Hop til indhold

Ny tatoo til jul?


Gæst The dogfather
 Share

Ja eller?  

18 stemmer

  1. 1. Ja eller?

    • God idé
      4
    • God idé
      2
    • God idé
      6
    • Ved ikke...
      6


Recommended Posts

Anders siger at du skal ta at spørge din arbejdsgiver hvad hun/han synes.

Og så siger han at lidt farve afhjælper rocker associationer, så jeg tænker et lille rødt hjerte og så Victoria i krummelure skrift :lun:

Og et anker og et skib :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, jeg synes ikke det virker så fornuftigt at have et pigenavn tatoveret så tydeligt et sted :hmm: I hvert fald ikke, hvis du er single og håber på at få en kæreste en dag, for alle kvinder vil da tro, at Victoria er navnet på din kæreste. Jeg ville i hvert fald aldrig snakke med en fyr i byen, som havde et pigenavn tatoveret, for jeg ville gå ud fra, at det var spild af min tid, for det må da være en meget forelsket fyr i så fald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså den med job og sådan...

Jeg kan ikke rigtig se hvordan en tattoo på halsen kan være værre end min piercing i læben... og med hensyn til job så kan man altså efterhånden få job mange steder om man så har tattovering eller ej og da speciel inden for pædagogik og social og sundhed når der er mangel.

Nu går jeg jo på skole med Unknown99 herindefra og han er da tattoveret på hele armen. Det kan vist nok dækkes med en langærmet, men man har jo ikke langærmet på på sygehuset, men jeg kunne da forestille mig at de gamle syge damer syntes han er herlig pga. hans altid glade person og jeg tror bestemt ikke at selv de gamleste af damer i dag lader sig skræmme af tattoveringer :lol:

 

Hvad angår hvor forfærdeligt det er ikke at have job eller penge og ikke have råd til mad så kan man altid bo i telt og endda have hunden med. Det er for mig et spørgsmål om prioritering og om at være glad for det man har og se lyst på tingene :blink:

 

Ikke dem allesammen i hvert fald :mrgreen: Jeg stødte på en gammel dame på arbejdet, hun var over 100 år og havde (for nyligt) fået tatoveret en ring på den ene finger. Det havde hun set en have og havde så givet sig selv sådan en i fødselsdagsgave :lol::klap: Brandmændene kom styrtende ind og fortalte det, de syntes at hun var totalt sej :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det er jeg også bange for...

 

Da jeg søgte job i salling sidste år og var inde ved en jobsamtale, sagde chefen lige pludselig til mig, efter at jeg havde strøget håret om bag ørerne... "ja, de overskydene øreringe som du har der dem skal du altså tage ud"... og det er KUN øreringe... ikke piercinger eller noget... jo jeg har 7 huller i øerne.. men hvad kan det gøre fra eller til, når det ikke er ringe men små bitte sten... jeg kommer bare til at tænke på hvad en hals-tattoovering kan gøre..... ikke at jeg siger at du søger arbejde i salling Brian... meen jeg synes virkelig at du skal overveje at få den et andet sted.

 

Kender det godt - Fik samme opsang pga. 3 huller i hvert øre :evil: Men ud, det kom de heldigvis ikke, for fandt et andet job... Hvor jeg endda måtte beholde min piercing i tungen, så længe jeg har en gennemsigtig kugle i :mrgreen:

 

Men mht. de gamle damer... Tror de fleste er ret overbærende, når de har nået en vis alder.

Det er som om der sker noget med tolerencen når de bliver afhængige af andre. Hvilket jo kun er dejligt, for det bære sikkert mange dejlige oplevelser med, de ellers ikke vill have fået.

 

Synes dog mange af mine kunder fra 18-55 år, er ret sippede, og jeg har af samme årsag, efter flere kommentare om mine øreringe, altid mit hår løst på arbejde.

 

Men kan faktisk godt se problemet i at have et kvindenavn tatoveret på halsen, når man er single fyr... Det skulle være det eneste reelle argument jeg har mod at få den lavet, for alt det andet skal man nok finde ud af.

 

Hvor fanden vil du egentlig gøre af kærestens og børnenes navne når de kommer engang?

