Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. Var det ikke Otto du havde først? Er der en grund til at det er ham, og ikke den nye der skal væk? Hvis din opdrætter er en du stoler på, så lad dem hjælpe så meget de kan.
  2. Jeg ville helt sikkert vælge at tage disc's der måtte komme, indtil det er på plads i konkurrencesituationen.
  3. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Nu har jeg selv været plejefamilie for en hvalp som var ca 4 mdr da han kom her, og som var lige knap 6 mdr da han flyttede til sin nye mor. Det tog ham et par dage at falde til hos hende og den anden hund, og efter 3 uger var det som om han aldrig havde boet andre steder. Nu ved jeg ikke hvem du er, og om du måske har læst hans tråd, men hvis ikke, kan du se den her http://www.hunde-forum.dk/debat/30159-woodys-helt-egen-trad.html Han var (er) en psykisk sund og stærk hvalp, og han tog bestemt ikke skade af lidt flytten rundt, selvom det selvfølgelig ikke er ideelt. Men teoretisk set, ville jeg SLET ikke være bange for at tage en ældre hvalp, hvis den har haft en god opvækst.
  4. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    mine hunde er kun blevet vasket i hundeshampoo, hvis de har været i bad nede i pensionen, ellers får den ikke for lidt med supermarkedets det billige (som jeg selv bruger), og det er der ikke sket noget ved (5 hunde). Men de kommer nu heller aldrig i bad,med mindre de har rullet i rævelort eller lignende.
  5. Aina, håber du kommer afsted! åbnede lige linket, og som det første, sprang denne sætning mig i øjnene: "For our vegetarians, there will be a fish dish." :stupid:
  6. Ridgeback og rottweiler Har givet mig denne smukke dreng, med det mest fantastiske temperament (ca 15 mdr på dette billede)
  7. ...og nogen har ikke modtaget nogen påskeæg endnu, så vil bare gerne have en video at grine af
  8. ....og nu ved vi jo hvor god du er med den der kameratlf...ikke?
  9. pga "kommunikationsproblemer" (Martin havde efterladt sin tlf herhjemme) i aftes, kom jeg først afsted til træning en halv time for sent! Vi fik derfor kun 4 gennemløb, men til gengæld lavede hun ikke en eneste fejl
  10. ingen leget hos os, det ville vist være en opskrift på dyrlægebesøg
  11. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    HEMMELIG drøm, blev der sagt
  12. og Line, undskyld at jeg har kaldt dig Mia i de sidste to indlæg :oops:
  13. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Præsentér dig selv
    Hvor er han dejlig!! Jeg har selv en rottweilerblanding, og han er også verdens bedste hund. Der må være noget med de "rotter", selvom jeg faktisk ikke er ret vild med racen
  14. nu havde de både 90 graders sving, tunnel og felter med. Det synes jeg er meget? Og Mia, det er IKKE kritik af dig, synes bare det er en vigtig diskution at tage
  15. De dyrker IPO som er en hundesport, hvori bidearbejdet indgår som en del af programmet
  16. Tillykke med din nyfundne hobby Må udtrykke en undren, og den er ikke myntet på dig, Mie, eller andre som sådan. Men nu er der to brugere der uafhængigt har været afsted første gang, og prøvet rigtig mange forskellige forhindringer + små baner. Jeg har ellers gået og udbredt herovre, at hjemme i DK lærer man tingene en ad gangen, lidt mere grundigt, inden man får lov at løbe baner (sådan var det i Odder DCH), mens det herovre er ret udbredt at man bliver "kastet i den dybe ende" og løber baner (evt i snor!? ) fra første gang (dog ikke hos min træner).
  17. kan også godt lide at den gamle boxer er en smule længere i ryggen.
