Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. Jeg har det nok lidt som Maian. Mine hunde bliver kaldt tilbage hvis jeg ser hunde i snor. Med Sally skal man gerne være på forkant og se hundene før hende men hun bliver så heller ikke sluppet steder hvor det ikke er "socialt accepteret" at have løse hunde.. dvs er de andre hunde løse kalder jeg ikke mine tilbage. Er en anden hund i snor kommer mine i snor, og hvis det glipper undskylder jeg selvfølgelig til ejeren af den anden hund. Men om en anden mands hund ikke kommer ved indkald og løber op til mine, det kan simpelthen ikke hidse mig op på nogen som helst måde... og jeg har ikke haft problemer med at hunde der løber op til mine er agressive eller lignende.
  2. Har du haft ham i et aar allerede!!!!! hvor blev tiden af?
  3. Nå ja, glemte lige at nævne at jeg gik ind på banen igen efter amning, til de sidste par minutter.. og fik derefter ikke fjernet mig hurtigt nok inden hvalpe-holdet kom strømmende til.. det gjorde hende med den udfarende border collie heller ikke, så der stod vi med vores larmende bæster, godt udenfor rækkevidde, med store undskyldende smil, mens hvalpene troligt traskede fobi os floooovt
  4. Tænker det er på tide med en opdatering :blink: I går var 5. (og næstsidste) gang. Vi startede med lidt "opvarmning" -kontaktøvelser, sit, dæk osv. Så var der lagt en msse forhindringer ud, kasser hunden skulle gå i, et rundt plastiklåg (stort) de skulle stå på, et stykke glat underlag de skulle stå på, små spring, en bue af kegler man skulle gå slalom igennem, en tunnel og et par planker de skulle gå henover. Det var ikke en bestemt bane, dvs man skulle bare gå rundt og prøve de forskellige ting i den rækkefølge man ville. Sally blev noget spændt! Hun elsker for det første den slags, og for det andet var alle de andre hunde oludselig noget mere animerede end normalt, men udover et par enkelte gø-anfald arbejdede hun flot Så skulle vi øve "leave" som ikke er noget jeg har trænet ret meget med hende, men hvem var lige sej?! Jeg kunne sige "leave", drible med en tennisbold, og hun tog den ikke før jeg gav lov! Sad bare der som en statue, på kun en enkelt kommando. Det synes jeg er ret sejt. Derefter missede vi resten af øvelsen som gik ud på at hun skulle lade ting ligge som man gik rundt imellem, fordi babyen blev sulten og ville ammes Næste gang er sidste gang på det hold, så opgraderer vi til næste klasse "adult improvers"
  5. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Shetland sheepdog
    takker
  6. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Shetland sheepdog
    hvad er zobel?
  7. har vist lidt problemer med kontaklinserne her til aften, skal lige se om det er nemmere at læse hvis det er en lille smule større
  8. og jeg har resized mit for at gøre det nemt, så nu er det det eneste der er vist lille :damn: Stopper snart med at deltage i det her..
  9. det kommer an på om det er ok at afsløre ham i al offentlighed , hvis ikke, så neeeej da :klap:
  10. Det ved jeg ikke, vi har ikke arbejdet vildt meget med dækfasthed... jeg afprøver lige en dag det IKKE pisser ned udenfor som nu
  11. i sidste uge til træning skulle vi allesammen se om vores hunde var mest obs på den verbale eller den kropslige kommando for sit. Så først skulle vi bruge et par minutter på at give hunden sit kommandoer uden brug af stemme, derefter et par minutter med verbalt "sit" mens vi hoppede, rakte armene ud til siden, bevægede os osv... Sally missede ikke et eneste sit i nogle af øvelserne :hjerte:
  12. har ihvertfald hørt rygter om at en anden herinde, som vi begge kender, også har en schæfer der godt kan lide lyden af sin egen stemme når han kører i bil
  13. Dygtig Luna :banan::banan::banan: mit seneste gennembrud er nok at jeg et par gange har glemt at give Sally hætten på på vej hjemmefra i bilen. Hun har gøet et par gange men fået et bestemt "lay down:fyfy:" og har lagt sig og været stille!!! Masser af verbal ros farer gennem bilen hele vejen ned til skoven/marken :klap: Hun begynder så igen så snart vi nærmer os destinationen, men en hel køretur uden trommehindegennembrydende schæfergø er STORT her hos os!
  14. ja så har du været heldig med dine lærere. en af mine største gripes med såkaldte positive trænere, er deres attitude mod mennesker især på nettet! redigeret: NB dette gælder ikke trænerne her på H-F, i er søde og gode til at formidle :blink:
  15. Jeg har ikke oplevet snobberi. Gik til agility i Odder dch og der synes jeg folk og trænere var flinke og inkluderende
  16. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Foder
    chokerende lille prisforskel på chokerende forskellig kvalitet!
  17. topic svarede på PinPoynter's Lonny i Diverse
    lenschow gå ind i dit kontrolpanel og scroll ned til nederst på sidne, så kan du se de beskeder folk har givet dig når de giver karma herinde
  18. Jeg har pt to hunde, Charles som er blanding af rottweiler og rhodesian ridgeback, og sally som er schæfer med (højst sansynligt) lidt border collie et sted i anerne. Charles bliver 3 til august, og Sally blev 2 i marts og de er begge "genbrug" med hver deres historie. "pigerne" som jeg nogengange omtaler, er vist meget før din tid herinde Lenschow.. så de kan få en lille hurtig intro også. Akita -blanding af akita/schæfer/samojede. Lexi (som var Martins hund) hvid langhåret schæfer fra det internat hvor han arbejdede da jeg mødte ham. Indy -tervueren.
  19. Ved ikke med chi'er, men ved at det slet ikke er unormalt for de små italienske mynder Deres ben er selvføligelig også noget længere end chihuahuaernes, men mindst lige så tynde!
  20. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Træning
    Tillykke til smukke dejlige Aston! :hjerte::klap::banan:
  21. topic svarede på PinPoynter's Lonny i Sygdomme
    hvad med evt at gå en homøopatisk vej, eller noget andet alternativt?
  22. topic svarede på PinPoynter's Lonny i Sygdomme
    bortset fra at Sally elsker sin sele så meget at hun selv prøver at hoppe i den når hun skal ud Du får da bare lavet dragt med et hul på ryggen, så den kan komme udenpå selen :klap: PP, fuld af gode ideer
  23. topic svarede på PinPoynter's Lonny i Sygdomme
    vent med at give hende den på til i er ude? brændenælderne dør jo heldigvis til efteråret, så det er jo kun et halvt år ad gangen (sorry )
  24. topic svarede på PinPoynter's Lonny i Sygdomme
    er det på jeres egen jord? Så kunne i jo klippe nælderne ned :-Dmen hvis det er ude omkring tror jeg en dragt er den nemmeste løsning. kan hende der syede hendes "grisling" dragt ikke sy en i noget tyndt stof?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.