Så er der til sidst kun fødder og røvballer tilbage til dem, med alle de hunde du kan nå at få, inden der er en der er fuld nok til at overse din tatoo og hoppe på krogen :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fanden vil du egentlig gøre af kærestens og børnenes navne når de kommer engang?

Så er der til sidst kun fødder og røvballer tilbage til dem, med alle de hunde du kan nå at få, inden der er en der er fuld nok til at overse din tatoo og hoppe på krogen :drille:

 

:lol: præcis :mrgreen: ville squtte flirte med en badass fyr med et tøsenavn på halsen, ville jo tro han var gift eller en stalker eller sådan noget lignende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
:lol: præcis :mrgreen: ville squtte flirte med en badass fyr med et tøsenavn på halsen, ville jo tro han var gift eller en stalker eller sådan noget lignende :lol:

 

 

Eller havde et barn/hund han holder meget af?:mrgreen:

 

Håber da ikke nogen tror jeg er homoseksuel fordi der står Pablo på min arm....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg er altså heller ikke den vilde tilhænger af tatoveringer og slet ikke hvor de ikke kan skjules :oops: Men Hundefar, er der ikke plads til den ved siden af Pablos (på en eller anden måde)? På den måde er de også sammen på din krop :lun:

 

 

hehe....Nej for der står mit mellemnavn på ydersiden jo...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Kender det godt - Fik samme opsang pga. 3 huller i hvert øre :evil: Men ud, det kom de heldigvis ikke, for fandt et andet job... Hvor jeg endda måtte beholde min piercing i tungen, så længe jeg har en gennemsigtig kugle i :mrgreen:

 

Men mht. de gamle damer... Tror de fleste er ret overbærende, når de har nået en vis alder.

Det er som om der sker noget med tolerencen når de bliver afhængige af andre. Hvilket jo kun er dejligt, for det bære sikkert mange dejlige oplevelser med, de ellers ikke vill have fået.

 

Synes dog mange af mine kunder fra 18-55 år, er ret sippede, og jeg har af samme årsag, efter flere kommentare om mine øreringe, altid mit hår løst på arbejde.

 

Men kan faktisk godt se problemet i at have et kvindenavn tatoveret på halsen, når man er single fyr... Det skulle være det eneste reelle argument jeg har mod at få den lavet, for alt det andet skal man nok finde ud af.

 

Hvor fanden vil du egentlig gøre af kærestens og børnenes navne når de kommer engang?

Så er der til sidst kun fødder og røvballer tilbage til dem, med alle de hunde du kan nå at få, inden der er en der er fuld nok til at overse din tatoo og hoppe på krogen :drille:

 

 

har haft så mange korte forhold, at et kæreste/konenavn aldrig kommer på tale...hehe...

 

Men hvis jeg skal have børn bliver det henover hjertet...:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
har haft så mange korte forhold, at et kæreste/konenavn aldrig kommer på tale...hehe...

 

Men hvis jeg skal have børn bliver det henover hjertet...:hjerte:

 

Nåååå.... :lun:

 

Se det citat skal du bare have med dig i lommen til evt. fremtidige jobsamtaler, og når du går i byen - Så skal der sgu' nok dukke både job og kvinder op, der hænger ved ;-)

Ellers må du tage de hjemmedyrkede blomster frem, som det hemmelige våben!!

 

Hihi - Det er altså utroligt som du kan ødelægge det, hver evig eneste gang, man prøver at udstille dig som værende bare en smule gangster - Du minder mig lidt om ham rockeren i den der billedbladsreklame, med gravhunden :klap:

Og det er ment på den aller, aller bedste måde!! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nåååå.... :lun:

 

Se det citat skal du bare have med dig i lommen til evt. fremtidige jobsamtaler, og når du går i byen - Så skal der sgu' nok dukke både job og kvinder op, der hænger ved ;-)

Ellers må du tage de hjemmedyrkede blomster frem, som det hemmelige våben!!

 

Hihi - Det er altså utroligt som du kan ødelægge det, hver evig eneste gang, man prøver at udstille dig som værende bare en smule gangster - Du minder mig lidt om ham rockeren i den der billedbladsreklame, med gravhunden :klap:

Og det er ment på den aller, aller bedste måde!! :kys:

 

:-D

 

hehe...ja jeg kunne være ham fra t-hansen reklamen, hvor han spørger om hans ørering er sød...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...