Hop til indhold

November-billeder 2009 <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt billeder fra vores tur i skoven igår. Fantastisk at der nu endelig var et ophold i regnvejret. :-)

 

Smilla er meget fascineret af søen (og ænderne!). Hun havde slet ikke set, at den sorte puddel kom hen og snusede til hendes bagdel. Så hun fik et chok og drattede ned i vandet. (Kanten var lidt stejl så jeg skulle hen og trække hende op!). :ae: Bagefter skulle de dog lige hilse. Da hun kom hjem og havde fået et varmt bad, trængte hun til en lur på ryglænet af stolen (yndlingspladsen). :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra vores tur i skoven igår. Fantastisk at der nu endelig var et ophold i regnvejret. :-)

 

Smilla er meget fascineret af søen (og ænderne!). Hun havde slet ikke set, at den sorte puddel kom hen og snusede til hendes bagdel. Så hun fik et chok og drattede ned i vandet. (Kanten var lidt stejl så jeg skulle hen og trække hende op!). :ae: Bagefter skulle de dog lige hilse. Da hun kom hjem og havde fået et varmt bad, trængte hun til en lur på ryglænet af stolen (yndlingspladsen). :hjerte:

 

:lun:

hvor gik i henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra vores tur i skoven igår. Fantastisk at der nu endelig var et ophold i regnvejret. :-)

 

Smilla er meget fascineret af søen (og ænderne!). Hun havde slet ikke set, at den sorte puddel kom hen og snusede til hendes bagdel. Så hun fik et chok og drattede ned i vandet. (Kanten var lidt stejl så jeg skulle hen og trække hende op!). :ae: Bagefter skulle de dog lige hilse. Da hun kom hjem og havde fået et varmt bad, trængte hun til en lur på ryglænet af stolen (yndlingspladsen). :hjerte:

 

Hun er bare sådan en smuksak. :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

dejlige billeder :hjerte:

 

og på det første billede er de ved at nedlægge damen? hvilket er grunden til, at hun ikke er tilstede på de andre billeder :mrgreen:

 

Hehehe.. Nej det er mere fordi jeg på de andre billeder enten har fået undgået hende eller også har jeg ikke fået hende helt med:mrgreen:

 

Og tak, det er noget af en størrelsesforskel, men han var rigtig god til at respektere Luna det meste af tiden.. Hun måtte dog lige vise ham perlerækken et par gange:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk at Luna kan se så lille ud :slem:

 

Dejlige billeder, på trods af det kedelige vejr

 

Hahaha du er sjooow:mrgreen: Men ja, hun var dælme lille i det selskab.. Er du vimmer nogle poter han har.. Ja han var bare stor.. Men dejlig :-D

 

Ja, det var bare gråt og skyet, men heldigvis tørt.

 

Jeg håber på mere sol næste gang, vi kører derned :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...