Hop til indhold

En græker kom til..


Scorpio
 Share

Recommended Posts

I går var vi oppe og hente vores nye familiemedlem. En dejlig græsk pige på 17 uger :lun: Og jeg er selvfølgelig nødt til at præsentere hende herinde!

 

Hun har opført sig eksemplarisk det første døgn, og virker umiddelbart til at passe perfekt ind i familien :blink:

Nu skal hun bare lige lære, at katte faktisk ikke er helt så farlige som de åbenbart ser ud :mrgreen:

 

Jeg ser frem til et langt og godt samarbejde med tøsen herunder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
I går var vi oppe og hente vores nye familiemedlem. En dejlig græsk pige på 17 uger :lun: Og jeg er selvfølgelig nødt til at præsentere hende herinde!

 

Hun har opført sig eksemplarisk det første døgn, og virker umiddelbart til at passe perfekt ind i familien :blink:

Nu skal hun bare lige lære, at katte faktisk ikke er helt så farlige som de åbenbart ser ud :mrgreen:

 

Jeg ser frem til et langt og godt samarbejde med tøsen herunder.

 

Årh hun er fin! :lun: Tillykke med hende, og velkommen til.

 

Hvor i Grækenland kommer hun fra? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med endnu en reddet hvalp.Er hun fra DFAS, mener ikke at kende hende fra www.graeskehunde.dk

Jeg har selv 2 fra Grækenland een fra øen Chios, nu netop 5 år og en fra Athenområdet på 1 1/2 år.

Man aner jo ikke, hvad man får stor set, så med hensyn til gener og adfærd er det meget spændende, og ofte lidt mere tidskrævende end med en kendt race, som man har erfaring med.

Tillykke fra Ulla

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med endnu en reddet hvalp.Er hun fra DFAS, mener ikke at kende hende fra Græske Hunde

Jeg har selv 2 fra Grækenland een fra øen Chios, nu netop 5 år og en fra Athenområdet på 1 1/2 år.

Man aner jo ikke, hvad man får stor set, så med hensyn til gener og adfærd er det meget spændende, og ofte lidt mere tidskrævende end med en kendt race, som man har erfaring med.

Tillykke fra Ulla

 

Tak :-)

Mira er fra DFAS, ja.

 

Det er en noget underlig fornemmelse kun at kende til en meget lille del af hundens baggrund, ja. Men det er meget spændende, synes jeg - selvom det nok kan give et par udfordringer hen ad vejen (men hvilken hund kan ikke det :blink:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Stor respekt herfra for at tage en Græsk hund og give den et godt liv :klap:har tit kigget på hjemmeside og synes bare det er helt vildt skønt at nogen tager sig af dem, for hold op et hundeliv de har nogen gange :cry:

 

Super skøn vovse du har fået :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa igen

Vil lige fortælle at mine 2 grækere giver utrolig meget glæde , og jeg har altdrig fortrudt at redde en derfra. Så dette med ukendte gener er ikke negativt ment. Bare nogengange lidt overraskende.

Og under www.graeskehunde.dk findes et Forum for alle hundejerer, men primært besøgt at hundeejerer med hunde fra Gh og DFAS. Men også med polske gadehunde. Så der er du velkommen.

Jeg har haft 12 hvalpe i pleje fra disse foreninger de sidste år. Herligt når de finder deres helt egen familie.

Hej fra Ulla

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...