Alt der er opslået af PinPoynter
-
Postbudet og jeres hunde
mine står gerne på række i sofaen og gør af posten, han kommer i bil (hvilket er den største "synd") og går lige forbi det vindue de står i. How dare he!? Men der er heldigvis 2 døre imellem hunde og postmand Per, og han ser ikke videre beklemt ud ved situationen :blink:
-
Hvorfor bliver nogen hunde ikke glade når de skal på gåtur?
......bortset fra mine, og Tweesa's, åbenbart??
-
Hvorfor bliver nogen hunde ikke glade når de skal på gåtur?
Sally styrter ud til døren, og sidder helt som limet fast til den med den ene side af kroppen
- Kasteretet han dufter dejligt :o)
- Kasteretet han dufter dejligt :o)
- Kasteretet han dufter dejligt :o)
-
Audrey arbejdshund på besøg
Hvis man nu var sådan en der var til sorte hunde med hængeører, så var hende der Audray da godt nok lidt af en smukkert, hva'?
-
World Agility Open 2012
Jeg er imponeret over hvor meget du kan huske, med alle de nerver du må have haft:lol:!! SejhedsAmoccaOgKarla!! :banan:
-
Afstemning - månedens hund maj 2012
uuh der er mange fine :hjerte:
-
Hvilke hunde er du bange for?
Jeg har kun mødt ufatteligt søde, sjove og kælnbe dobere her i UK også, du ved, den slags der opløses i regnvejr og ikke kan tå sne på fusserne :hjerte: har heller ikke set dem reagere på andre hunde. Jeg er ikke bange for andre hunde overhovedet, på mine hundes vejne. Der kan godt være individer der gør mig utryg, men decideret bange tror jeg ikke jeg er. Bryder mig ikke om rottweilere som race, men er ikke bange for dem.
-
HUNDEPENSION med GODT omdømme efterlyses (helst storkbh + omegn)
Du får nok desværre svært ved at få plads i en god pension, så sent på den som nu, men held og lykke med det.
-
Racevalg på trods...
Nåh ja, det var nok godt jeg ikke spurgte nogen til råds, da jeg anskaffede min første hund som 18 årig. Hun var akita/schæfer/samojed blanding, og vi havde 12 dejlige år sammen
-
bull terrier ejer spørgsmål ?
Hvor er han fin! :hjerte: Hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert få ham sygeforsikret, bullterriere er disponible for en masse sygdomme, desværre.
-
Racevalg på trods...
Ditto herovre er der ret mange tykke border collie ejere f.eks. Og jeg ser dem jo kun fordi de dyrker agility, det er da ret sporty, selvom de måske ikke "ligner nogen der gør den slags".
-
Så er det endelig på plads
Toby er MEGET almindeligt. Har nok mødt de første 75 Toby'er
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
nej, så står der "gæst" under brugerens navn.
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
I og med at hun er blevet inaktiveret kan hun faktisk ikke bare komme forbi igen, og forsvare sig.
-
Billedtråd maj 2012
Tak! jeg zoomede bare ud, og fyrede af. Det var først bagefter jeg kunne se at der var to af dem der blev hæderlige edit: eller zoomede jeg ind? :hmm:
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
hehe.... nu bliver jeg helt bange for at like i den her tråd
-
Billedtråd maj 2012
Missing har lært mig at det var suler jeg fotograferede fra færgen, så nu vil jeg også vise dem her
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
que? jeg forstår overhovedet ikke hvad du mener Praktiserer hvad, at give likes som en slags "du får en fordi jeg fik en"? Eller hvad? Og hvad betydning har det?
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
hvad mener du med det? edit, det var til Potil edit igen, jeg synes ikke jeg er spor from. Jeg har da ofte været uenig med flere herinde, måske også Umulia, kan ikke huske det, men håber sørme aldrig jeg har skrevet i så grimt et sprog som blev fremvist herinde i aftes, og heller ikke at jeg har været alt for personlig. Jeg synes det er ok hvis nogen sagde, hende PP, hun har sgu nogle lidt sære meninger om nogen ting, jeg er ikke sikker på jeg orker at læse hvad hun skriver. Men at skrive at nogen er snot dum, grim, eller det der er værre, det kan man altså tænke lige så tosset man vil, men det hører ikke hjemme at skrive det åbent.
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Hvis jeg så sådanne indlæg rettet mod mig selv eller andre, ville jeg rapportere dem. Også selvom de var rettet mod en jeg ikke var enig med.
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Det kan godt ske, men jeg ved det ikke, har ikke prøvet det
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Jeg læser mine egne likes, men lægger da ALDRIG mærke til hvem der liker andres indlæg? :hmm: