Alt der er opslået af PinPoynter
-
At få sele på
et par sekunder, og så går hun normalt?
-
At få sele på
problemet er jo ikke at HAVE det på men Få det på...
-
At få sele på
Havde glemt det med hendes hals, sorry. Tror ikke det hjælper at lege efter tvang, da er det jo sådan set allerede for sent at lave dne positive association, eller hvad tror du? Tror bare jeg ville tvinge og få det overstået. Med din nyvundne selvtillid skulle det jo ikke være et problem Og hun er måske nok blevet sådan, fordi du har nørklet for meget med det i din "gamle" sindstilstand omkring håndterings/tvangsproblemer?? Bare en tanke
-
At få sele på
sæt snor i halsbåndet, lav et par øvelser (med selen ude af syne), og læg selen på mens du har fat i snoren, så hun ikke kan stikke af. Gør evt snor-i-halsbånd til en vildt sjov øvelse, så hun kommer af sig selv når hun ser den. (Akita elskede at få snor på -"gå tur" (få snor i halsbåndet) kunne sågar bruges som indkald fordi vi havde leget meget med det).
-
Intensiv behandling til Pelle
øv hvor træls for Pelle at han skal have så mange problemer ... Og det er da heller ikke helt gratis for dig at køre til Jylland en gang om ugen, selvom jeg godt ved at det jo ikke handlker om pengene. Håber den intensive behandling kan hjælpe Pelle på længere sigt :5up:
-
En 3. hund ?
Tillykke! :klap: Vi er også begyndt at lede efter nr 3.... to hunde er bare ikke nok her, især når den ene efterhånden har samme IQ som en ært :hjerte: -Jeg vil jo gerne træne lidt lydighed og agility..
-
Dut-fisken har været syg i nat, og hans mor og far svigtede ham
du kan smøre hans mave med solcreme, og gøre ham våd i resten af pelsen, det hjælper med afkøling
-
Dut-fisken har været syg i nat, og hans mor og far svigtede ham
Det behøver ikke engang være dåsemaden, varmen i sig selv, især hvis han har solbadet, kan godt give dem løs mave (og varmen er vist også kommet meget pludseligt i DK, er den ikke?).. Så pas på med for megen solbadning til lille Vic
-
Til Buju fra Samson
Elsker billederne hvor de dræber en skumgummimadras.... :klap: Det er RIGTIGT hundesjov :banan:
-
Jeg er splitter tosset på det danske politi!!!!
Det er da ikke manglende evner, men manglende VILJE der klages over her.
-
Hvor er jeg bange
Altså, det er måske en ringe trøst, men i den pension hvor jeg arbejder, er der flere gamle hunde som har haft de samme større og mindre knuder og buler i langt over de 2 år jeg har været der, som er friske og totalt uvidende om deres sygdomme.
-
Jeg er splitter tosset på det danske politi!!!!
Næste person der har en løs hund at anmelde, ringer bare til polisen og siger at den kører rundt på en ulovlig Segway
-
Forsvar når der er mad? - samt gøen.
jeg ville blive endnu mere gal hvis jeg fandt ud af at min opdrætter havde snydt mig, ved at lade mig tro at hans/hendes opdræt er mentalt sundt, men i virkeligheden skjuler de deres fejl-avl ved at aflive hvalpe.
-
Ormekur - hvor tit?
mine hunde fik næsten aldrig ormekur i DK. De har fået ved indrejse i UK (flytning + ferie sidste år) og Indy og Charles fik Advocate i januar, da vi havde mistanke om at Merlin og måske Charles havde lungeorm. Ellers er det ikke noget jeg bruger ret meget. Kattene fik for et par mdr siden.. De fik aldrig ormekur mens de var indekatte, udover ormebandling som killinger.
-
Når dyrlægen ikke har ret
sendte du ikke bare regningen videre til den første dyrlæge?
- Hvor er jeg bange
-
Forsvar når der er mad? - samt gøen.
dvs din RACE er ikke iorden, i afliver bare de hunde der ikke passer til jer.. Der er forskel :blink: Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg tror ikke dine posts er til meget gavn for ejeren af hunden, du giver ingen hjælp, du dømmer bare hunden som skudt i hovedet og lader det ligge ved det. De skriver jo for at få hjælp, ikke dom.
-
Når dyrlægen ikke har ret
Av!! Stakkels Xaro, hvordan fandt du ud af det?
-
Jeg er splitter tosset på det danske politi!!!!
Falck sagde indtil flere gange til AFE at de ikke måtte hente hunden før de fik opringningen fra politiet :stupid:
-
Jeg er splitter tosset på det danske politi!!!!
Ja jeg er da flagrende ligelgad med om politiet kan lide hunde, og om de gider ringe til Falck, men det er nu engang deres JOB at ringe efter falck, så den del kan jeg vel godt sidde her og kloge mig på?
-
Jeg er splitter tosset på det danske politi!!!!
LOL
-
Jeg er splitter tosset på det danske politi!!!!
også hvis DIN hund blev skyld i et andet menneskes ulykke eller død, fordi den løb zig-zag mellem bilerne på vejen? Det kunne være dit barn der kom til skade pga en andens løse hund...
-
Hunde-ejere der stiller sig op og kigger når ens hund laver et udfald
jeg meneer ikke nødvendigvis hvordan han reagerer i situationen, men hvilken følelse han tager med sig, og hvilken følelse han møder problemet med gang efter gang. Nu siger du jo selv at du normalt er ret cool, og så er det jo bare den ene hund du bliver nervøs ved pga ejeren. Jeg taler i store billeder.... du behøver ikke lytte, det meste er sikkert alligevel vrøvl
-
Hunde-ejere der stiller sig op og kigger når ens hund laver et udfald
jeg tror simpelthen ikke folk fatter at det ville gøre en forskel om de gik den anden vej Lad mig lige slå fast, at jeg slet ikke kritisere victors mor for at bede damen fise af, men bare advarede hende om at hendes egen nervøsitet i situationen smitter ned til hunden.
-
Hunde-ejere der stiller sig op og kigger når ens hund laver et udfald
Jeg er helt enig, det er ikke ret støttende (er sikker på det er det forkerte ord) af din kæreste, når han ved det er et muligt problem for dig og Vic du står midt i.