Hop til indhold

Tænk at have en så sød veninde ...


Freudika
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Som strikker trøje til Tulle :D

 

tulle080308_01.jpg

 

tulle080308_02.jpg

 

 

Hvor er HUN søøød :oops: altså mest Tulle, men da osse den der veninde!!

 

Er det en vendinde man kunne få del i?

 

;)

 

Hvordan går det, har Tulle grebet flere godbidder, og husk, det er mig, Susi og Mika der har lært hende det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Hvor er HUN søøød :oops: altså mest Tulle, men da osse den der veninde!!

 

Er det en vendinde man kunne få del i?

 

;)

 

Hvordan går det, har Tulle grebet flere godbidder, og husk, det er mig, Susi og Mika der har lært hende det :lol:

 

Jeg er ikke sikker på, at hun strikker på komando altså ...

 

Og det går ik godt med gribeteknikken ... jeg tror lidt, at dine piger bliver nødt til at være til stede før Tulle vil gribe mere ;D

 

(eller også er det fordi jeg glemte at rose da hun gjorde det sidste gang :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

 

 

Hvor er HUN søøød :oops: altså mest Tulle, men da osse den der veninde!!

 

Er det en vendinde man kunne få del i?

 

;)

 

Hvordan går det, har Tulle grebet flere godbidder, og husk, det er mig, Susi og Mika der har lært hende det :lol:

 

Jeg er ikke sikker på, at hun strikker på komando altså ...

 

Og det går ik godt med gribeteknikken ... jeg tror lidt, at dine piger bliver nødt til at være til stede før Tulle vil gribe mere ;D

 

(eller også er det fordi jeg glemte at rose da hun gjorde det sidste gang :lol: )

 

Du mener da alt stod stille for di i en evighed :lol:

 

Hun skal bare have stritpandehår, og så skal du sige se og kaste målrettet og huske at sige DYYYGtiiiiig :lol:

Det hele på en gang :)

 

Hun var bare parat den dag, tror hun havde planlagt det, og hun klarede det SÅ flot :D

 

Men tror du ikke hun bare venter til mor også er parat?

 

Blev billederne gode?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, en fin trøje ! Tulle er GODT nok dejlig ! *smelte*

Hvilken race er hun?

 

Tulle er en havaneser - eller bichon havanais som racen vel rigtigt hedder - og ja - hun er dejlig :D

Freudika - jeg bliver altså hjernevasket.

For jeg tænker altid på Tulle som en havaneser - og så er det jo at jeg tænker nåååårhhh nej.

 

Men så kan jeg aldrig komme på hvad hun i virkeligheden er - udover ret så skøn og dejlig :oops::D

 

Sikke en dyyyyygtiii veninde du har dig. Husk nu at rose hende det fremmer god adfærd. Ellers kan det være hun tror du ignorerer hende pga dårlig adfærd :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Freudika - jeg bliver altså hjernevasket.

 

Sikke en dyyyyygtiii veninde du har dig. Husk nu at rose hende det fremmer god adfærd. Ellers kan det være hun tror du ignorerer hende pga dårlig adfærd :shock::lol:

 

:lol: Jeg blev belønnet fo den ønskede adfærd, men har dog ikke kastet mig ud i flere hundestrikkeprojekter.... manden har en streng "Ingen tøj på hunde" politik.... så hvis man synes det er sjovt at strikke hundetøj så må man jo give det væk når det er færdigt :mrgreen:

 

Jeg er dog stadig den dag i dag - ret imponeret over at den passede så godt, eftersom den var strikket på totalt øjemål

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...