Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. mine står gerne på række i sofaen og gør af posten, han kommer i bil (hvilket er den største "synd") og går lige forbi det vindue de står i. How dare he!? Men der er heldigvis 2 døre imellem hunde og postmand Per, og han ser ikke videre beklemt ud ved situationen :blink:
  2. ......bortset fra mine, og Tweesa's, åbenbart??
  3. Sally styrter ud til døren, og sidder helt som limet fast til den med den ene side af kroppen
  4. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Adfærd
    der er langt fra større inteligens i omløb blandt hundeejere herovre, end i DK.
  5. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Adfærd
    Eller måske fordi flere hunde herovre er neutraliserede? Der er i hvertfald ikke mangel på labradors her i omegnen
  6. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Adfærd
    Det er simpelthen så mærkeligt, jeg oplever ALDRIG herovre, den der voldsomme interesse i neutraliserede hunde? Charles er for første og eneste gang i sit liv, blevet humpet af en anden hanhund, da vi var hjemme i DK på ferie, og han færdes blandt/møder tilfældigt rigtig mange andre hunde
  7. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    Hvis man nu var sådan en der var til sorte hunde med hængeører, så var hende der Audray da godt nok lidt af en smukkert, hva'?
  8. Jeg er imponeret over hvor meget du kan huske, med alle de nerver du må have haft:lol:!! SejhedsAmoccaOgKarla!! :banan:
  9. uuh der er mange fine :hjerte:
  10. Jeg har kun mødt ufatteligt søde, sjove og kælnbe dobere her i UK også, du ved, den slags der opløses i regnvejr og ikke kan tå sne på fusserne :hjerte: har heller ikke set dem reagere på andre hunde. Jeg er ikke bange for andre hunde overhovedet, på mine hundes vejne. Der kan godt være individer der gør mig utryg, men decideret bange tror jeg ikke jeg er. Bryder mig ikke om rottweilere som race, men er ikke bange for dem.
  11. Du får nok desværre svært ved at få plads i en god pension, så sent på den som nu, men held og lykke med det.
  12. Nåh ja, det var nok godt jeg ikke spurgte nogen til råds, da jeg anskaffede min første hund som 18 årig. Hun var akita/schæfer/samojed blanding, og vi havde 12 dejlige år sammen
  13. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Hvor er han fin! :hjerte: Hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert få ham sygeforsikret, bullterriere er disponible for en masse sygdomme, desværre.
  14. Ditto herovre er der ret mange tykke border collie ejere f.eks. Og jeg ser dem jo kun fordi de dyrker agility, det er da ret sporty, selvom de måske ikke "ligner nogen der gør den slags".
  15. Toby er MEGET almindeligt. Har nok mødt de første 75 Toby'er
  16. nej, så står der "gæst" under brugerens navn.
  17. I og med at hun er blevet inaktiveret kan hun faktisk ikke bare komme forbi igen, og forsvare sig.
  18. Tak! jeg zoomede bare ud, og fyrede af. Det var først bagefter jeg kunne se at der var to af dem der blev hæderlige edit: eller zoomede jeg ind? :hmm:
  19. hehe.... nu bliver jeg helt bange for at like i den her tråd
  20. Missing har lært mig at det var suler jeg fotograferede fra færgen, så nu vil jeg også vise dem her
  21. que? jeg forstår overhovedet ikke hvad du mener Praktiserer hvad, at give likes som en slags "du får en fordi jeg fik en"? Eller hvad? Og hvad betydning har det?
  22. hvad mener du med det? edit, det var til Potil edit igen, jeg synes ikke jeg er spor from. Jeg har da ofte været uenig med flere herinde, måske også Umulia, kan ikke huske det, men håber sørme aldrig jeg har skrevet i så grimt et sprog som blev fremvist herinde i aftes, og heller ikke at jeg har været alt for personlig. Jeg synes det er ok hvis nogen sagde, hende PP, hun har sgu nogle lidt sære meninger om nogen ting, jeg er ikke sikker på jeg orker at læse hvad hun skriver. Men at skrive at nogen er snot dum, grim, eller det der er værre, det kan man altså tænke lige så tosset man vil, men det hører ikke hjemme at skrive det åbent.
  23. Hvis jeg så sådanne indlæg rettet mod mig selv eller andre, ville jeg rapportere dem. Også selvom de var rettet mod en jeg ikke var enig med.
  24. Det kan godt ske, men jeg ved det ikke, har ikke prøvet det
  25. Jeg læser mine egne likes, men lægger da ALDRIG mærke til hvem der liker andres indlæg? :hmm:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.