Hop til indhold

Tøj til Chi-blanding


Gæst Lusen
 Share

Recommended Posts

Min lille Jill er desvære så meget chi at hun skal have tøj på i den kolde tid. Jeg var sikker på at hun med den tykke pels ikke havde brug for det men jeg må bøje mig og lade pigen få den ekstra "pels" i kulden, hun ryster simpelthen efter 5-10 min udenfor uden trøje og tager jeg trøjer frem er hun ellevid for at få dem på..

Hun er blot ret lang og det meste af det jeg indtil nu har købt skal jeg sy/strikke om. Selvom jeg har fundet min egen private "hjemmestrikker" så vil jeg høre om der ikke er nogen der skulle have nogle link til nogle gode steder at købe "hunde-tøj"...

 

Det må godt være trøjer med et lille ben men ikke med lange ben for det bryder hun sig ikke om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes noget af det behageligste for hunden at have på er et lille fleecedækken. Det er det Smilla bevæger sig bedst i. F.eks det her hvis din lille chi kan passe det. Jeg har købt det til Smilla og tegnet det af så nu har jeg syet et par magen til.

 

Ellers dækkener med mavevarmere. Ærmer synes jeg ikek gør så meget godt (bevægeindskrænkende).

 

http://4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=150813&ProductName=Fleeced%E6kken+i+fuchsia+%2D+super+pasform&GroupName=HundeT%F8j+&GroupGuid=18

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille Jill er desvære så meget chi at hun skal have tøj på i den kolde tid. Jeg var sikker på at hun med den tykke pels ikke havde brug for det men jeg må bøje mig og lade pigen få den ekstra "pels" i kulden, hun ryster simpelthen efter 5-10 min udenfor uden trøje og tager jeg trøjer frem er hun ellevid for at få dem på..

Hun er blot ret lang og det meste af det jeg indtil nu har købt skal jeg sy/strikke om. Selvom jeg har fundet min egen private "hjemmestrikker" så vil jeg høre om der ikke er nogen der skulle have nogle link til nogle gode steder at købe "hunde-tøj"...

 

Det må godt være trøjer med et lille ben men ikke med lange ben for det bryder hun sig ikke om.

:hmm:jeg har en lille langhåret chihuahua på 10 mdr, hun fryser selv om hun har den lange pels, hun har aldrig haft noget tøj på.:hmm:så nu må hun havde noget for hun skal ikke fryse her i vinter:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:jeg har en lille langhåret chihuahua på 10 mdr, hun fryser selv om hun har den lange pels, hun har aldrig haft noget tøj på.:hmm:så nu må hun havde noget for hun skal ikke fryse her i vinter:banan:

 

Ja jeg troede også vi kunne slippe for det der tøjhaløj... men næææe nej :hmm:

Den lille pige skal have tøj på ... om jeg vil det eller ej... for Manden herhjemme var den første til at smågrine :slem: da jeg snakkede om hundetøj, og nu skal jeg da lige love for at de 2 meter og 2, bliver noget så negative hvis hans ynglinghund ikke får sit tøj på :-D

 

Men kik på de link jeg har fået.. der er noget skønt tøj imellem !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...