Hop til indhold

Tude hunden


guanomo
 Share

Recommended Posts

så er cujo klar på video igen :cool:

 

jeg forventer i skruer højt op for højtaler og rapportere hvordan jeres hund reagere på det, læser jo tit at folks hunde reagere på video af andre, cujo gør ikke selv dog..

 

det er første gang vi hører cujo hyle/tude....:roll:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=HYxHUA61Iog[/media]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=y3v6LCVNWhw[/media]

hmm

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er han altså bare kær! :lun:

 

Det lyder som om han skal øve sig lidt for at ramme de høje toner :klap:

 

Bamse ligger ved siden af computeren og hylede med da jeg så filmen - Så tror han forstod hvad Cujo fik sagt!

Men det er også første gang Bamse har gjort det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han altså bare kær! :lun:

 

Det lyder som om han skal øve sig lidt for at ramme de høje toner :klap:

 

Bamse ligger ved siden af computeren og hylede med da jeg så filmen - Så tror han forstod hvad Cujo fik sagt!

Men det er også første gang Bamse har gjort det!

 

:hjerte: altså, hvor er han nuser.

 

Cleo ligger her lige i højde med computeren. Hun åbnede det ene øje, strakte benene op i luften og vippede rundt på den anden side :mrgreen:

shit han er træls....:damn:

 

han sover normalt kl 8 jo... men trasker rundt, har tygget 2 ben i stykker og render nu rundt og smider med sin kong som han ikke har rørti måneder og piver og tuder :damn::damn::damn:

 

og mange tak for de søde ord :oops::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. Han er godt på vej til at finde sin indre ulv ham Cujo-drengen, lidt halvkvalt ulv måske?! :mrgreen: Men rigtig sød :lun:

 

Mio siger helt anderledes når han er "tude-hunden", og det er faktisk sjovt, for lige i dag har han været helt umulig - noget i luften? :hmm:

 

Mio tuder ikke som en ulv, vi kalder ham tude-hunden fordi han piver og hyler som en anden mishandlet stakkel der har godt ondt af sig selv! :roll:

 

Har en mistanke om, at det er den tæve der er i løb ovre i den anden blok, for han har seriøst tudet næsten siden jeg kom hjem kl 13 til vi gik tur, og så igen bagefter til han her til aften endelig er faldet lidt til ro! :(

Troede først han manglede aktivering eller skulle tisse, så jeg gik en ekstra god tur, men der gik ikke lang tid fra vi kom hjem til han begyndte igen! :???:

De unghunde altså.. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget må der være i luften så, for hvis det kun er hanhundene der reagere på tuderiet? :hmm: kan vide om de er ved at planlægge verdens herredømmet nu? men tæverne godt ved det er nyttelyst og ikke svare igen? er hanhunde bare naive så?

 

Haha.. det ser nu ikke for godt ud, hvis Mio og Cujo skulle styre verden! :lol: :lol:

 

Det var ikke ondt ment, men har indtryk af, at Cujo er en lige så stor fjolle-tosse-hund som Mio - med en lige så stor puttehund gemt i sig! :lun:

 

Men seriøst jeg er ved at blive tosset af ham, han tuder og vil ud, så tuder han og vil ind, så tuder han af Pippi (missen) så vil han lege med hende, så tuder han igen, Ja han tuder også når jeg er på wc! :stupid: Ikke godt for mine stress-hormoner! :roll:

 

Men vi skal til Gudrun idag, så må jeg lige spørge efter gode råd! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha.. det ser nu ikke for godt ud, hvis Mio og Cujo skulle styre verden! :lol: :lol:

 

Det var ikke ondt ment, men har indtryk af, at Cujo er en lige så stor fjolle-tosse-hund som Mio - med en lige så stor puttehund gemt i sig! :lun:

Jeg er helt enig .... det bliver lige før man kommer til at savne Anders fjog... men også kun lige før :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

så er cujo klar på video igen :cool:

 

jeg forventer i skruer højt op for højtaler og rapportere hvordan jeres hund reagere på det, læser jo tit at folks hunde reagere på video af andre, cujo gør ikke selv dog..

 

det er første gang vi hører cujo hyle/tude....:roll:

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=HYxHUA61Iog[/media]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=y3v6LCVNWhw[/media]

hmm

Heeeh, nåååååårh hvor er han smuk :lun:

Karina lå og sov inde i sin kurv i stuen, jeg sidder i soveværelset ved computerbordet. Da Cujo begyndte løb hun herind og kiggede rundt, helt på dupperne :lol: Og hun hoppede op af mig og kiggede på com'en, men hun kunne ikke se noget, så hun hoppede op i sengen og nu ligger hun og glor ud af vinduet efter den hylende hund :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Luna kunne ikke være mere ligeglad, og Baldur var ikke hjemme :blink:

 

Cujo lyder lidt ligesom Baldur når der er noget han vil men ikke må, eller noget han skal og ikke vil...

 

Især med det der fnys han kommer med ind i mellem, det gør både Baldur og Luna hvis de bliver bedt om at gøre noget de ikke vil, så fnyser de lige før det gør det, for sådan lige at understrege at det her er altså under pres og absolut ikke af egen fri vilje :lol:

 

Luna gjorde det f.eks. i går, vi var ude og gå tur i regnvejr, og jeg bad hende sitte, først kiggede hun først bare lige ud i luften og forsøgte at ignorerer mig, men da hun fandt ud af at jeg ikke havde tænkt mig at gå videre før hun gjorde hvad jeg bad om, så fnyste hun og satte sig ned :lol:

:lol:

 

Og Cujo's næse ligner helt bestemt Baldurs når han er meget træt, den samme intense lyserøde farve :ae:

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Luna kunne ikke være mere ligeglad, og Baldur var ikke hjemme :blink:

 

Cujo lyder lidt ligesom Baldur når der er noget han vil men ikke må, eller noget han skal og ikke vil...

 

Især med det der fnys han kommer med ind i mellem, det gør både Baldur og Luna hvis de bliver bedt om at gøre noget de ikke vil, så fnyser de lige før det gør det, for sådan lige at understrege at det her er altså under pres og absolut ikke af egen fri vilje :lol:

 

Luna gjorde det f.eks. i går, vi var ude og gå tur i regnvejr, og jeg bad hende sitte, først kiggede hun først bare lige ud i luften og forsøgte at ignorerer mig, men da hun fandt ud af at jeg ikke havde tænkt mig at gå videre før hun gjorde hvad jeg bad om, så fnyste hun og satte sig ned :lol:

:lol:

 

Og Cujo's næse ligner helt bestemt Baldurs når han er meget træt, den samme intenste lyserøde farve :ae:

ja det fnys der :stupid: deres eget lille "oprør"

 

Ja sjovt med de snuder, vi har snakket om det før ....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...
Heeeh, nåååååårh hvor er han smuk :lun:

Karina lå og sov inde i sin kurv i stuen, jeg sidder i soveværelset ved computerbordet. Da Cujo begyndte løb hun herind og kiggede rundt, helt på dupperne :lol: Og hun hoppede op af mig og kiggede på com'en, men hun kunne ikke se noget, så hun hoppede op i sengen og nu ligger hun og glor ud af vinduet efter den hylende hund :klap:

hehe hvor er det sjovt.... jeg har lige afspillet den igen, og hverken Karina eller Marco reagerede :mrgreen: Tiltrods for at de ligger lige ved siden af mig, jeg har skruet helt op for lyden og slukket for tv'et :-D De er åbenbart meget trætte idag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...