedet af før og lægger herind
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Vasker, føner, klipper osv selv alle hundene.. 1-2 gange om ugen..Løveren 1 gang, robotstøvsugeren 2 gange..Det er virkelig et kræ som kommer til at stinke hurtigt
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Foder
    Nu er du jo også kendt for at sulte hunde Cleo siger hun fik næsten ingenting dengang hun boede i byen..Nu bor hun på landet og her er betjeningen så meget bedre..og maden
  13. Det kan nås endnu og ellers er M-kuldet jo halvbrødre til Haldan...Jeg håber virkelig de bliver klogere
  14. Mindre bgavede, tak Bare fordi den hund ikke er så klog Du kan låne Vidi et par dage Jeg tror at hjernen virker ca 5 min om dagen..I dag f.eks skulle han ind fra gården..Jeg ved ikke om han troede, lige da han løb gennem døren, at der lå noget på gulvet han måtte springe over.. Han lavede et akavet spring og fløj igennem luften og henover ryggen på bænken og landede på bænken.. S stod han der og gloede som om "hvordan pokker landede jeg her" og så kiggede han anklagende på mig som om jeg havde sparket ham derop Så ser han ud som han trækker på skuldrene "nå det gider jeg ikke bryde min hjerne med" og så er der slukket igen de næste mange timer
  15. Isabella påstod den var uoverskuelig..jeg kunne sq godt finde rundt på den nå!! Halfdan fejlbehæftet :shock: umuligt..Det må være ejerne :lun:
  16. At jeg ødelægger racen..At jeg er den eneste som har fejl. Det er sikkert de linjer jeg bruger, jeg køber jo bredt i stedet for at holde mig til en linje. At hvis jeg ikke holder kæft så er der ingen der vil købe af mig. Alle kan jo se jeg har den dårligste kennel, eftersom jeg er den eneste der får fejl..Det var nøjagtig det samme der blev sagt, da de læste hvordan vi socialiserer hvalpene..og har hundene gående sammen.. Vi ødelægger racen! Det undrer ikke mig, desværre.. Gamle kenneler gør som de altid har gjort.. Nye kenneler gør som de gamle. De gamle er kloge og vinder jo i ringen.. Lad mig bare sige at det er hårdt at gå mod de andre.. Når de vender dig ryggen på udstillinger og holder dig udenfor. Når de bruger oceaner af tid på at gennemgå din hjemmeside og bagtale alt på den. Når de udgiver sig for kommende hvalpekøbere og spilder ens tid på sniksnak om kmmende kuld, som forøvrigt står på hjemmesiden.. Når de hele tiden klager og anmelder dig til DKK (alt kan meldes: mange hvalpe i et kuld=hun har lagt 2 kuld sammen, eller korthårede løver=blandinger med chier i (gudskelov vi kun havde chi-tæver).. Når man vil lave noget for racen (løvetræf, klippekurser, juletamtam osv) og det så bliver modarbejdet. Jo hvis opdrættere af andre racer er ligeså modarbejdende og imod nye tiltag, så forstår jeg godt at det tager lang tid før nogen tør.. Men der skal jo bare en til at starte. hvis en tør kommer der andre med
  17. Det gør avlsarbejdet meget nemmere, når man kender til fejlene.. Ikke at man behver sortere linjerne fra sm har tndproblemer. Men så ved man da at man ikke skal parre 2 linjer med problemer med tænderne.. Jeg håber de bliver meget mere ærlige og åbne i alle racer
  18. jeg har stadig en tilbage, som venter på dig :slem:.. problemet med de chier er at de tor de er løver.. jeg stemmer stadig for at vi skal løveklippe Rosita.. Jeg lover hun må ligge først i den løveklippede ikke-løver tråd jeg har planer om..hvis nogen altså vil se en løveklippet coton og en løveklippet robotstøvsuger .. Så kan Zamzam og Petrine kommer derind også
  19. Fordi det har man aldrig gjort? Frdi ingen skal vide at der rent faktisk kommer fejl? I stedet for at kigge på fejlene.Hvis det er det værste vi kæmper med/mod så er vi ret heldige i forhold til andre racer. Det var jo det samme da jeg fik korthårede løver..Det var aldrig sket i Danmark før (sagde nogen).. Og jeg fik besked på at fjerne dem - både fra hjemmesiden og livet. .Men jeg sagde nej..Uanset hvor meget man fjerner dem findes de jo.. Men jeg ville jo blive til grin.. Men pludselig skete der det at mange fra udlandet skrev at de havde fået korthårede.. Hvis jeg turde stå frem turde de også.. Og sidste år kom der 3 kuld med korthårede løver hos opdrættere i Danmark (ikke mig selv medregnet).. Begge opdrættere stod frem. Så den der råbte højest om mig, står nu tilbage som fæet der pegede fingre.:klap:
  20. Ida

    en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Vis os din perle
    :mrgreen: Det tænkte jeg også :klap:
  21. Ida

    en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Vis os din perle
    :lun: Ida:hjerte::hjerte: Og Rosa :lun:
  22. Dem behøver jeg ikke belyse..Det gør mine hvalpekøbere for mig :lun:
  23. TAk Men border? Ellers tak, mine evner ud i træning stopper ved at lære dem at stå pænt og kun gå gennem døre på deres navn... Al anden træning er jeg for dum og for doven til

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.