  18. Beaglen er nok den eneste hund som udviklingen har været god ved!
  19. Jeg kan garantere dig for, at når man først begynder at få en lille smule travlt, som hundelufter, er der ikke meget "hygge" over det. Martin er fysisk smadret, han går til yoga en gang ugentligt, i sauna mindst hver anden uge samt bliver jævnligt behandlet hos en osteopat, for at holde sig gående, i bogstaveligste forstand. Derudover skal du tænke på at man ikke bare kan sige man arbejder 9 timer, da de færreste f.eks. vil have luftet hunde meget tidligt eller meget sent. Nej, de vil ALLESAMMEN have deres hund ud midt på dagen. Nok også derfor nogle bliver fristet til at tage de meget store grupper ud.
  20. Ud af alle Martins klienter, kan jeg kun komme i tanke om EN der bruger sine hunde til noget, og det er Gus & Berties mor, som løber agility med Bert (Gus er pensioneret pga svigtende fysik). Schæferne "går til træning", men det er ikke i konkurrenceøjemed. Vi tager £10 for en times luftetur + rabat for 2. hund fra samme hjem hvis det er reglmæssige (5 dage/ugen) kunder (men går dog med overvejelser om at sætte priserne op med £1 per time, så vi matcher andre firmaer i området. Benzinen er steget voldsomt herovre! og der køres rigtig meget). Det er en time UDE af bilen, altså transport er ikke inkluderet. Martin lufter MAX 5 hunde ad gangen, og de kender hinanden og bliver matchet med viden om den enkelte hund. Nogle gange har han bare to eller 3. Ofte kommer vores egne ud sammen med en eller to, da f.eks. Tom (rottweileren) mest er for at han kan lege og socialisere med andre hunde. Hans ejer arbejder hjemmefra, men kommer ikke ud på de store gåture. Vi (Martin) har en del "specielle" hunde, men de er dog ikke agressive som sådan, bare lidt anderledes end den gennemsnitlige kælehund, men de finder sammen i nogle gode homogene grupper, og det fungerer fint. Vi er dækket af forsikring, som også inkluderer bortkomne nøgler + låsesmed, pasning af hunde (og andre dyr) i vores hjem, samt pasning af hunde (og andre dyr) i dyrets eget hjem. For mig ville det være vigtigt at hundelufteren er erfaren! Ikke er voldsom med hundene, men heller ikke er bange for lidt "meget hund" (mine kan godt være lidt for meget nogle gange). At der er forsikring på firmaet, og at de kender til hensigtsmæssige luftesteder hvor de ikke er til gene for den almene befolkning. Og også at de er 100% ærlige om deres egne evner, og evt fejl de måtte begå med/omkring mine hunde. Når mine hunde er i pension, har jeg en veninde (som er hundelufter) til at komme og gå med Charles "off site", sammen med nogle af hendes hunde. Jeg lader hende ikke tage Sally, da jeg ikke mener hun har erfaring/temperament til den type hund. Charles er nemmere end nem, og elsker at komme ud at gå med Claire.
  21. Det er tre uger siden i dag, at han flyttede, og det føles som flere mdr! Må indrømme her har været dejligt stille Men at det alligevel er gået så forholdsvis hurtigt med at de ligefrem ligger i ske nu, det er virkelig en dejlig overraskelse Sausie har aldrig været så tæt på/med en hund. Hun har et par gå-tur venner, men har aldrig puttet med en anden hund, og har kun haft korte lege-besøg af en ven derhjemme. De lyder godt nok stadig som om de myrder hinanden når de leger, men jeg tror Gill er ved at vænne sig til, at sådan lyder de altså bare (og naboerne forhåbentligt ligeså )
  22. Sidste nye billede fra Woody :hjerte: :hjerte:
  23. Seje Lumi!! :banan:
  24. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    du kan stadig få hende steriliseret.
  25. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Og hvis abortsprøjten ikke er mulig, kan hun steriliseres med det samme og få fjernet fostrene. Så risikerer i heller ikke igen at hun bliver drægtig.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.