Hop til indhold

Så bliver Luna indlagt på KBH Dyrehospital


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu talt med Bo, og der bliver holdt opsyn med hende hele natten, dyrlægen er nemlig ret bekymret for hende :megaked:

 

Hun får drop med væske og næring, og så vil de tage blodprøver og røgten igen.

 

Hun har tabt sig alt for meget, hun virker apatisk, hendes blodtryk er for lavt, hun har kastet op hele tiden mens hun var derinde, og der er stadig blod i afføringen :megaked:

 

Lortedag!

 

Puha - det er da en rigtig træls omgang. I er godt nok inde i en hård stime.

Noget af det værste man kan opleve er, når hunden er syg, og man ikke rigtig gøre noget.

Jeg håber virkelig, at Luna snart bliver frisk igen:x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 171
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pu ha - har været væk hele dagen og det er altså ikke sjov læsning når man kommer hjem og vil hygge på H-F :megaked:

 

Alto og Sookie sender mange hunde-god bedring til deres lille Luna.

 

Os mennesker vi sender dig, Bo og Baldur, (og kattene) mange :ae:vi håber og krydser alt vi kan :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun fik en sprøjte med kvalmestillende både i tirsdags og i fredags, og jeg vil tro, at de giver hende noget igen i dag. Men spørgsmålet er selvfølgelig om det overhovedet er en god ting, jeg mener, at hvis kroppen mener at det er en dårlig idé at indtage føde (pga. forgiftning eller andet), så har den måske ret?

 

 

 

Tænkte nu emre at det måske kunne være hun kunne holde noget vand i sig, men hvis de ligger drop, er indtagelsen oralt jo ligemeget.

 

Håber i får sovet i nat :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige ringet til hospitalet for at høre hvordan det gik, og fik at vide at "efter omstændighederne, så gik det godt", hvad fanden betyder det :confused:

 

Men hun får drop natten over, og hun har heldigvis ikke kastet op siden vi efterlod hende der. I morgen kl. 8 er der stuegang, og så vil de ringe og fortælle hvor meget de har fundet ud af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige ringet til hospitalet for at høre hvordan det gik, og fik at vide at "efter omstændighederne, så gik det godt", hvad fanden betyder det :confused:

 

Men hun får drop natten over, og hun har heldigvis ikke kastet op siden vi efterlod hende der. I morgen kl. 8 er der stuegang, og så vil de ringe og fortælle hvor meget de har fundet ud af.

 

Jeg vil umiddelbart tolke det som positivt! :ae: Det vælger jeg i hvert fald!

 

Hun har det skidt, men taget i betragtning af, hvordan hun har haft det hele dagen, så har hun det faktisk rimeligt, måske lidt (minimalt) bedre nu... Hun har i hvert fald ikke fået det værre.

 

Ved det selvfølgelig ikke, men det er sådan jeg tolker det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige ringet til hospitalet for at høre hvordan det gik, og fik at vide at "efter omstændighederne, så gik det godt", hvad fanden betyder det :confused:

 

Men hun får drop natten over, og hun har heldigvis ikke kastet op siden vi efterlod hende der. I morgen kl. 8 er der stuegang, og så vil de ringe og fortælle hvor meget de har fundet ud af.

 

Jeg ved at du er helt oppe på stikkerne... men mon ikke det betyder at hun ihvertfald ikke har fået det være og de under alle omstændigheder har hende under opsyn.

Blot det at hun får drop er jo rart at vide, så er hendes væske jo under kontrol.

 

STORT :ae:.. du ved vi tænker på jer !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville nu også hellere have haft en længere forklaring...... men tror også at de mener at hun er syg - men ikke forværret.

 

Håber i får sovet i nat. Og at Luna har det bedre i morgen kl. 8! :x::x::x:'er alle mine fingre, og buddhas store tæer, for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Jeg tolker det også som at hun ikke har fået det værre, men desværre tolker jeg "efter omstændighederne", som at de mener hun rent faktisk er alvorligt syg :cry:

 

Jeg kan godt forstå du er urolig - kan du ikke evt. ringe og spørger hvad hun mente?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå du er urolig - kan du ikke evt. ringe og spørger hvad hun mente?

 

Jeg forsøgte at få hende til at uddybe det, men det ville hun ikke rigtig. Jeg tror at grunden til at hun ikke ville uddybe det, er at de jo rent faktisk ikke ved hvad hun fejler, og dermed heller ikke rigtig kan udtale sig. Så vil hun hellere helt lade være med at sige noget, end at sige noget forkert.

 

Så forhåbentlig får jeg lidt mere af vide i morgen, og så må jeg jo bare prøve at klare mig indtil da...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Jeg forsøgte at få hende til at uddybe det, men det ville hun ikke rigtig. Jeg tror at grunden til at hun ikke ville uddybe det, er at de jo rent faktisk ikke ved hvad hun fejler, og dermed heller ikke rigtig kan udtale sig. Så vil hun hellere helt lade være med at sige noget, end at sige noget forkert.

 

Så forhåbentlig får jeg lidt mere af vide i morgen, og så må jeg jo bare prøve at klare mig indtil da...

Ja det har du nok ret i. Du må prøve at tænke på det trygge i at hun nu er på et dyrehospital, og at de gør alt for at den bette får det bedere...men det er godt nok synd for jer, at ens hund bliver syg er jo bare det værste der kan ske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...