Hop til indhold

Bob-A-Lot - er den god?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der har købt den nye Bob-A-Lot?

 

http://hundeartikler.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=8894&varenr=08-1802-132&varegrp=1802&name=frontpage

 

Og er den noget værd ? Personligt er jeg ret glad for fx Leo´er og tænkte denne her også kunne være en ide :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Hvad kan den??

Og hvor "mellem" skal hunden være? Er en terriertype for lille?

 

Det er en aktivitetsting, som er lidt væltepeteragtig. Og man kan så selv bestemme, hvor nem den skal være ift hulstørrelse :-D Men du stiller en masse spørgsmål vi ikke kan svare på :slem:

 

Vi må vente på nogen, der har købt den :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer den også - især fordi den ikke samtidig er aktivering for den, der skal putte foder i den :mrgreen: Har bare lidt for mange aktiveringsbolde o.l. der tager halve timer at fylde.... og når man så har tre hunde.... suk!

 

Får heeelt ondt af dig :ae: Du må nok hellere ud og afprøve den - så du kan få mere tid til andet :klap::engel:

 

Og vi kan få et review...

Link til indlæg
Del på andre sites

På mit arbejde har vi en der er lidt det samme, altså med vælte-peter princip, dog lidt anden form, og det tager dem længere tid end de normale plastik bolde. Charlie plejede at blive fodret i den da han var yngre, da han (og broderen) er totalt ¢hhhh hvad hedder det nu lige når man spiser vildt hurtigt?

 

Hurtigtslugende eller grådige :-D

 

Det lyder da fedt - det er godt nok med lidt mere udfordring end foderbolde (som jeg ikke ejer, fordi de larmer helt vildt dem i plast) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurtigtslugende eller grådige :-D

 

Det lyder da fedt - det er godt nok med lidt mere udfordring end foderbolde (som jeg ikke ejer, fordi de larmer helt vildt dem i plast) :-D

grådige OG forslugne er nok de rette ord for de to unge herrer :lol:

Ja dem af plastik larmer, men det er ikke noget imod larmen fra en masse morgenfriske hunde der venter på mad/komme ud/opmærksomhed... selv lyden fra en plastikbold der bliver tæsket rundt i en kennel, drukner i den slags larm der er sådan et sted :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja dem af plastik larmer, men det er ikke noget imod larmen fra en masse morgenfriske hunde der venter på mad/komme ud/opmærksomhed... selv lyden fra en plastikbold der bliver tæsket rundt i en kennel, drukner i den slags larm der er sådan et sted :rolleyes:

 

Haha ja tak - vi havde på et tidspunkt 7 hunde (inklusiv hvalpe) og 8 katte (også inklusiv killinger), det var rent kaos omkring aftensmads tid :lol:

 

Væltepeter er da for fed! Har prøvet at splitte vores foderbold af, for kunne ikke forstå at det tog så lang tid at få foderet derned..... men det er så for at vi mennesker ikke skal kede os, kan jeg forstå.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Du kan da købe en til mig. Så skal du nok få pengene (jeg handler nemlig ikke på nettet) og så kan du jo selv prøve med Thailo for at se hvor godt den virker.

 

Jeg mangler faktisk noget med lidt udfordring. Købte et dogchess spil i Hillerød men der gik lige 5 minutter, så var den helt tømt. Når det drejer sig om mad,.... så er han sgu kvik den lille. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan da købe en til mig. Så skal du nok få pengene (jeg handler nemlig ikke på nettet) og så kan du jo selv prøve med Thailo for at se hvor godt den virker.

 

Jeg mangler faktisk noget med lidt udfordring. Købte et dogchess spil i Hillerød men der gik lige 5 minutter, så var den helt tømt. Når det drejer sig om mad,.... så er han sgu kvik den lille. :lol:

 

Nej man må ikke købe nye ting til sin hund lige inden jul :evil: FY!

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...