Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Dette quote er et indlæg fra en bruger der sandsynligvis har nedlagt sig selv eller er blevet slettet.

 

Kunne man forestille sig at indlæg med slettede brugere bibeholdt brugernavnet - evt med en status af "nedlagt bruger" - istedet for "gæst" som det er nu?

 

Det kan godt være forvirrende at læse gamle tråde, hvis der er for mange diskusioner imellem brugere der er slettede eller folk der quoter brugere der er slettede.

 

Ja det kunne man godt forestille sig, jeg vil se på muligheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej Admin!

 

Jeg kan stadig ikke læse den sidste side i tråden

Skal hunden ikke snuse?

 

Jeg kan heller ikke linke fra browser :vedikke:

 

Jeg skrev til co-admin i går men ved ikke om hun har set det, under mine besvarelser står der at jeg har postet men når jeg vil læse hopper siden op og ned og jeg kan ikke se min post ! ?

 

Det er kun i den tråd, kan du hjælpe ?

 

Vh,

Karina.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Admin!

 

Jeg kan stadig ikke læse den sidste side i tråden

Skal hunden ikke snuse?

 

Jeg kan heller ikke linke fra browser :vedikke:

 

Jeg skrev til co-admin i går men ved ikke om hun har set det, under mine besvarelser står der at jeg har postet men når jeg vil læse hopper siden op og ned og jeg kan ikke se min post ! ?

 

Det er kun i den tråd, kan du hjælpe ?

 

Vh,

Karina.

 

Jeg har samme fejl med sidste side i den pågældende tråd :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

når jeg går ind på min egen profil, få jeg ikke de små bokse op hvor jeg kan finde alle mine indlæg/tråde startet/ tak givet/modtaget osv?? Jeg kan heller ikke klikke på smilierne i boksen til højre lige nu. Er der andre med det problem eller er det min computer?

 

Har du fået det til at virke igen? Det virker fint for mig på din profil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Admin!

 

Jeg kan stadig ikke læse den sidste side i tråden

Skal hunden ikke snuse?

 

Jeg kan heller ikke linke fra browser :vedikke:

 

Jeg skrev til co-admin i går men ved ikke om hun har set det, under mine besvarelser står der at jeg har postet men når jeg vil læse hopper siden op og ned og jeg kan ikke se min post ! ?

 

Det er kun i den tråd, kan du hjælpe ?

 

Vh,

Karina.

 

Virker det for dig nu, jeg har ingen problemer med at se den sidste side 3.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har problemer med denne tråd p.t.:

 

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/22793-familieproblemer-rad-soges-2.html#post600996

 

Den bliver ved med at sige, at der er et ulæst indlæg af Kathrine, men når jeg så klikker på den lille pil for at gå til første ulæste indlæg, kommer jeg bare til toppen af side 2 (hvor jeg har læst alle indlæg). Side 2 slutter med en dobbeltpost fra Sille12, og der er intet indlæg af Kathrine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har problemer med denne tråd p.t.:

 

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/22793-familieproblemer-rad-soges-2.html#post600996

 

Den bliver ved med at sige, at der er et ulæst indlæg af Kathrine, men når jeg så klikker på den lille pil for at gå til første ulæste indlæg, kommer jeg bare til toppen af side 2 (hvor jeg har læst alle indlæg). Side 2 slutter med en dobbeltpost fra Sille12, og der er intet indlæg af Kathrine.

 

Prøv at vælge "Marker dette forum som læst" under "Forum værktøjer" i løst snak og se om ikke det hjælper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du fået det til at virke igen? Det virker fint for mig på din profil.

 

nej, det virker ikke. Ligesom jeg ikke kan multi quote(kan klikke på knappen, men den skifter ikke farve og husker ikke miin kommando) , men citer knappen virker dog. Hvis jeg giver tak, lægger den ikke bare takket ind i indlægget, men genåbner vinduet for at tilføje takket. Mine smilier kan ikke klikkes på. etc etc... det er vildt irriterende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skete der med denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/kennel-hundepension/2760-malov-hundepension-av-av-av-hold-jer-vaek-hvis-i-elsker-jeres-hund-14.html#post601670

 

Kom jeg til at ødelægge den :confused: Når jeg klikker på den, opdaterer siden hele tiden.

Det er kun når man klikker på sidste indlæg - det eksisterer åbenbart ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skete der med denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/kennel-hundepension/2760-malov-hundepension-av-av-av-hold-jer-vaek-hvis-i-elsker-jeres-hund-14.html#post601670

 

Kom jeg til at ødelægge den :confused: Når jeg klikker på den, opdaterer siden hele tiden.

Det er kun når man klikker på sidste indlæg - det eksisterer åbenbart ikke...

 

Det var det samme, der skete i en tråd igår, aargrr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan godt være det har opdateret status på tråden.

 

Ja, men det var jo ikke bare status på tråden, der var forkert. Man kunne simpelthen ikke se det seneste indlæg af Kathrine, som var første indlæg på side 3 - man blev hele tiden ført til side 2, som så ud som om, at det var den sidste side i tråden. Det var det bare ikke. Nu da KimC har skrevet et indlæg (som er nr. 2 indlæg på side 3), kan man også læse Kathrines indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men det var jo ikke bare status på tråden, der var forkert. Man kunne simpelthen ikke se det seneste indlæg af Kathrine, som var første indlæg på side 3 - man blev hele tiden ført til side 2, som så ud som om, at det var den sidste side i tråden. Det var det bare ikke. Nu da KimC har skrevet et indlæg (som er nr. 2 indlæg på side 3), kan man også læse Kathrines indlæg.

 

Jeg har også kørt en optimering på tråde og indlæg i databasen, det kan også være det, men nu virker det ihvertfald igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Jeg har samme problem. Jeg forsøgte at slette det ene af mine indlæg indlæg(en fejl med 2 identiske;-)), men det vil den heller ikke:hmm:.

Gad vide hvad der er galt:rolleyes:.

V.H. Sille

 

Hov, jeg kan se, at dette indlæg er blevet overset. Brugerne har ikke selv adgang til at slette deres indlæg, men de kan redigere dem. Hvis du får problemer med indlæg, der postes flere gange, og ikke finder det tilstrækkeligt at redigere i dem, kan du sende en PB til mig med link til den side i tråden, så skal jeg nok fikse det.

 

Dette gælder naturligvis alle brugerne, men KUN indlæg som er blevet postet flere gange ved en fejl, og som I føler ødelægger overblikket :-D

 

Mvh. Imba (moderator)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...