Alt der er opslået af PinPoynter
-
Post traumatisk stress ved kæledyr
Jeg tror også jeg fik post-traumatisk stress da Sally flyttede ind
-
Hundetransport
Det var i gamle dage. Nu laver man et pas til hunden, med tilsvarende strenge regler for chipning, rabiesvaccine og "karantæne" i hjemlandet, dvs man må ikke rejse til England før der er gået 6 mdr fra en blodprøve der viser højt nok antal antistoffer mod rabies. Men hunden lever et normalt liv i sit hjem, den er ikke i karantæne i en kennel.
-
Dalmatiner
Giver i nye ejere stamtavlen med, ved omplacering?
-
Hundetransport
ja mange hunde er rigtig glade for at være i pension, min Sally elsker det:klap:! Men Charles er ikke glad for det, og for ham vil to sejlture og en ferie sammen med os helt klart være at foretrække. Jeg står selv lige nu og forsøger at planlægge ferie til DK i år, men ved endnu ikke om det bliver med eller uden hunde, der er mange ting der skal gå op, de fleste handler desværre om økonomi
-
Hundetransport
nu skullr jeg jo flytte så havde ikke noget valg Desuden tror jeg ikke at den tur er meget mere stressende end 1 eller 2 uger i pension.
-
Hundetransport
jeg har lige været inde og se på dfds igen, og det ser ud somom de slet ikke sejler harwich-holland mere Mht til hundene så var de da lidt stressede, men det larmer også lidt nede ved burene. De ville dog geren spise kartofler og kødboller med sovs Deres regler for harwich-esbjerg ruten som du refererer til kunne jeg som sagtens leve med hvis det blev aktuelt, synes 3 besøg hos hundene er rigeligt, da du skal tænke på at det også stresser dem hver gang man forlader dem igen.
-
HASTER! Hundepension Esbjerg-området
det er nok ikke lige den rigtige tid på året at booke en spontan ferie, hvis man har krav til sin hunds pasning De fleste respektable pensioner er booked op flere mdr i forvejen for sommeren.
-
Hundetransport
jeg mener man kan flyve fra kbh til heathrow med hund? tror vi undersøgte det da vi flyttede. Vi sejlede hook of holland- harwich og hundene var i bure i et aflåst rum. Vi fik koden til døren og måtte besøge dem når vi ville. Mener at have læst at de på Esbjerg-harwich ruten (som ikke tog hunde med dengang, og er en noget længere oversejling) skal blive i bilen, og der er et sted man kan lufte dem?
-
Hvad skal hvalpen lære først?
der er vist ikke nogen tvivl om at selvom jeg ville, kunne ambitionen om at komme til at herske over mine hunde godt have noget lange udsigter
-
Overvejelser om nr. 3
min far passede 3 for os og han har endda selv to i forvejen
-
Vores hund er måske alvorligt syg!?
wow det er blevet flot! :5up:
-
Overvejelser om nr. 3
Jeg tror slet ikke at det vil blive et problem med et dedikeret træningsmenneske som dig, og en mand der gerne vil lufte og lege med dem, især hvis i kommer til at bo med god plads omkring jer, og der ikke umiddelbart er baby i sigte. Spring ud i det!
-
Agilitytræning - fælles forår 2011
Idag prøvede Sally baby-balancen (sådan en fin lav en). De første to gange travede ivrigt over, den tredje gang løb hun så hurtigt at jeg ikke kunne følge med så vi gik igang med felttrænigen med det samme. Hun sprang også igennem hjulet et par gange, og genoptog sin fine stil i slalom... lige indtil alpakaerne ved siden af begyndte at bevæge sig inde på deres fold, så smuttede koncentrationen godt nok lige! ellers også fine små springserier, er begyndt at arbejde lidt med at springe i en bue væk fra mig. Hun vil bare så gerne være god! :klap:
-
Kræft i livmoderen
Tak for positiv opdatering :banan: Hvor må du være lettet! :klap:
-
Hold kæft hvor er jeg træt at løse hunde!!
ok :blink:
-
Hold kæft hvor er jeg træt at løse hunde!!
Er der egentlig nogle i denne tråd der har ytret at de lader deres hund løbe op til alt og alle/hunde i snor?
-
Hvad skal hvalpen lære først?
Jeg kan så ikke se hvorfor den fremhævede er noget sludder, hvis vi taler impulskontrol? Det kræver i hverfald meget selvkontrol fra mine hunde hvis de skal vente ved døren på at jeg få gelejdet barnevognen ud først.. det handler ikke om at jeg skal "dominere" dem, men om lige at vente til der er plads.
-
Hurrta Pro jakke
Jeg tror Lise har aktier i Hurrta :hmm:
-
Hurrta Pro jakke
jeg er ikke så vild med hætter på jakker, men derudover ser den fed ud! Har dog ingen anelse om den er det i virkeligheden. Var det ikke en god hjælp?
-
Så har jeg brug for jeres hjælp igen
Synes det er lidt ærgeligt at din dyrlæge ikke advarede dig om denne bivirkning da han gav indsprøjtningen, så du ikke havde behøvet være bekymret for om det var foderet. Men godt du kan spørge her på H-F, jeg tænkte straks prednisolon da jeg læste dit indlæg, men der var jo så andre der var hurtigere end mig til at svare
-
Kender din hund signalet for "sit"?
Det er nok lidt snyd, for Sally halvsov da jeg bad hende komme ud og "dække" i det andet rum (man kan se hun ser noget søvnig ud da hun rejser sig ) Prøver udenfor senere :klap:(og undskyld min store røv ) [media] [/media]
-
Afstemning månedens hund juni 2011 - ag-hund
Jeg er glad igen nu alle billederne er små :lol::lol: (og jeg har stemt på 3 )
-
Blue Merle fravalgt?
Altså jeg kender et par merle hunde som jeg er vild med, fordi de er dejlige hunde :blink: men det er ikke en farve som jeg ville gå efter, hvis det kun var farven det kom an på. Men jeg er jo heller ikke til black/tan, og se hvad der alligevel sneg sig ind herhjemme
-
Blue Merle fravalgt?
jeg synes blå collier er smukke :hjerte: men er ikke så vild med merle hunde ...
-
Hold kæft hvor er jeg træt at løse hunde!!
Kleo: Nu siger jeg jo bare at mine hunde ikke har et problem med hunde der kommer op til dem, ikke at jeg synes det er iorden at hunde løber op til andre generelt. Så hvis jeg så dig komme gående og du havde dine hunde i snor/kaldte dem ind på plads, så ville det samme ske med mine Og netop derfor at jeg ikke slipper Sally steder hvor folk ikke lufter deres hunde løse. (eller hvor der slet ikke er andre hunde!) Og så siger jeg også bare at HVIS uheldet sker, så undskylder jeg til den anden hundeejer (Og det er altså ikke noget der sker ofte, faktisk kan jeg ikke huske en episode), og jeg kunne aldrig finde på at bruge den der med "hun vil bare lege" hvis der står en anden hundeejer med sin hund i snor, og stærkt signalerer at de ikke er interesseret i kontakt!