Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Ved ikke om jeg har spurgt før... :oops: Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at man kunne markere en tråd som læst, uden at man har læst den. For ærligt talt så findes der efter hånd en hel del tråde som ikke interesserer mig synderligt, og når jeg bruger "nye-indlæg-knappen" bli'r de tråde jo ved med at ligge der...

du kan jo bare afmelde trådene

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Gæst sunrise

Nu har jeg efterhånden været her en god måneds tid og indimellem savner jeg et sted, for blandings hunde og gadekryds. En slags race kategori, måske opdelt i små og større blandings hunde og gadekryds. Synes der mangler et sted for os der har en hund der ikke passer ind i de andre kategorier, så får man også mulighed for at se og høre om alle de dejlige blandings hunde der er.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst The dogfather

synes det skal være sådan, at når man nu engang har en bruger på ignorer, så er personen blokeret...når jeg sætter en person på ignorer, er det ikke fordi jeg har et problem med vedkommendes holdninger, men et personligt problem med vedkommendes adfærd overfor mig...med blokering mener jeg at personen ikke skal kunne skrive i indlæg oprettet af den der har blokeret ham eller hende, samt ikke have adgang til at skrive på profilen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der en der kan forklare hvordan "multi-citer" fungerer?

 

Jeg er ved at blive vanvittig over at man kun citerer den del af indlægget som een part har skrevet, hvis denne part altså citerer en anden eller en selv... hvor hulen blir resten af?

Jeg troede der ville komme noget mere med ved at klikke på multi-ikonet, men forskellen er den samme :hmm:

 

Og hvordan citerer man flere forskellige i et indlæg uden at man altså skal igang med klippe-klister modellen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der en der kan forklare hvordan "multi-citer" fungerer?

 

Jeg er ved at blive vanvittig over at man kun citerer den del af indlægget som een part har skrevet, hvis denne part altså citerer en anden eller en selv... hvor hulen blir resten af?

Jeg troede der ville komme noget mere med ved at klikke på multi-ikonet, men forskellen er den samme :hmm:

 

Og hvordan citerer man flere forskellige i et indlæg uden at man altså skal igang med klippe-klister modellen?

 

The queen of multiquotes :blink:

 

Multiciter er ikke, at du tager tidligere citater med, det er, hvis du gerne vil svare på flere indlæg på en gang. F.eks. hvis du er ved at læse 5 sider op i en tråd og først vil svare, når du er nået til enden.

 

Du trykker multiciter på alle de indlæg, du ønsker at svare på. Til sidst, når du er klar til at svare, trykker du besvar og editoren kommer med alle de indlæg, du har multiciteret. Så kan du svare en masse på en gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

synes det skal være sådan, at når man nu engang har en bruger på ignorer, så er personen blokeret...når jeg sætter en person på ignorer, er det ikke fordi jeg har et problem med vedkommendes holdninger, men et personligt problem med vedkommendes adfærd overfor mig...med blokering mener jeg at personen ikke skal kunne skrive i indlæg oprettet af den der har blokeret ham eller hende, samt ikke have adgang til at skrive på profilen...

 

Et udmærket forslag, jeg vil se på om det er muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

- og hvis jeg kunne ønske mig lige hvad det skulle være skulle det "blot" være en knap jeg trykkede på og vups op kom alle de indlæg mine venner havde skrevet siden mit sidste besøg.

 

Vi har allerede, næsten, den funktion. "Mine venners aktivitet" på forsiden. Den kan desværre ikke laves sådan, at den viser indlæg siden sidste besøg.

Link til indlæg
Del på andre sites

I diverse forum.

Okay så nu stiller jeg det lige her.

Hvis ens profil er sat til at kun registrerede medlemmer kan se ens billeder m.m hvordan kan det så være, at det ikke virker? (Har gået ind fra andre computere og der kan jeg uden at logge ind se alt:hmm:)

Gør jeg noget forkert? eller har jeg misforstået denne funktion?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay så nu stiller jeg det lige her.

Hvis ens profil er sat til at kun registrerede medlemmer kan se ens billeder m.m hvordan kan det så være, at det ikke virker? (Har gået ind fra andre computere og der kan jeg uden at logge ind se alt:hmm:)

Gør jeg noget forkert? eller har jeg misforstået denne funktion?

 

Har du sat alle punkter til kun medlemmer?

 

Nu testede jeg lige hurtigt, og jeg kan ikke se eksempelvis dine venner eller dine besøgsbeskeder som gæst. Hvad er det du mener gæster kan se som du har deaktiveret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du sat alle punkter til kun medlemmer?

 

Nu testede jeg lige hurtigt, og jeg kan ikke se eksempelvis dine venner eller dine besøgsbeskeder som gæst. Hvad er det du mener gæster kan se som du har deaktiveret?

 

Hmm:hmm: Ja har sat alle mine punkter til kun medlemmer, tror bare jeg har misforstået det lidt. Troede, at det også galdt i de tråde hvor man postede billeder, så man skulle være medlem for at kunne se det..hehe dumme mig:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har allerede, næsten, den funktion. "Mine venners aktivitet" på forsiden. Den kan desværre ikke laves sådan, at den viser indlæg siden sidste besøg.

 

1000 tak for svar - det er en herlig funktion hvis man har lidt travlt!.

 

Edit: nu har jeg lige siddet og rodet lidt rundt efter den knap - på forsiden siger du?. Hvilken fane skal jeg vælge?. Om nogen?.

 

Mon du mener fanen "portal" og så er de de 10 indlæg der ligger i ventre side hvor man får en lille bid af indlæg?.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...