Hop til indhold

Påklædning til os 2 benede!


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Jeg sidder og kigger på et par Hunter gummistølver og vil lige hører om størrelserne er små eller store i numrene?

 

Jeg har hunter gummistøvler, og jeg ELSKER dem bare!

 

Jeg bruger normalt str. 35/36 i sko, og mine hunter er af samme str.

Der er både plads til ekstra sokker osv.

Jeg synes ikke de virker store i str. overhovedet. Ganske tilpas faktisk :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 154
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har hunter gummistøvler, og jeg ELSKER dem bare!

 

Jeg bruger normalt str. 35/36 i sko, og mine hunter er af samme str.

Der er både plads til ekstra sokker osv.

Jeg synes ikke de virker store i str. overhovedet. Ganske tilpas faktisk :-)

 

 

Okay, så prøver jeg et i samme størrelse som jeg plejer. :5up:

 

Så er det bare farven som bliver et problem. Der er sååå mange at vælge mellem :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Okay, så prøver jeg et i samme størrelse som jeg plejer. :5up:

 

Så er det bare farven som bliver et problem. Der er sååå mange at vælge mellem :shock:

 

Jeg har købt dem i chokolade brune, for mig var det vigtigt at finde en farve der ville kunne gå til det meste, men det er også fordi jeg bruger dem til hverdag ( Især her i vinter perioden med al den sne)

 

Men ja der findes mange lækre farver, skal også have mig et til par på et tidspunkt, bare for sjov :-):engel:

 

Du kan jo få deres sokker i al verdens farver også... Hvilket gør dem meget sjove..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt dem i chokolade brune, for mig var det vigtigt at finde en farve der ville kunne gå til det meste, men det er også fordi jeg bruger dem til hverdag ( Især her i vinter perioden med al den sne)

 

Men ja der findes mange lækre farver, skal også have mig et til par på et tidspunkt, bare for sjov :-):engel:

 

Du kan jo få deres sokker i al verdens farver også... Hvilket gør dem meget sjove..

 

 

Jeg sidder også og tænker enten brune eller mørk oliven grøn. Det kan gå til det meste, men de blomstre er sååå flotte. Er bare bange for jeg ikke vil bruge dem så meget, når de ikke er så neutrale :vedikke:

 

Men damn de er flotte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg sidder også og tænker enten brune eller mørk oliven grøn. Det kan gå til det meste, men de blomstre er sååå flotte. Er bare bange for jeg ikke vil bruge dem så meget, når de ikke er så neutrale :vedikke:

 

Men damn de er flotte :lun:

 

Ja de er super fede, men jeg ville som dig heller ikke få dem brugt så meget, nemlig pga. at de ikke er neutrale.

 

De brune er SMUKKE :-)

 

Køb to par så.. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ej, to par kan det vist ikke blive til - skal jo også have nyt regntøj på et tidspunkt.

 

 

Jeg tror det bliver de brune.:-D

 

Jaa jeg har ikke fortrudt at jeg valgte dem i brune :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder også og tænker enten brune eller mørk oliven grøn. Det kan gå til det meste, men de blomstre er sååå flotte. Er bare bange for jeg ikke vil bruge dem så meget, når de ikke er så neutrale :vedikke:

 

Men damn de er flotte :lun:

 

Arh, come on, mine gummistøvler er lyserøde med prikker, og de bruges flittigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
han har vist ikke lige den du søger Ida, men han har gode tilbud (kig under restsalg)... den ligger her i Horsens, så du kan spare fragten hvis du skal have noget (jeg kan købe det for dig og tage det med til Sabro)...

 

EFFEKTLAGERET ApS, JAGT - FISKERI - FRILUFTSLIV

 

 

Jeg kigger lige der. Tak :mrgreen: Hvis ikke jeg kan få den regnjakke som skal være min, kan jeg måske finde noget andet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...