Hop til indhold

Held og lykke...


Gæst Lusen
 Share

Recommended Posts

I denne tråd vil jeg råde os alle til at sende en positiv tanke om held og lykke til alle dem som sidder hjemme med en syg hund eller som bare mangler en kærlig tanke og hilsen med på vejen.....

 

Vil lægge ud med denne...

 

get_well_soon_graphics_14.gif

 

Og håbe at flere vil være med til at forsøde en svær tid for nogen herinde !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en god idè. Det er forfærdelig mange tråde om syge hunde lige i øjeblikket :cry: og det kan være svært at finde nye sætninger at skrive til folk. :oops: Tilsidst synes man jo at man lyder som en klaphat.

 

Jeg vil gerne ønske alle HF`s hunde der går med en eller anden lidelse eller skavank, rigtig meget god bedring. Og masser af disse: :ae: til dem og deres ejere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en skøn tråd :lun:

 

Jeg siger også god bedring til alle de andre syge vovser :ae: :kys: og sender karma og gode tanker til Buddhas familie!

 

Siger også lige tak for alle de gode tanker der har fløjet herhjem til Izzie, hun er allerede så småt begyndt holde op med at hoste :5up: og nyser nu kun en smule. Men det blir bedre og bedre og snart er den grimme kennelhoste sendt hjem hvor den kom fra :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi er heldigvis ved at være ovenpå igen :banan: (nu er det bare irriterende at man skal holdes i ro mens hun "gror ordentlig sammen" synes hun :evil:) så både Noomi og Noomi-mor vil gerne ønske rigtig god bedring til alle de andre HF-hunde som ikke har det så godt i øjeblikket og naturligvis en særlig tanke til Buddhas forældre :ae:

 

 

 

get-well-soon017.gif 100285.gif

 

 

Eller måske nærmere:

 

 

Get%2520well%2520soon%2520e-card.jpg

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...