Hop til indhold

Nikko og Cooper


noerby
 Share

Recommended Posts

Ja så har jeg vist fundet ud af, at få vist billeder i en tråd :-D

 

Først lidt af min første hund Nikko, som desværre blev aflivet i marts, fantastisk lækker hund :lun::

 

DSC_0143.jpg

 

Billede029.jpg

 

Billede022.jpg

 

P1010506.jpg

 

Billede008.jpg

 

og så lidt af min nuværende labber dreng, Cooper på 7 måneder, en fræk hvalp :lol::

 

Diverse016.jpg

 

Diverse001.jpg

 

Diverse007.jpg

 

Billede048.jpg

 

Billede107.jpg

 

Billede072.jpg

 

Billede176.jpg

 

 

Så var der vist rigeligt med billeder, man kan jo slet ikke stoppe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh jeg nyder også bare tiden med ham, det er skønt jo ældre han bliver :-D Dejlig hund, det er han, han synes stadig han er en bette hvalp, og at han kan sove på min hovedpude hver aften, :-D skøre hund..... han er allerede på 27 kg :shock: det er helt vildt med de kilo, slet ikek til at forstå, han kun vejede 6 da jeg fik ham hjem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh jeg nyder også bare tiden med ham, det er skønt jo ældre han bliver :-D Dejlig hund, det er han, han synes stadig han er en bette hvalp, og at han kan sove på min hovedpude hver aften, :-D skøre hund..... han er allerede på 27 kg :shock: det er helt vildt med de kilo, slet ikek til at forstå, han kun vejede 6 da jeg fik ham hjem :-D

 

Ja det er lidt vildt:-D

 

Luna vejer pt 29.5 kg.. Det er så liiiige minimum 3 kg for meget:roll::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Dejlige billeder!:lun::hjerte: Og sikke nogle skønne og tør jeg kalde det foto gene?:vuf: De ser sådan ud, som om de elsker at få taget billeder :mrgreen:

P.s hvordan lægger du billederne ud så de ligger sådan og ikke vedhæftet?:oops::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, fantastiske billeder af dejlige vovser! :klap:

 

Er vild med svømmende Nikko med tungen, hvor var han en smuk hund! :lun:

 

Og Cooper minder mig så meget om Mio, især det billede med pinden, det er lige en hund efter hans smag (og min)! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...