Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. Dt er mit indtryk at de danske internater er grotesk diskriminerende med hvad de tager ind af hunde.
  2. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Hvalpe
    Det er vist ikke unormalt, men måske heller ikke ønsket hos udstillingshunde. Ihhh jeg kunne godt vænne mig til sådan et bette pjok
  3. huden flytter sig nok lidt, når skulderen og benet bøjer
  4. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Råd & Tips
    ja, i er verdens dårligste mennesker! Nej, pjat.. men der har været en del nybagte hundeejere herinde med samme problem, og i flere af tilfældende havde hvalpen blærebetændelse. I skal selvfølgelig også huske at en lille hvalp skal ud hele tiden! Hver gang den har spist, leget, sovet, etc etc.. og ellers mindst en gang i timen. Hvis i allerede gør dette, og den stadig tisser meget, synes jeg i skal tage til dyrlæge i morgen formiddag, eller i eftermiddag hvis i kan nå at få en tid. Blærebetændelse er ret smertefuldt.
  5. Jeg tænker lidt, hvilken undskyldning bruger man hos dyrlægen, når man skal have sin 1 årige hund aflivet, fordi den trækker i snoren? :damn:
  6. neeeej, han sad lige så fint, indtil Agnes kom hen... så måtte han lige lægge sig, for at passe på hende
  7. Så vil jeg da gerne lige prale med det her
  8. Synes ellers jeg havde valgt en hvor alle kunne være med!? Måske det er fordi der ikke er blevet mindet om at deltage? Mener nogle gange der lige er blevet hanket op i tråden et par dage inden tidsfristen, men det er vist ikke sket denne gang. Jeg glemte ihvertfald selv at indsende, og jeg har ellers nogle gode sommerminder! Så kan jeg lære det
  9. Jeg har nul personlig erfaring med hyrdning, men for mig er det nok noget af det eneste "hund" jeg gider at se på i længere tid (de sender nogle gange konkurrencer i tv herovre), og jeg synes det er det ULTIMATIVE samarbejde mellem hund og menneske.
  10. Nåhh ja, men jeg troede du syntes det var synd for katten.
  11. det gør vel ingen forskel for katten? Den bliver aflivet, eller aflivet?
  12. jo, det kan helt sikkert sammenlignes på den måde
  13. det er smart! men det er så også kun i UKA, man kan ikke hos KC. Det er også en mere uformel stemning, og ofte mindre stævner. Der hvor jeg havde Charles med, var derkun 4 ringe, og det var lille og hyggeligt, og der var ikke for mange hunde.
  14. Sally og jeg havde GOD træning i aftes! Hun lavede kun en enkelt dum slalom hvor hun insisterede på at løbe forkert i, og det var da hun var ved at være træt. Vores træner var super streng i går, og ville ikke sige hvordan vi skulle løbe banerne, vi skulle allesammen tænke selv Så fik vi lov at løbe banen først en gang, hvordan vi nu ville, og så anden gang, skulle vi selv rette vores fejl, så godt vi kunne, og ellers løbe som om det var konkurrence, altså ingen belønning på felter, men med masser af selvtillid, som hun sagde! (hvem fanden løber konkurrencer med masser af selvtillid!? ) Men Sally var faktisk ret god, og nu tager vi afsted på søndag og ser hvad det bliver til. Måske jeg kun løber et par steeplechases, måske jeg også prøver en sp eller ag bane. Man kan jo heldigvis bare melde til på dagen, når som helst i hvad som helst
  15. Flot Mingus!! Kan det tænkes at nedslaget på vippen gjorde ondt i hans spondylose, og det er derfor han ikke vil op på balancen? Det ser jo ud til, at så snart han var klar over at det var balancen, var der ingen ko på isen. Han ser ellers glad og logrende ud hele vejen!
  16. nu er mit begrundelsesgrundlag (is that even a word??) jo liiiidt begrænset, men jeg synes den ser sødere ud :hjerte:
  17. Træning med Sally i aften. Så må vi se om 3 ugers ferie har været godt!
  18. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    :5up:
  19. IN YOUR FACE Watford show... Janice og jeg tager da bare afsted til et UKA show istedet, på søndag, HA!!! Nå, så er humøret da redet Og Sally kan få lov at løbe et par steeplechase klasser, det må være godt for selvtilliden! :banan:
  20. de havde prøvet at finde et andet sted at holde det, men det er ikke lige sådan at finde plads til 8 ringe, med dertilhørende parkeing etc Desuden er vejrsituationen jo den samme i det meste af området
  21. konkurrence på søndag aflyst pga skide fucking regn!!!! :damn: (dvs ikke fordi det regner på søndag, men fordi det har regnet de sidste 2 mdr og markerne er for våde, de bliver ødelagt af det.
  22. det er så kun UKA regler, i KC skal de stadig berøre opgangsfelter. for at gøre forvirringen total
  23. det hun mente var, at i engelsk UKA regi, hvor de ikke behøver at berøre opspringsfeltet, må de ikke springe op fra siden, men hvis de springer ligepå gør det ikke noget at de ikke rører feltet. Hvis dine rører feltet (som de skal) er der vel ikke noget i vejen for at de ikke kommer helt lige på, bortset fra at det er en dårlig vane -ihvertfald for større hunde, det gør at de nemt mister balancen, over balancen hehe..

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.