Hop til indhold

Kanin-ører?


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke set dem før, og kender ikke nogen der fodrer med dem, er det noget skidt?

 

Hvilket jeg ikke håber, for de havde dem nede ved dyrehandleren, og jeg købte en pose (jeg var der oprindeligt for at købe chick 'n snack, men de var udsolgt, og jeg vil ikke give ham grise-ører fordi de er røgede og han har sart mave osv. osv.), så foreslog den foderkyndige dernede tørrede kanin-ører. Jeg var lidt...hmmm..franske kanin-ører, øvs...men det var også træls at komme hjem uden tygge guf med en forventningsfuld hund med sig. Så de røg med.

 

Vic er helt tosset med dem, har ædt et halvt, som han har ligget og flået i her til morgen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke set dem før, og kender ikke nogen der fodrer med dem, er det noget skidt?

 

Hvilket jeg ikke håber, for de havde dem nede ved dyrehandleren, og jeg købte en pose (jeg var der oprindeligt for at købe chick 'n snack, men de var udsolgt, og jeg vil ikke give ham grise-ører fordi de er røgede og han har sart mave osv. osv.), så foreslog den foderkyndige dernede tørrede kanin-ører. Jeg var lidt...hmmm..franske kanin-ører, øvs...men det var også træls at komme hjem uden tygge guf med en forventningsfuld hund med sig. Så de røg med.

 

Vic er helt tosset med dem, har ædt et halvt, som han har ligget og flået i her til morgen :-)

Jeg bruger dem og jeg (og hundene) er meget begejstrede for dem.. De er ikke fede ligesom griseørerne er, så de kan bare spise løs af dem..også dem der har sarte maver..

Køb endelig nogle flere af dem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger dem og jeg (og hundene) er meget begejstrede for dem.. De er ikke fede ligesom griseørerne er, så de kan bare spise løs af dem..også dem der har sarte maver..

Køb endelig nogle flere af dem :mrgreen:

 

Ihh det lyder bare godt:klap:, har nemlig taget det fra ham, efter han voldåd et helt halvt dobbelt-øre og de er jo lange:lol:, for lige at afvente og se hvad der kommer ud i den anden ende på aftenluftning. Victor er lissom de tossede, han æder bare til fadene er tomme når det er godt, nemlig...og når han ikke er vant til det, så skal han måske tilvænnes det, tænkte jeg:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

er det ører fra kuperede kampkaniner...:shock:

 

jeg skal fluks afsted ned og købe en pose...hehe...lyder da som en god snack

 

Ja der løber en masse kaniner rundt uden ører nu :engel:og hvis det bliver en succes, og Victor kan tåle denne her snack så kommer vi til at bidrage til endnu flere øreløse bunnies:mrgreen:

 

Holy moly! min kæreste blev forarget da jeg gav øret til Victor imorges inden han tog på job "er det rigtige kanin-ører, fra rigtige kaniner:shock:", "øhh nej, det er fra falske kaniner skat"...:blink:

 

Det kan du roligt gøre, det er et hit:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der løber en masse kaniner rundt uden ører nu :engel:og hvis det bliver en succes, og Victor kan tåle denne her snack så kommer vi til at bidrage til endnu flere øreløse bunnies:mrgreen:

 

Holy moly! min kæreste blev forarget da jeg gav øret til Victor imorges inden han tog på job "er det rigtige kanin-ører, fra rigtige kaniner:shock:", "øhh nej, det er fra falske kaniner skat"...:blink:

 

Det kan du roligt gøre, det er et hit:-D

 

Så skulle du se min mands udtryk første gang jeg kom hjem med en tyrediller til hunden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skulle du se min mands udtryk første gang jeg kom hjem med en tyrediller til hunden :lol:

My God!!!:lol: Jeg tror min kæreste ville nægte mig at "slæbe" ? hvor stor er sådan en? med hjem til Victor:shock:

 

Han har det utroligt svært med alle de her ægte tyggeting der er lavet af dyre-ting, især sådan nogle tørrede klove og ører osv., han synes det er skummelt, selvom Victor er noget så eksemplarisk, og altid spiser det pænt i hans hundeseng der kan gå i vaskemaskinen.

Link til indlæg
Del på andre sites

My God!!!:lol: Jeg tror min kæreste ville nægte mig at "slæbe" ? hvor stor er sådan en? med hjem til Victor:shock:

 

Han har det utroligt svært med alle de her ægte tyggeting der er lavet af dyre-ting, især sådan nogle tørrede klove og ører osv., han synes det er skummelt, selvom Victor er noget så eksemplarisk, og altid spiser det pænt i hans hundeseng der kan gå i vaskemaskinen.

 

Her kan du få en på 80 cm:

 

http://www.mosegaardens.dk/tørrede_produkter_hundesnack_fra_okser-c-81_47_301.html?bgsid=n3lt7j4cpseu5mlnobqvqu9462

 

Bare sørg for at kalde det en energistang:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

My God!!!:lol: Jeg tror min kæreste ville nægte mig at "slæbe" ? hvor stor er sådan en? med hjem til Victor:shock:

 

Han har det utroligt svært med alle de her ægte tyggeting der er lavet af dyre-ting, især sådan nogle tørrede klove og ører osv., han synes det er skummelt, selvom Victor er noget så eksemplarisk, og altid spiser det pænt i hans hundeseng der kan gå i vaskemaskinen.

 

Jeg køber dem gerne hele - så er de lige knap 1 meter - og så klipper jeg dem i stykker med grensaksen, så de får håndterbar størrelse for lille kræet :mrgreen: Min mand var på samme måde i starten, men har efterhånden vænnet sig til, at der ligger kegemsdele fra dyr over alt... Karla spiser dem nemlig ikke kun i sin egen seng :blink:

 

Det eneste han slet ikke kan snuppe er grisetryner - dem har vi nu også kun købt en gang, men det er ikke på grund af ham, det var kun fordi kræet ikke gad dem...

 

Tyredillere er det absolut bedste i hele verden, hvis du spørger Karla - men også kaninører, tørrede oksehjerter og hønsefødder har en stor stjerne...

 

Lige nu har jeg hjemkøbt lamme-luftrør og hjortetunger, men ingen af dem er vist lige sagen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...